Οι πραγματικοί λόγοι που οι φαρμακευτικές εταιρίες - χωρίς ηθική - προωθούν τον εμβολιασμό των μικρών παιδιών – Η εύκολη λεία για το κέρδος

Οι πραγματικοί λόγοι που οι φαρμακευτικές εταιρίες - χωρίς ηθική - προωθούν τον εμβολιασμό των μικρών παιδιών – Η εύκολη λεία για το κέρδος 

Ο κίνδυνος που εγκυμονεί ο covid 19 για τα μικρά παιδιά είναι

απειροελάχιστος έως και μηδενικός.
Όπως έχουν πολλοί υποστηρίξει η σχέση οφέλους – κινδύνου από τον εμβολιασμό των παιδιών είναι θολός.
Επί της ουσίας δεν υπάρχει κανένας ιατρικός λόγος για τα παιδιά να εμβολιάζονται για μια ασθένεια όπως ο κορωνοιός, που δεν ενέχει ουσιαστικά κανένα κίνδυνο για την ζωή τους.
Στατιστικά τα μικρά παιδιά έχουν μηδενικό κίνδυνο.

Ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα;

Το πρώτο κίνητρο και πιο προφανές είναι τα χρήματα, το κέρδος...
Τα παιδιά χρησιμοποιούνται για να βελτιωθούν τα έσοδα των μεγάλων φαρμακευτικών εταιριών.
Οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες έχουν μηδενική νομική ευθύνη για τα εμβόλια κατά του covid 19 που χορηγούν αλλά η Pfizer, η Moderna, ακόμη και η Johnson & Johnson σε κάθε περίπτωση δεν θα χάσουν.....

Τα κέρδη θα ξεπεράσουν τα 10 δισεκ. και τα έσοδα τα 82 δισεκ. ευρώ

Η Pfizer ανέφερε ότι η εταιρεία αναθεωρεί και πάλι τους στόχους εσόδων της προς τα πάνω, υπολογίζοντας έσοδα μεταξύ 81 και 82 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2021.
Η Pfizer προβλέπεται τώρα να διπλασιάσει τα έσοδά της σε σχέση με το 2020, όταν πέτυχε έσοδα 41,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το 2021 έσοδα περίπου 36 δισεκατομμύρια δολάρια θα προέλθουν από πωλήσεις εμβολίων κατά του covid 19 που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την BioNTech.
Με εκτιμώμενο περιθώριο κέρδους 30%, τα εμβόλια τύπου mRNA θα αποφέρουν κέρδη άνω των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σε αντίθεση με τον Αμερικανό φορολογούμενο, ο οποίος αναγκάζεται να αποζημιώσει την Pfizer και να πληρώσει για τα προϊόντα της, η φαρμακευτική εταιρεία πληρώνει ελάχιστους φόρους καθώς πολλά έσοδα καταγράφονται σε offshore εταιρίες ή σε χώρες με ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς.
Οι εταιρείες και οι πρόθυμοι επενδυτές τους προβλέπουν ότι οι εμβολιασμοί για τον COVID-19 στα μικρά παιδιά – τα οποία, δεν απειλούνται καν από το COVID-19 – θα διατηρήσουν τα έσοδα και τα περιθώρια κέρδους υψηλά μέχρι το 2022.
Η ίδια η Pfizer έχει ήδη πουλήσει 115 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων για παιδιά.

Η Moderna ενώ προ covid 19 παρέπαιε…ξαφνικά αναστήθηκε

Η Moderna, η οποία δεν είχε βιώσιμο ισολογισμό και έσοδα πριν από την εποχή του COVID (επειδή η εταιρεία δεν είχε παρουσιάσει ποτέ με επιτυχία ένα προϊόν στην αγορά), αναμένει να επιτύχει έσοδα 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Μην εκπλαγείτε αν υπάρξει επί τα βελτίω αναθεώρηση.
Πρόκειται για μια εκπληκτική αύξηση 33 φορές σε σχέση με την εποχή πριν από την COVID.
Το 2019, η Moderna ανέφερε έσοδα 60 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή η ροή εσόδων προέρχεται από το μοναδικό προϊόν τα εμβόλια για τον COVID.

Τα περιθώρια κέρδους της Moderna από τα εμβόλια είναι σχεδόν διπλάσια από αυτά της Pfizer.
Το 2021, η Moderna δημιούργησε ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 9,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως και η Pfizer, έτσι και η Moderna επιδιώκουν να κερδίσουν μελλοντικά έσοδα μέσω ενισχυτικών εμβολίων και εμβολίων για τα παιδιά.
Προφανώς θα το υποστηρίξουν με μελέτες για να κερδίσουν τον σεβασμό των επιστημόνων και εν συνεχεία θα το προωθήσουν στις κυβερνήσεις και στις κοινωνίες.
Σε αντίθεση με την Pfizer και την J&J, η Moderna δεν έχει άλλα προϊόντα να προσφέρει στους πελάτες της.
Η Moderna είναι εξ ολοκλήρου μια φαρμακευτική επιχείρηση COVID-19.
Χωρίς το εμβόλιο, η εταιρεία θα έπρεπε να βρει άλλους τρόπους για να διατηρήσει την κεφαλαιοποίηση των 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Johnson & Johnson… στηρίζεται λιγότερο στα εμβόλια

Αν και η Johnson & Johnson δεν σκοπεύει επί του παρόντος να στηριχθεί στα εμβόλια κατά του COVID (προβλέπουν ότι θα αλλάξει αυτή η πολιτική το 2022), τα άλλα προϊόντα της έχουν σημειώσει αύξηση πωλήσεων.
Το Tylenol και Motrin αυξήθηκαν κατά 18%.
Η Johnson & Johnson αναμένεται να επιτύχει πωλήσεις πάνω από 90 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ενώ ήδη έχει επιτύχει 69 δισεκατομμύρια δολάρια στο 9μηνο του 2021...

Σε αντίθεση με την Pfizer και τη Moderna, που ουσιαστικά έχουν γίνει εταιρείες κορωνοϊού, η J&J εξαρτάται σε μικρό βαθμό από τα εμβόλια κατά του covid 19.
Η εταιρεία αναμένει να επιτύχει έσοδα 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τα εμβόλια για τον COVID το 2021.

Τα παιδιά είναι εύκολη λεία για τις φαρμακευτικές εταιρίες…

Παρ΄ ότι τα μικρά παιδιά και οι νέοι δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο από τον covid 19, η Pfizer και η Moderna προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι κάθε παιδί σε όλο τον κόσμο θα εμβολιαστεί με εμβόλια mRNA.
Για να αντισταθμίσουν την προβλεπόμενη πτώση των εσόδων από το 2022 από τον κορωνοϊό, οι δύο εταιρίες έχουν μηδενικές ηθικές αντιρρήσεις για την απόπειρα εκμετάλλευσης αυτής της δυνητικά τεράστιας αναξιοποίητης αγοράς.
Οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες έχουν πραγματοποιήσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη το 2021 εις βάρος της παγκόσμιας κοινωνίας.
Οι φαρμακευτικές εταιρίες έχουν ενημερώσει τους μετόχους τους, ότι θα χρειαστεί να επεκτείνουν τη βάση των «πελατών» τους προκειμένου να επιτύχουν την ίδια επιτυχία στο μέλλον.
Σε πρόσφατες τριμηνιαίες εκθέσεις και οικονομικές καταστάσεις, οι δύο εταιρείες έχουν καταστήσει ξεκάθαρο ότι η στρατηγική τους περιλαμβάνει τη λεία των πιο ευάλωτων.
Προκειμένου να αντισταθμιστούν τα πιθανά χαμένα κέρδη από τα εμβόλια mRNA του COVID-19, λόγω της αναμενόμενης μείωσης της ζήτησης από τους ενήλικες… στοχεύουν τώρα τα παιδιά, που είναι εύκολη λεία.
Η Pfizer έχει επί του παρόντος το μονοπώλιο στην αγορά εμβόλων COVID-19 των ΗΠΑ σε ηλικίες 5-17 ετών.
Ο FDA ο αμερικανικός οργανισμός τροφίμων και φαρμάκων παραδέχτηκε ότι δεν έχει ιδέα για τους μακροπρόθεσμους κινδύνους για τα παιδιά.

Η Moderna ελπίζει να λάβει σύντομα την άδεια να εισέλθει σε αυτήν την αναξιοποίητη αγορά προσφέροντας το δικό της εμβόλιο. Ωστόσο, ο FDA έχει καθυστερήσει επί του παρόντος να εγκρίνει τα εμβόλια της Moderna για παιδιά 12-17 ετών.
Το κύριο πρόβλημα είναι η πιθανή παρενέργεια μυοκαρδίτιδας.

Η Pfizer και η Moderna θα παρουσιάσουν σύντομα «δεδομένα» από τα tests σε εμβόλια που έχουν κάνει σε μικρά παιδιά ηλικίας 2 έως 4 ετών.
Το επόμενο τρίμηνο, οι εταιρείες αναμένεται να ενημερώσουν για τις μελέτες που έχουν διεξάγει για μικρά παιδιά ηλικίας 6 μηνών έως κάτω των 2 ετών.

Το lobby της Pfizer

Η Pfizer έχει 83 άτομα και εταιρίες που ασχολούνται με το lobby για να προωθήσει τα συμφέροντα της στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση (η Moderna, μια πολύ μικρότερη εταιρία, απασχολεί 15 άτομα), και ο στρατός του λόμπι πληρώνεται αδρά.
Τώρα, περίπου 28 εκατομμύρια παιδιά στην Αμερική - τα οποία, στατιστικά αντιμετωπίζουν μηδενικό κίνδυνο από τον COVID-19 - είναι «κατάλληλα» για τα εμβόλια Pfizer.

 

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Εχω αναφερθει ξανα στους βαθυτερους λογους του εμβολιασμου στα νεαρα ατομα και πως σχετιζεται με την μειωση πληθυσμου στο μελλον.

Το συγκεκριμενο αρθρο ειναι πολυ εμπεριστατωμενο οσον αφορα τους επιφανειακους λογους και γιαυτο δημοσιευτηκε














ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις