Ο σύζυγός μου πέθανε στον ύπνο του από τα εμβόλια εύχομαι να πάθουν το ίδιο αυτοί που τα προώθησαν στην Ελλάδα

 


Εξομολόγηση έκανε

μία γυναίκα που έχασε τον άντρα της από τα σκευάσματα της σωτηρίας:

“Γεια σας με λένε Δήμητρα και είμαι κάτοικος Αθηνών.

Ο σύζυγος πέθανε στον ύπνο του μόλις στα 42 του και έμεινα ξαφνικά μόνη στα 35 μου με δύο μικρά παιδιά να μην ξέρω από πού να αρχίσω και να φοβάμαι πώς θα τα μεγαλώσω μόνη και αν θα τα καταφέρω. Από τη μια μέρα στην άλλη έγινα μάνα και πατέρας όπως και από τη μια μέρα στην άλλη πρέπει να σηκώσω όλα τα βάρη της οικογένειας.

Δυστυχώς ο σύζυγός μου προχώρησε σε τρεις εμβολιασμούς και πριν μία εβδομάδα χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα υγείας έπαθε ανακοπή καρδιάς την ώρα που κοιμόταν.

Εχω να ανέβω ένα Γολγοθά και ρίχνω την κατάρα μου στην κυβέρνηση και σε όλους αυτούς που προώθησαν τα πειραματικά εμβόλια στην Ελλάδα.

Εύχομαι να πάθουν ότι ακριβώς και ο άντρας μου και να δούμε πώς θα αισθανθούν οι οικογένειές τους”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. an akoyge kapoios aytes tis eyxes olvn tha eixan peythanei oloi toyw mazi me tis oikogeneies toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σασα ... Λυπαμαι για αυτο και ευχομαι να σου δινει δυναμη ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ .Αλλα αυτα τα τερατα δεν εκαναν κανενα εμβολιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις