Συγκλονίζει το γράμμα στον «Άγιο Βασίλη» στην Ελλάδα της Αριστεράς

ΦΩΤΟ: Συγκλονίζει το γράμμα στον «Άγιο Βασίλη» στην Ελλάδα της Αριστεράς 

 

Συγκλονίζει το γράμμα ενός μαθητή της Δ’ δημοτικού προς τον Άγιο Βασίλη.

Ο μικρός Αλέξης ζητά να του φέρει ως δώρο για τις γιορτές
πολύ φαγητό για να μην κλαίει η μητέρα του.
«Ήμουν καλό παιδί. Θέλω να μου φέρεις για φέτος πολύ φαγητό για να μην κλαίει η μαμά μου, δεν έχει δουλειά. Και αν θέλεις να μου φέρεις ένα δώρο για τον άρρωστο αδερφό μου. Σε αγαπώ πολύ» γράφει ο Αλέξης, μαθητής της Δ’ δημοτικού, στο γράμμα που δημοσιοποίησε ο Σύλλογος To Φωτεινό Αστέρι, που εδρεύει στην Πάτρα.
Τα Ελληνόπουλα ζητούν πλέον τα απαραίτητα, έτσι ώστε όταν μεγαλώσουν να είναι ικανοποιημένα απλά με ένα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα!










ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις