ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Ο «ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΝΑΚΗΣ: «ΕΓΩ, Ο ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΣ ΑΘΕΟΣ, ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ»!

kanakis-uganda-5 

 

ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ο Νικήτας Κανάκης, ο πασίγνωστος «Γιατρός του Κόσμου» ανήρτησε στο προφίλ του την παρακάτω ιστορία-εξομολόγηση η οποία κυριολεκτικά συγκλονίζει. Διαβάστε τη:

Πολλά χρόνια πριν, επιστρέφοντας από τη Βαγδάτη, μία μόνο εικόνα, από τα πολλά και φοβερά που είδα, με είχε στοιχειώσει. Και είχε καλύψει στο μυαλό μου τα πάντα από όσα έζησα εκείνες τις μέρες. Την σκεφτόμουν ξανά και ξανά. Μια μανά που κρατούσε ένα καταδικασμένο μωρό με λευχαιμία σε μία γωνία.
Δεν ήταν το θέμα της όμως που με τάραξε -συνηθισμένος δυστυχώς στην οσμή και την όψη του θανάτου- αλλά η αίσθηση πως αυτή την μάνα την ήξερα από πολύ καιρό.
Η απορία μου λύθηκε–και μαζί λυτρώθηκα-λίγα χρόνια μετά, έναν Αύγουστο σε ένα ξωκλήσι.
Μπαίνοντας στο παρεκκλήσι και κοιτώντας την εικόνα της Παναγίας ξαφνικά κατάλαβα με βουρκωμένα μάτια, πού είχα δει την μανά της Βαγδάτης. Ο τρόπος που κρατούσε τον μικρούλη και κοιτούσε ήταν ακριβώς ο ίδιος με αυτόν που απεικονιζόταν η Παναγία. 
Το εικόνισμα της Παναγιάς πάντα με συγκλόνιζε. Ίσως γιατί πρωτάκουσα το όνομα μου Δεκαπενταύγουστο καλή ώρα, σε ένα μοναστήρι Της -Την Παναγιά την Ελωνα, σκαρφαλωμένη στον Πάρνωνα- όπου με είχαν ταμένο. 
Ίσως γιατί αξιώθηκα, όπου και να ταξίδεψα, να δώ βασανισμένες μανάδες με μωρά, με δάκρυα στα μάτια να βρίσκουν απαντοχή φιλώντας το εικόνισμα της.
Από τότε εγώ, ένας Θεοσεβούμενος άθεος, νοιώθω πάντα ένα βαθύ και τρυφερό σεβασμό στην Μεγάλη Μανά, αιώνιο σύμβολο της Μάνας-Κουράγιο, Και σαν σήμερα ανήμερα 15Αύγουστου, τη μέρα της γιορτής της αισθάνομαι την ανάγκη σε κάποιο ξωκλήσι να κάνω το Σταυρό μου και να ανάψω ένα κεράκι στο όνομα όλων αυτών των μανάδων της απαντοχής ψιθυρίζοντας την προσευχή του Νίκου Καρούζου 
«…Παναγία Θεοτόκε νοικοκυρά μου /μη μ’ αφήνεις ανυπεράσπιστο στα σκυλιά …»
 
 
 
 
 
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις