Από το ατέρμονο σολάριουμ, τώρα πεθαίνει από καρκίνο του δέρματος…

MAYRISMENOS

Η μανία του με το μαύρισμα και η εμμονή του στο σολάριουμ, τον έχει φέρει στη δυσκολότερη φάση της ζωής του να αντιμετωπίζει το φάσμα του καρκίνου και του θανάτου.
Πρόκειται για τον 32χρονο Ντάμμιεν Πλατ, που επισκεπτόταν για οχτώ χρόνια κέντρα σολάριουμ, το οποίο σημαίνει ότι 200 φορές το χρόνο έπαιρνε
μέρος σε συνεδρίες τεχνητού «μαυρίσματος», την ίδια στιγμή που η Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρεί μόλις τις 50 συνεδρίες ασφαλή, ενώ συνολικά ξόδεψε πάνω από 7.000 δολάρια.
Όπως καταλαβαίνετε, όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα ο νεαρός άνδρας να πάθει καρκίνο του δέρματος, ενώ όπως ο ίδιος εξομολογείται ξεκίνησε το τεχνητό μαύρισμα επειδή δεν ένιωθε καλά μα τον εαυτό του.
SOLARIOUM
Μάλιστα, οι γιατροί του δίνουν μόλις 10 μήνες ζωής, ενώ ο ίδιος δηλώνει μετανιωμένος.
«Ένιωθα καλά όταν ήμουν μαυρισμένος. Μου έλεγαν ότι φαίνομαι πολύ υγιής, δεν είναι ειρωνικό; Ευτυχώς τα φάρμακα με κάνουν και αντέχω. Θα ζήσω όσο μου αναλογεί για αυτό και είμαι χαρούμενος πάντα, ενώ ζω την κάθε μου στιγμή!»
Συγκλονιστικός ρεαλισμός, αν και ευχόμαστε να μην βγει αληθινός και ζήσει για πάρα πολλά χρόνια ακόμα.


πηγη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις