Η Νεα Ταξη ανησυχει και γεμιζει το δικτυο με FAKE NEWS...!!!



Μια νοσοκομα , που υποτιθεται πως δουλευε στο Northwestern Medicine Central DuPage Hospital,
Winfield, Illinois , βγηκε μεσω CBS στον “αερα” την περασμενη Κυριακη και με εναν πολυ
συγκινητικο υφος, ειπε: “Η Αμερικη δεν ειναι προετοιμασμενη και το νοσηλευτικο προσωπικο δεν ειναι προστατευμενο. Παραιτουμαι σημερα.
Πηγα στην δουλεια μου σημερα και μου “εδωσαν” εναν COVID ασθενη , σε μια μοναδα ΜΕΘ , που μετατραπηκε σε COVID/ΜΕΘ πτερυγα. Καμια απο τις νοσοκομες δεν φοραει μασκες , ουτε καν τις απλες χειρουργικες ,στους θαλαμους και στις διαφορες αιθουσες. Εγω ειχα την δικη μου μασκα Ν95. Ειπα στον υπευθυνο , πως κατανοω οτι εχουμε ελλειψεις στον εξοπλισμο, αλλα θελω να προστατεψω τον εαυτο μου και την οικογενεια μου”.
Το κλιπ εγινε viral , εχωντας 9,5 εκατ. followers.
Με το θορυβο, που προκληθηκε στα social media, σχετικα με βιντεο της συγκεκριμενης στο instagram, και αναρτησεις της στο FB , το CBS επανηλθε τουταροντας την αληθεια.
Συμφωνα με το νοσοκομειο , “η Imaris Vera , οντως παραιτηθηκε απο την δουλεια της”.
Συμφωνα με τον προσωπικο της λογαριασμο στο FB , αναφερει η ιδια, πως λογω διαφορων ψυχολογικων προβληματων δεν εχει δουλεψει στο νοσοκομειο για περισσοτερο απο ενα χρονο και δεν
γνωριζει αν ειναι ετοιμη να επιστρεψει.”.
Κριμα, που στον βωμο των διαφορων συμφεροντων που κρυβονται πισω απο την υποτιθεμενη
πανδημια, θυσιαζονται και πεφτουν θυματα εκμεταλευσης ευαισθητοι ανθρωποι.

https://nypost.com/2020/04/07/cbs-clarifies-video-of-nurse-quitting-due-to-lack-of-coronavirus-masks/
https://thefederalist.com/2020/04/06/cbs-news-posts-fraudulent-video-icu-nurse-crying-over-poor-working-conditions/#.Xoto3z8aCK4.twitter


















ΠΗΓΗ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις