ΠΡΟΣΟΧΗ...ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΙ ΑΠΡΕΠΗ ΣΧΟΛΙΑ...!!!
Η αληθεια ειναι
Πλεον μετα απο αυτες τις πεντε κουβεντες που ειπε
εχει ανεβει πολυ ψηλα στην υποληψη μου....
Με ξαφνιασε ευχαριστα...
SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr
Τελικα παρα του οτι εχω ξεπερασει τα 71 χρονια της ζωης μου ,τωρα καταλαβα οτι μερικες φορες οταν εχεις να κανεις με ανεγκεφαλους πρεπει με επιθετικο τροπο να <> το δικιο σου (που ειναι παγκοσμια αξια),για να σε ακουσουν καλα!!!!
Όπως είπες και όπως είπε.
Τελικα παρα του οτι εχω ξεπερασει τα 71 χρονια της ζωης μου ,τωρα καταλαβα οτι μερικες φορες οταν εχεις να κανεις με ανεγκεφαλους πρεπει με επιθετικο τροπο να <> το δικιο σου (που ειναι παγκοσμια αξια),για να σε ακουσουν καλα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπες και όπως είπε.
ΑπάντησηΔιαγραφή