ΜΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ


Τα τουρκικά κοινωνικά δίκτυα συζητούν το βίντεο με την πτώση της μυστηριώδους πύρινης σφαίρας

 πριν από τον σεισμό και την πιθανότητα ότι "επρόκειτο για σεισμικό όπλο" 

 


Δειτε τη γελοιοτητα της απαντησης των ξεπουλημενων συνταξιουχων ναρκαλιευτων hoaxes που εγιναν ειδικοι και στους σεισμους.

Ανεξαρτητα απο αν τα φωτα αυτα εχουν η δεν εχουν σχεση με τους σεισμους δειτε την απαντηση τους.

Δεν υπάρχει μηχανισμός που να επιτρέπει στο Ερευνητικό Πρόγραμμα Βραχέων Κυμάτων Δραστικού Σέλαος (HAARP) να προκαλέσει σεισμό. Οι λάμψεις φώτων κατά τη διάρκεια σεισμικής διέγερσης μπορεί να οφείλονται στο φαινόμενο των σεισμικών φώτων ή σε ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.

 Την ωρα που διαβαζα αυτα ειχα παρεα και την ανηψια μου.

Εβαλα λοιπον την ανηψια μου που ειναι 13 χρονων και την εχω "εκπαιδευσει" στους υπολογιστες και μου βρηκε αυτο...

Ο διευθυντής της ΕΜΥ Θοδωρής Κολυδάς

"Πολλοί έκαναν αναφορές για το φαινόμενο όπου στο επίκεντρο της προσοχής, σε αυτή την περίπτωση, βρίσκονται τα λεγόμενα «telluric lights» (τα οποία στα αγγλικά έχουν το ακρωνύμιο «Eql», δηλαδή φώτα σεισμού).

Σύμφωνα με διάφορους εμπειρογνώμονες μέχρι σήμερα δεν υπάρχει βέβαιη απόδειξη που να συνδέει αυτά τα φώτα με σεισμούς, επίσης επειδή δεν κατέστη ποτέ δυνατό να αποκλειστεί η δυσλειτουργία των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που καταστράφηκαν από τους σεισμούς"

Οταν λοιπον τους ξεφτιλιζει μια 13χρονη εγω ουτε να θυμωσω για την καταντια τους δεν μπορω...





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις