ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ Ο ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ...!!!

 Ξανάρχεται Κέρκυρα ο Βαρουφάκης - CorfuPress.com

Ο επικεφαλής του ΜέΡΑ 25 ήθελε να περιγράψει τα επεισόδια που σημειώθηκαν έξω

από τη ΓΑΔΑ κατά τη διάρκεια της δίκης της Χρυσής Αυγής, μόνο που τελικά η περιγραφή του είχε ορισμένα ορθογραφικά λάθη. 

Ο Γιάνης Βαρουφάκης έγραψε χαρακτηριστικά στο Twitter:

«Αφού άρχισαν τα δακρυγόνα, περιτρυγισμένος από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να αναπνευσουν αποφάνθηκα σε άνδρα των ΜΑΤ: "Μην ρίχνετε άλλο, να απομακρυνθούν οι μεγαλύτεροι'. 'Αντε γ..." μου απαντά. Του είπα ότι ειμαι βουλευτής. "Άλλος ένας λόγος να σε γ... αρχ..." μου απαντά».

Οπως καταλαβαινετε, δεν είναι... περιτρυγισμένος, αλλά «περιτριγυρισμένος» και φυσικά δεν... αποφάνθηκε σε άνδρα των ΜΑΤ, αλλά «αποτάνθηκε».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Βαρούχ-ακης. Το κόμμα σου χαφιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ειναι το παρατσουκλι του ως ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗΣ.
    μιλαμε για ενα απο τα 300 σκουπιδια που εχει μεσα η βουλη.
    Αλλωστε οτι μονο σκουπιδια επιτρεπουν οι σιωνιστες να μπουν εκει μεσα.
    Ο εξυπνος και σοβαρος ουτε παει να μπει εκει μεσα ουτε μπορει να τον ελενξει ο αρρωστος η λιθιος σιωνιστης.
    Το τρομακτικο ομως δεν ειναι αυτο.
    Ειναι οτι αρκετος κοσμος οχι βεβαια η πλειοψηφια πιστευουν σε αυτα τα 300 σκουπιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ;
    'Αντε γ..." μου απαντά. Του είπα ότι ειμαι βουλευτής. "Άλλος ένας λόγος να σε γ... αρχ..." μου απαντά.
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΦΥΛΑΝΕ, ΑΗΔΙΑΣΑΝΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΜΕΤΟ.
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις