ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ....ΑΛΛΑ ΦΘΑΝΕΙ Η ΩΡΑ!!!!(VIDEO)

Πρεπει κανεις να ειναι ηλιθιος για να μη καταλαβαινει τι ετοιμαζοταν απο καιρο και τι ερχεται και μαλιστα συντομα.Ειναι πολυ κοντα η ωρα που θα τοποθετηθει και το τελευταιο κομματι του παζλ ωστε να επελθει ο μεγαλος χαμος.Ορισμενα γραφικα blogs οπως το δικο μου εχουν ξελαρυγγιαστει απο καιρο να το φωναζουν αλλα οι περισσοτεροι Ελληνες κοιμουνται ορθιοι και πληρωνουν και ξεναδοχειο.Τους βολευει η αδρανεια και ζουν μεσα στο σπηλαιο του Πλατωνα σαν να μη τρεχει τιποτα λες κι επηρεαζουν αυτοι τις εξελιξεις ωστε με τη δικη τους αδρανεια να αδρανοποιουνται τα παντα.
Συμπατριωτες δεν ειμαι προφητης για να ξερω ημερομηνιες και ωρες αλλα ξερω πως θα ειναι παρασκευη μετα το μεσημερι ωστε να ειναι κλειστες οι τραπεζες και να μην μπορειτε να σηκωσετε λεφτα.Το ιντερνετ πιθανον θα πεσει για καποιες ωρες η μερες ωστε να μην εχετε πληροφορηση.Τα σουπερ μαρκετ θα κλεισουν και θα γινεται χαμος.Θ αρχισουν τα πλιατσικα και ολα τα υπολλοιπα που τα συνοδευουν.Πολιτικη ασταθεια θα υπαρχει και ζητημα ειναι αν θα  υπαρχει κυβερνηση.Το πιο πιθανον ειναι να φυτευτουν καποιοι δικοι τους ....
Δεν ειναι κακο να εχετε κανα μακαρονι και κανα ρυζι παραπανω ειδικα για τις πρωτες μερες....οποτε ειναι αυτες....
Σταματηστε να ειστε καπου στη μεση που ειναι προσωρινα βολικο και διαλεχτε παραταξη...Ο Χριστος ειπε οτι θα ερθει η στιγμη που πρεπει να διαλεξετε η το Θεο η τον Μαμμωνα...
Εγω εχω διαλεξει χρονια τωρα το δυσκολο δρομο....Αλλα ετσι ειμαι εγω ξεροκεφαλος...
Δοξασει ο θεος ημων δοξα σοι....!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις