ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ....


 Ο τιτλος πηγαινει σε αυτους που τους ψηφιζουν...

Επισης στους "Ελα ρε....εγω θα βγαλω το φιδι απο την τρυπα"

Στους δειλους του στυλ "Ολοι ιδιοι ειναι..."

Στους παρτακηδες "Εγω θα παω για μπανιο η για καφε...."

Σε αυτους που βρισκουν προβληματα στις λυσεις "Τι να κανω εγω μονος μου"

Εσεις κι ενα σωρο αλλοι σε λιγο που θα καθησετε πανω στο αγγουρι

μη ξεχασετε να παρετε βαζελινη...

Τωρα για εμας τους λιγους υπολλοιπους

που δεν τους ψηφιζουμε

και κανουμε με προσωπικη ευθυνη και κοπο την προσπαθεια μας

ο καθενας απο το δικο του μετεριζι

ας ελπιζουμε οτι θα οδηγηθουμε σε ασφαλη μονοπατια την κρισιμη ωρα

Αλλα κι ετσι να μη γινει....εγω δεν το μετανιωνω

ακομα κι αν μεινω μονος μου απεναντι στο απεραντο σκοταδι...

 





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr







Σχόλια

  1. Δώσε πόνοοοο... (στους α-συνομοσιολόγους φυσικά!!!)

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις