Τα στοιχειωμένα σπίτια της Αθήνας

 












Τα σπίτια αυτά μπορεί να τα έχουμε προσπεράσει αδιάφορα. Εάν όμως γνωρίζαμε τους θρύλους με τους οποίους έχουν συνδέσει το όνομα τους τότε θα τα αποφεύγαμε μόλις πέσει το σκοτάδι.

Φυσικά όλα αυτά είναι θρύλοι που αρέσουν να λέγονται και να τρομάζουν και τίποτε δεν συμβαίνει σε αυτά τα οικήματα. Αν και όσοι πιστεύουν σε αυτά που ακούγονται λένε ότι «ναι τα σπίτια είναι στοιχειωμένα και καταραμένες ψυχές, περιφέρονται τα βράδια»

Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάποια από αυτά τα στοιχειωμένα οικήματα που βρίσκονται στην Αττική.

Το Σανατόριο της Πάρνηθας.

Η κατασκευή του κτιρίου ολοκληρώθηκε το 1916. Βρίσκεται στην Πάρνηθα και λειτούργησε σαν σνατόριο για να ανακουφίσει τους χιλιάδες ανθρώπους που πέθαιναν εκείνη την εποχή από φυματίωση. Λειτούργησε μέχρι το 1965 όπου μετά έγινε (ανεπιτυχώς) ξενοδοχείο.

Έχει χαρακτηριστεί ως το πιο στοιχειωμένο κτίριο της Ελλάδας και αποτελεί το σύμβολο ερευνητικών ομάδων που ασχολούνται με ζητήματα που αφορούν τα υπερφυσικά όντα.

Πλέον το κτίριο είναι ετοιμόρροπο. Όσοι έχουν μπει ισχυρίζονται ότι έχουν ακούσει παράξενες φωνές ενώ στους τοίχους του κυριαρχούν περίεργα σύμβολα. Οι φήμες λένε πως δεν πρέπει κάποιος βράδυ να κατέβει στο υπόγειο του που ήταν το νεκροτομείο του σανατορίου. Στήνουν χορό ψυχές που περιφέρονται.

Ακόμη και τώρα ακούγεται ότι κάποια σκοτεινά βράδια πηγαίνουν εκεί και κάνουν τις τελετές τους ομάδες σατανιστών, αφού το θεωρούν το ιδανικό μέρος για κάτι τέτοιο. Τίποτε δεν έχει αποδειχτεί.

Βίλα Καζούλη.

Ο θρύλος λέει ότι χτίστηκε επάνω σε ένα οθωμανικό νεκροταφείο. Η Βίλα Καζούλη είναι ένα από τα πλέον εντυπωσιακά κτίρια της Αθήνας. Βρίσκεται στην Κηφισιά, σε μια έκταση 47 στρεμμάτων και χτίστηκε από τον Αιγυπτιώτη επιχειρηματία Νικόλαο Καζούλη σαν καλοκαιρινή του κατοικία.

Την περίοδο της γερμανικής κατοχής το κτίριο καταλήφθηκε από τους Γερμανούς που εγκατέστησαν εκεί το φρουραρχείο των SS. Στα υπόγεια της Βίλας Καζούλη μαρτύρησαν δεκάδες αγωνιστές.

Από τότε θεωρείται καταραμένο κτίριο. Mαρτυρίες ανθρώπων που το επισκέφθηκαν μιλούν για μια περίεργη αίσθηση που απλώνεται στα έρημα δωμάτια. Ενώ τα βράδια οι ψυχές βγαίνουν και ψάχνουν για ανάπαυση.

Αρχοντικό στο Πικέρμι.

Άλλο ένα κτίριο δεμένο με θρύλους που αγγίζουν τα όρια του παραφυσικού. Σε αυτό το οίκημα, λέγεται ότι ο Περικλής Καλλέργης που ήταν επιστάτης στο κτήμα Σκουζέ που περιέβαλε το αρχοντικό, σκότωσε τυφλωμένος από ζήλια τη γυναίκα του και ύστερα αυτοκτόνησε.

Η ψυχή της βγαίνει τα βράδια και περιφέρεται για να βρει λύτρωση στα άδεια δωμάτια. Κάποιοι περαστικοί μάλιστα λένε πως όταν πέφτει η νύχτα ακούγονται φωνές και ουρλιαχτά. Κάποιοι άλλοι λένε πως ακούνε μια γυναίκα να εκλιπαρεί για κάτι. Δεν μπορούν να προσδιορίσουν τι ακριβώς, αφού μετά – λένε – η φωνή αλλάζει και γίνεται αποκρουστική στα αυτιά τους.

Τα στοιχειωμένα σπίτια στο Παγκράτι.

Η περιοχή του Μετς αποτέλεσε πρόσφορο έδαφος για όσους θέλουν να διηγηθούν «τρομακτικές και παράξενες» ιστορίες. Στον αριθμό 22 της οδού Άγρας δεσπόζει ένα σπίτι που άνηκε σε έναν πρώην σταυλάρχη του Βασιλιά Κωνσταντίνου.

Εκεί αναφέρεται ότι υπάρχουν περίεργα φώτα, μυστηριώδεις κινήσεις μορφών ενώ όσοι έχουν επισκεφθεί το σπίτι μιλούν για μια παράξενη ατμόσφαιρα και ένα παγωμένο αίσθημα αδικαιολόγητου φόβου.

Λίγο πιο πέρα στο Παγκράτι, στην οδό Πύρωνος και Προαιρεσίας βρίσκεται το σπίτι του πολιτευτή Μπακόπουλου. Φημολογείται ότι κατά την κατοχή, εγκαταστάθηκε εκεί η Γκεστάπο. Έπειτα από την απελευθέρωση της Ελλάδος, όλοι οι κάτοικοι της περιοχής, έκαναν λόγο για τις φωνές και τις κραυγές αυτών που θανατώθηκαν από τους Ναζί.

Ο Πύργος των Ονείρων.

Στην οδό Σμολένσκι 4 στο Νέο Φάληρο ένα νεοκλασικό κτίριο παραμένει ακατοίκητο και ερειπωμένο εδώ και χρόνια. Σήμερα η πυκνή βλάστηση στον κήπο το κρύβει λίγο. Πρόκειται για το σπίτι ενός υφασματέμπορου που ονομαζόταν Κουρτάλης.

Σύμφωνα με τον μύθο ο Κουρτάλης ήταν ένας φιλόδοξος άνδρας που ήθελε να γίνει τραγουδιστής της όπερα. Δεν το κατέφερε. Αργότερα θέλησε να γίνει δήμαρχος της περιοχής. Για 4 ψήφους δεν το πέτυχε. Από τότε λέει ο θρύλος, άρχισε να μισεί τους ανθρώπους.

Κλείστηκε στο σπίτι και απομονώθηκε. Πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Τα βράδια λένε κάποιοι κάτοικοι της περιοχής ένα περάσεις από το σπίτι θα ακούσει κάποιον να τραγουδάει, πίσω από τα κλειστά πατζούρια. Μα αν πάς να αγγίξει την αυλόπορτα η φωνή θα ακουστεί σκληρή: «Μακριά. Ο πύργος είναι δικός μου».

Το νεοκλασσικό της ζωγράφου στην Καλλιθέα.

Γύρω από το όνομα της ζωγράφου Σοφίας Λασκαρίδου υπάρχει εδώ και χρόνια ένας θρύλος. Περνώντας κάποιος από την οδό Λασκαρίδου στην Καλλιθέα συναντά ένα εντυπωσιακό διώροφο νεοκλασικό.

Πρόκειται για την οικία της ζωγράφου. Η Σοφία Λασκαρίδου έζησε και πέθανε εκεί, ωστόσο η ζωή της έμελλε να αλλάξει μετά την αυτοκτονία του αγαπημένου της, του λογοτέχνη, Περικλή Γιαννόπουλου. Ο Περικλής Γιαννόπουλος δεν μπόρεσε να αντέξει το γεγονός ότι η Λασκαρίδου βρισκόταν μακριά του και το 1910 αυτοκτόνησε.

Έπειτα από αυτό η Λασκαρίδου βυθίστηκε στο πένθος. Κατέρρευσε. Σφράγισε τα πατζούρια για να μην μπαίνει φως στο σπίτι και έζησε έτσι μέχρι να πεθάνει. Συνεχώς λένε πως καθόταν σε μια κουνιστή πολυθρόνα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και έλεγε επαναλαμβανόμενα το όνομα του Γιαννόπουλου.

Μια μέρα πριν πεθάνει δώρισε το σπίτι στο δήμο και σήμερα στεγάζεται εκεί η Δημοτική Πινακοθήκη. Ο θρύλος λέει πως στο σπίτι περιφέρεται τα βράδια το φάντασμα της, γεμάτο ενοχές για τον θάνατο του λογοτέχνη.

Η γυναίκα που περιφέρεται τα βράδια στο Θησείο.

Άλλη μια τραγική ιστορία που εξελίχθηκε σε τρομακτικό μύθο. Τη δεκαετία του 30΄ πίσω από τον σταθμό του ηλεκτρικού στο Θησείο κατοικούσε μια όμορφη κοπέλα. Η Αθανασία.

Όλοι είχαν να λένε για την ομορφιά της στην περιοχή. Η Αθανασία ήταν φτωχή. Πατέρα δεν είχε και δούλευε μέχρι αργά το βράδυ για να ετοιμάσει την προίκα της όταν παντρευτεί.

Όμως μια μέρα οι οικονομίες της έκαναν φτερά. Τις είχε κλέψει η ίδια της η μητέρα η οποία και εξαφανίσθηκε μαζί με τον εραστή της. Όταν ο αρραβωνιαστικός της Αθανασίας που είχε στο μεταξύ γνωρίσει, έμαθε ότι οι οικονομίες είχαν κάνει «φτερά», την παράτησε.

Η Αθανασία κρεμάστηκε από ένα δοκάρι μέσα στο ίδιο της το σπίτι, που ακόμη και σήμερα στέκει έρημο. Κάποιοι λένε πως μια μορφή πίσω από τον σταθμό του ηλεκτρικού τριγυρνάει τα βράδια ενώ από το σπίτι ακούγονται γυναικεία κλάματα τα οποία ξαφνικά μεταβάλλονται σε σατανικά γέλια.












Τα σπίτια αυτά μπορεί να τα έχουμε προσπεράσει αδιάφορα. Εάν όμως γνωρίζαμε τους θρύλους με τους οποίους έχουν συνδέσει το όνομα τους τότε θα τα αποφεύγαμε μόλις πέσει το σκοτάδι.

Φυσικά όλα αυτά είναι θρύλοι που αρέσουν να λέγονται και να τρομάζουν και τίποτε δεν συμβαίνει σε αυτά τα οικήματα. Αν και όσοι πιστεύουν σε αυτά που ακούγονται λένε ότι «ναι τα σπίτια είναι στοιχειωμένα και καταραμένες ψυχές, περιφέρονται τα βράδια»

Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάποια από αυτά τα στοιχειωμένα οικήματα που βρίσκονται στην Αττική.

Το Σανατόριο της Πάρνηθας.

Η κατασκευή του κτιρίου ολοκληρώθηκε το 1916. Βρίσκεται στην Πάρνηθα και λειτούργησε σαν σνατόριο για να ανακουφίσει τους χιλιάδες ανθρώπους που πέθαιναν εκείνη την εποχή από φυματίωση. Λειτούργησε μέχρι το 1965 όπου μετά έγινε (ανεπιτυχώς) ξενοδοχείο.

Έχει χαρακτηριστεί ως το πιο στοιχειωμένο κτίριο της Ελλάδας και αποτελεί το σύμβολο ερευνητικών ομάδων που ασχολούνται με ζητήματα που αφορούν τα υπερφυσικά όντα.

Πλέον το κτίριο είναι ετοιμόρροπο. Όσοι έχουν μπει ισχυρίζονται ότι έχουν ακούσει παράξενες φωνές ενώ στους τοίχους του κυριαρχούν περίεργα σύμβολα. Οι φήμες λένε πως δεν πρέπει κάποιος βράδυ να κατέβει στο υπόγειο του που ήταν το νεκροτομείο του σανατορίου. Στήνουν χορό ψυχές που περιφέρονται.

Ακόμη και τώρα ακούγεται ότι κάποια σκοτεινά βράδια πηγαίνουν εκεί και κάνουν τις τελετές τους ομάδες σατανιστών, αφού το θεωρούν το ιδανικό μέρος για κάτι τέτοιο. Τίποτε δεν έχει αποδειχτεί.

Βίλα Καζούλη.

Ο θρύλος λέει ότι χτίστηκε επάνω σε ένα οθωμανικό νεκροταφείο. Η Βίλα Καζούλη είναι ένα από τα πλέον εντυπωσιακά κτίρια της Αθήνας. Βρίσκεται στην Κηφισιά, σε μια έκταση 47 στρεμμάτων και χτίστηκε από τον Αιγυπτιώτη επιχειρηματία Νικόλαο Καζούλη σαν καλοκαιρινή του κατοικία.

Την περίοδο της γερμανικής κατοχής το κτίριο καταλήφθηκε από τους Γερμανούς που εγκατέστησαν εκεί το φρουραρχείο των SS. Στα υπόγεια της Βίλας Καζούλη μαρτύρησαν δεκάδες αγωνιστές.

Από τότε θεωρείται καταραμένο κτίριο. Mαρτυρίες ανθρώπων που το επισκέφθηκαν μιλούν για μια περίεργη αίσθηση που απλώνεται στα έρημα δωμάτια. Ενώ τα βράδια οι ψυχές βγαίνουν και ψάχνουν για ανάπαυση.

Αρχοντικό στο Πικέρμι.

Άλλο ένα κτίριο δεμένο με θρύλους που αγγίζουν τα όρια του παραφυσικού. Σε αυτό το οίκημα, λέγεται ότι ο Περικλής Καλλέργης που ήταν επιστάτης στο κτήμα Σκουζέ που περιέβαλε το αρχοντικό, σκότωσε τυφλωμένος από ζήλια τη γυναίκα του και ύστερα αυτοκτόνησε.

Η ψυχή της βγαίνει τα βράδια και περιφέρεται για να βρει λύτρωση στα άδεια δωμάτια. Κάποιοι περαστικοί μάλιστα λένε πως όταν πέφτει η νύχτα ακούγονται φωνές και ουρλιαχτά. Κάποιοι άλλοι λένε πως ακούνε μια γυναίκα να εκλιπαρεί για κάτι. Δεν μπορούν να προσδιορίσουν τι ακριβώς, αφού μετά – λένε – η φωνή αλλάζει και γίνεται αποκρουστική στα αυτιά τους.

Τα στοιχειωμένα σπίτια στο Παγκράτι.

Η περιοχή του Μετς αποτέλεσε πρόσφορο έδαφος για όσους θέλουν να διηγηθούν «τρομακτικές και παράξενες» ιστορίες. Στον αριθμό 22 της οδού Άγρας δεσπόζει ένα σπίτι που άνηκε σε έναν πρώην σταυλάρχη του Βασιλιά Κωνσταντίνου.

Εκεί αναφέρεται ότι υπάρχουν περίεργα φώτα, μυστηριώδεις κινήσεις μορφών ενώ όσοι έχουν επισκεφθεί το σπίτι μιλούν για μια παράξενη ατμόσφαιρα και ένα παγωμένο αίσθημα αδικαιολόγητου φόβου.

Λίγο πιο πέρα στο Παγκράτι, στην οδό Πύρωνος και Προαιρεσίας βρίσκεται το σπίτι του πολιτευτή Μπακόπουλου. Φημολογείται ότι κατά την κατοχή, εγκαταστάθηκε εκεί η Γκεστάπο. Έπειτα από την απελευθέρωση της Ελλάδος, όλοι οι κάτοικοι της περιοχής, έκαναν λόγο για τις φωνές και τις κραυγές αυτών που θανατώθηκαν από τους Ναζί.

Ο Πύργος των Ονείρων.

Στην οδό Σμολένσκι 4 στο Νέο Φάληρο ένα νεοκλασικό κτίριο παραμένει ακατοίκητο και ερειπωμένο εδώ και χρόνια. Σήμερα η πυκνή βλάστηση στον κήπο το κρύβει λίγο. Πρόκειται για το σπίτι ενός υφασματέμπορου που ονομαζόταν Κουρτάλης.

Σύμφωνα με τον μύθο ο Κουρτάλης ήταν ένας φιλόδοξος άνδρας που ήθελε να γίνει τραγουδιστής της όπερα. Δεν το κατέφερε. Αργότερα θέλησε να γίνει δήμαρχος της περιοχής. Για 4 ψήφους δεν το πέτυχε. Από τότε λέει ο θρύλος, άρχισε να μισεί τους ανθρώπους.

Κλείστηκε στο σπίτι και απομονώθηκε. Πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Τα βράδια λένε κάποιοι κάτοικοι της περιοχής ένα περάσεις από το σπίτι θα ακούσει κάποιον να τραγουδάει, πίσω από τα κλειστά πατζούρια. Μα αν πάς να αγγίξει την αυλόπορτα η φωνή θα ακουστεί σκληρή: «Μακριά. Ο πύργος είναι δικός μου».

Το νεοκλασσικό της ζωγράφου στην Καλλιθέα.

Γύρω από το όνομα της ζωγράφου Σοφίας Λασκαρίδου υπάρχει εδώ και χρόνια ένας θρύλος. Περνώντας κάποιος από την οδό Λασκαρίδου στην Καλλιθέα συναντά ένα εντυπωσιακό διώροφο νεοκλασικό.

Πρόκειται για την οικία της ζωγράφου. Η Σοφία Λασκαρίδου έζησε και πέθανε εκεί, ωστόσο η ζωή της έμελλε να αλλάξει μετά την αυτοκτονία του αγαπημένου της, του λογοτέχνη, Περικλή Γιαννόπουλου. Ο Περικλής Γιαννόπουλος δεν μπόρεσε να αντέξει το γεγονός ότι η Λασκαρίδου βρισκόταν μακριά του και το 1910 αυτοκτόνησε.

Έπειτα από αυτό η Λασκαρίδου βυθίστηκε στο πένθος. Κατέρρευσε. Σφράγισε τα πατζούρια για να μην μπαίνει φως στο σπίτι και έζησε έτσι μέχρι να πεθάνει. Συνεχώς λένε πως καθόταν σε μια κουνιστή πολυθρόνα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και έλεγε επαναλαμβανόμενα το όνομα του Γιαννόπουλου.

Μια μέρα πριν πεθάνει δώρισε το σπίτι στο δήμο και σήμερα στεγάζεται εκεί η Δημοτική Πινακοθήκη. Ο θρύλος λέει πως στο σπίτι περιφέρεται τα βράδια το φάντασμα της, γεμάτο ενοχές για τον θάνατο του λογοτέχνη.

Η γυναίκα που περιφέρεται τα βράδια στο Θησείο.

Άλλη μια τραγική ιστορία που εξελίχθηκε σε τρομακτικό μύθο. Τη δεκαετία του 30΄ πίσω από τον σταθμό του ηλεκτρικού στο Θησείο κατοικούσε μια όμορφη κοπέλα. Η Αθανασία.

Όλοι είχαν να λένε για την ομορφιά της στην περιοχή. Η Αθανασία ήταν φτωχή. Πατέρα δεν είχε και δούλευε μέχρι αργά το βράδυ για να ετοιμάσει την προίκα της όταν παντρευτεί.

Η Αθανασία κρεμάστηκε από ένα δοκάρι μέσα στο ίδιο της το σπίτι, που ακόμη και σήμερα στέκει έρημο. Κάποιοι λένε πως μια μορφή πίσω από τον σταθμό του ηλεκτρικού τριγυρνάει τα βράδια ενώ από το σπίτι ακούγονται γυναικεία κλάματα τα οποία ξαφνικά μεταβάλλονται σε σατανικά γέλια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ....ΖΩΝΤΑΝΕΣ! ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΑΦΗΣ (των Χριστιανών τουλάχιστον) ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟΣ! Ο ΝΕΚΡΟΣ/Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ 3 ΜΕΡΕΣ (κι ΟΧΙ βέβαια στην...κατάψυξη που τους βάζουν οι κλινικές και νοσοκομεία), ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΕΙ! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ 3 ΗΜΕΡΩΝ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ (και του φίλους, συγγενείς). ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΕΙ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΠΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ.

    ΛΗΤΩ--ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε άποψη σεβαστή. Οι ψυχές μένουν για 40 ημέρες. ( Τρελο tour μιλάμε. . ) . Ψυχές που εν ζωή ακολουθούσαν κάποια μυστήρια, δεν έχουν τέτοια θέματα .. Guaranteed, για να το ελαφρύνουμε και λίγο..Επίσης η λοχεία κρατά 40 μέρες κατά την διάρκεια της οποίας το βρέφος είναι προστατευμένο από το αιθερικό πεδίο της μητέρας από διάφορες δαιμονικές επιθέσεις που το διεκδικούν.. Μετά την ολοκλήρωση των 40 ημερών το βρέφος πρέπει να βαπτιστεί αμέσως ( κανονικά).
    Σώμα είναι θνητό, λιώνει και σαπίζει κλπ.. Από άποψη επιστροφής του άνθρακα (σώμα) στην Γη, υπάρχει η ταφή , που αφήνει το λιγότερο εάν θέλετε αποτύπωμα... Επαναλαμβάνω, κάθε άποψη σεβαστή.
    sta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από άποψη επιστροφής του άνθρακα τό ίδιο ακριβώς κάνει και η καύση
      Σε κάθε διαδικασία το βάρος του παραγόμενου ισούται με το βάρος των παραγόντων
      Το μάθαμε στο σχολείο
      Πέραν τούτων το θέμα καύση ή ταφή εξαρτάται από άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η πιθανότητα μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα και λοιπά αλλά στοιχεία
      Σε κάθε πολιτισμό η διαχείριση του νεκρού σώματος δεν είναι θέμα φιλοσοφίας αλλά πρακτικής ανάγκης

      Διαγραφή
  3. Θα πω και γω την δικη μου εμπειρία. Σε στοιχειωμένο σπίτι έζησα για 8 μήνες στο εξωτερικό και είχα και μωρό στο σπιτι. Ήταν ανεξήγητα και τρομακτικά τα όσα συνέβαιναν αυτό το διάστημα όχι μόνο σε μένα, αλλά και σε κάποια που φιλοξένησα για λίγες μερες... Μου τα διηγήθηκε εκ των υστέρων, όταν αναφέρθηκα εγω πρώτη, χρόνια μετά, στο συγκεκριμένο σπίτι και της ειπα γι'αυτό το "κάτι" που ζούσε μαζί μας εκει..Η ίδια δεν μίλησε κάποτε, πιστεύοντας πως δεν θα γινόταν πιστευτή αν το'χε κάνει επιτόπου και θα την περναγαμε για ψυχοπαθή.
    Όμως μαθαίνοντας τυχαία από γείτονα το τι έπαιξε στο συγκεκριμένο σπίτι πολλά χρόνια πριν, το όλο πράγμα ξεκαθάρισε. Γυναίκα αυτοκτόνησε εκεί μέσα ανοίγοντας το γκάζι. Μαζι της πεθαναν το μωρό της και ένα ακόμα παιδι της. Ο άνδρας της είχε σχεση με μια γειτόνισσα τότε, την οποία κι εγώ γνώρισα πολύ ηλικιωμένη πια, και ήθελε να εγκαταλείψει την οικογένειά του. Το θέμα όμως είναι, ότι η σκιά που περπατούσε πάνω στους τοίχους ειδικά τα βράδυα, ήταν ανδρική. Η δε φωνη που επικοινωνούσε τηλεπαθητικά με την φίλη μου όσο έμεινε μαζί μου, ήταν ανδρική.Της έλεγε διάφορα, κυρίως όμως όταν έλειπα και της άφηνα για λιγο το μωρό, της έλεγε σε αυστηρα επιτακτικό τόνο, να πετάξει το μωρό μου κάτω..." πέτα το, πρέπει να πεθάνει" .Αυτό από ότι μου είπε έγινε αρκετές φορές. Η ίδια τηλεπαθητικά παντα, του απαντούσε αρνητικα. Εκείνος επέμενε "πέτα το τώρα".Εννοείται, ότι τοτε έμεινε λιγότερο από ότι υπολόγιζε να μεινει, γιατί δεν άντεχε άλλο μ'αυτό που γινόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις