Με τι μοιαζει το Αμφιθέατρο του Πάπα στο Βατικανό...?




Ανάμεσα στα πολλά παράξενα και ύποπτα αγάλματα, βρύσες, προσωπεία και κτίρια της πόλης - κράτους του Βατικανού, ξεχωρίζει το Αμφιθέατρο για την περίεργη
ομοιότητά του με ένα φίδι.

Η κατασκευή του κτιρίου ολοκληρώθηκε το 1971 και μόνο ένα μέρος του βρίσκεται εντός των πραγματικών ορίων της Πόλης. Επίσημα ονομάζεται Αίθουσα Ακροατηρίου Paul VI από τον Πάπα Παύλο τον 6ο, ο οποίος ήταν στην πρωτοκαθεδρία από το 1963 έως το 1978, και είχε εμπλακεί στην κάλυψη της σεξουαλικής κακοποίησης νεαρών αγοριών από μέλη του Καθολικού κλήρου.

Είχε ειδοποιηθεί για αυτά τα σκάνδαλα με επιστολή του Rev. Gerald M.C. Fitzgerald τον Αύγουστο του 1963 και του σύστησαν να λάβει σοβαρά μέτρα κατά των παιδεραστών, αν και ποτέ δεν έκανε τίποτα.

Σε αυτήν την εναέρια φωτογραφία, το κτίριο ξεχωρίζει για το ασυνήθιστο σχήμα του, το οποίο είναι αρκετά συνηθισμένο μέχρι να γίνει ο παραλληλισμός.

 

Είναι χαρακτηριστικές οι ομοιότητες στο σχήμα της οροφής με το φολιδωτό δέρμα και την τοποθέτηση των ματιών -παραθύρων.
Σχεδιασμένο από τον βραβευμένο Ιταλό αρχιτέκτονα Pier Luigi Nervi, το κτίριο έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί 6.300 άτομα για διάσκεψη με τον Πάπα, ο οποίος παρουσιάζεται μπροστά από ένα τεράστιο σατανικό σκηνικό γλυπτών.
Το γλυπτό ονομάστηκε «η Ανάσταση- La Resurrezione», και σχεδιάστηκε από τον Pericle Fazzini. Υποστηρίζει ότι αναπαριστά τον Χριστό να ανεβαίνει προς τα επάνω μέσα από μια πυρηνική έκρηξη.
Ο κ. Fazzini στο βιβλίο του αναφέρει για το έργο του. «Ξαφνικά μου ήρθε η ιδέα του Χριστού να κηρύττει την ειρήνη για 2.000 χρόνια και ο τόπος όπου προσευχήθηκε για τελευταία φορά: ο ελαιώνας της Γεθσημανής. Είχα την ιδέα να απεικονίσω τον Χριστό σαν να ανέβαινε επάνω εκ νέου, μέσα από μια έκρηξη στον ελαιώνα, – του ειρηνικού τόπου των τελευταίων προσευχών Του. Ο Χριστός ανεβαίνει από τη δίνη του τεράστιου κρατήρα που έχει σχιστεί από την άγρια ​​έκρηξη της πυρηνικής βόμβας με βία και ενέργεια.
Παραδόξως, από μια οπτική γωνία, το κεφάλι του Χριστού μοιάζει ύποπτα σαν το κεφάλι ενός φιδιού με τους κυνόδοντες έτοιμους να δαγκώσουν.



Το εσωτερικό της Αίθουσας Ακροατηρίου μοιάζει με ένα φίδι, με δύο εντυπωσιακούς κυνόδοντες τοποθετημένους πάνω στη σκηνή. Τόσο από τη σκηνή όσο και από την είσοδο του κοινού, το δωμάτιο μοιάζει με ένα φίδι, παρόλο που κάποιοι αντικρούουν την παράλογη σκέψη, και συνιστούν να βλέπουν το βαθύτερο νόημα.



Οι απόψεις διαφέρουν, αλλά όλοι συμφωνούμε ότι βλέπουμε πολλές φορές σχηματισμούς προσώπων στα σύννεφα και στα βράχια. Εδώ οι σχηματισμοί είναι αρκετά ξεκάθαροι. Δεν υπάρχει φίδι στην πραγματική αίθουσα, αλλά οι παραμορφώσεις που δημιουργούν τα σχήματα παραπέμπουν σε αυτό το χαρακτηριστικό γνώρισμα.

Τα μεγάλα παράθυρα από βιτρό στις δύο πλευρές της αίθουσας έχουν επίσης χαρακτηριστικά ερπετού στο σχεδιασμό τους που φέρουν κάθετες σχισμές σε οβάλ μάτια.
Συμβολισμός και Εσωτερική Σημασία



Το Βατικανό, αν και βρίσκεται στη Ρώμη, είναι αυτόνομο κρατίδιο και εκτός από τον αφάνταστο πλούτο διαθέτει και μια πληθώρα παράξενων συμβολικών κομματιών. Η περίφημη Fontana della Pigna έχει ένα τεράστιο κώνο πεύκου στην πρόσοψη, και πολλοί θεωρούν ότι αντιπροσωπεύει την επίφυση, -ένα μικροσκοπικό αδένα μέσα στον ανθρώπινο εγκέφαλο που είναι η πηγή της πνευματικής εμπειρίας.

Φυσικά, το ίδιο το Βατικανό είναι εύκολα αναγνωρίσιμο από ψηλά σαν μια γιγαντιαία κλειδαρότρυπα, που συμβολίζει τις πύλες του ουρανού. Ο σχεδιασμός δεν έγινε στην τύχη καθώς η Ρώμη διαθέτει υψηλή αρχιτεκτονική. Ίσως ο διάσημος αρχιτέκτονας σχεδίασε σκόπιμα το κτίριο που απλά μοιάζει με το κεφάλι ενός γιγάντιου φιδιού, αν και το Βατικανό αρνείται την ομοιότητα.



Εδώ και πολλά χρόνια, ανεξάρτητοι ερευνητές έχουν επισημάνει τον σκοτεινό συμβολισμό της Καθολικής Εκκλησίας, σημειώνοντας ότι ο συμβολισμός στην αρχιτεκτονική έχει χρησιμοποιηθεί για να μεταφέρει κρυμμένα νοήματα.

Στην ιστορία των Εβραίων, το φίδι συμβολίζει τόσο τη σοφία όσο και στην ιστορία του Αδάμ και της Εύας, αλλά πιο συχνά αντιπροσωπεύει την παρουσία του κακού. Η πιο συνηθισμένη απεικόνιση του φιδιού συμβολίζει τον Σατανά. Αν προσθέσετε σε αυτό την Λευκή Αδελφότητα που εκπροσωπείται από τον ίδιο τον Γιαχβέ- Σατανά, ο οποίος κυβερνά με ισχυρούς θεσμούς και οργανωμένο σχέδιο μέσω του οργανισμού της εκκλησίας, αλλά και της πολιτικής, το Αμφιθέατρο του Πάπα προκαλεί ακόμη περισσότερη περιέργεια.

Όπως και να ‘χει, η Αίθουσα κοινού έχει σίγουρα μια αποκρουστική ατμόσφαιρα που θυμίζει μεσαιωνικό πίνακα κόλασης και αυτό δεν είναι τυχαίο.

Φυσικά δεν κρύβουν ποιον πραγματικά λατρεύουν με ύμνους στο Βατικανό.
















ΠΗΓΗ
















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις