Εμβολιασμένοι πιλότοι πέφτουν νεκροί κατά τη διάρκεια της πτήσης

 

Οι πιλότοι της Southwest Airlines και άλλων μεγάλων αερομεταφορέων

των ΗΠΑ έχουν καλό λόγο να αντιστέκονται στις εντολές εμβολιασμού. Οι συνάδελφοί τους πιλότοι που είχαν κάνει το αμφιλεγόμενο εμβόλιο Covid-19 πέφτουν νεκροί τόσο σε πτήσεις εσωτερικού όσο και σε διεθνείς πτήσεις.

Πριν από δύο εβδομάδες, η Δρ Τζέιν Ρούμπι ισχυρίστηκε στο Stew Peters Show ότι ένας πιλότος της Delta Airlines πέθανε εν πτήσει, λίγο αφότου ο πιλότος είχε λάβει μια δεύτερη δόση του εμβολιασμού για τον Covid-19. Τα κύρια μέσα ενημέρωσης, η Delta, και οι λεγόμενες υπηρεσίες ελέγχου γεγονότων απέρριψαν γρήγορα τον ισχυρισμό, χαρακτηρίζοντάς τον ψευδή και αβάσιμο - κυρίως επειδή ο αιτών δεν έδωσε το όνομα του πιλότου, τον αριθμό πτήσης ή τα σημεία προέλευσης και προορισμού για την πτήση.

Ωστόσο, θεωρησαμε ότι το ζήτημα άξιζε περαιτέρω έρευνα. Αν και δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την αυθεντικότητα του συγκεκριμένου περιστατικού του Δρ. Ρούμπι, μάθαμε ότι τουλάχιστον δύο πρόσφατα εμβολιασμένοι πιλότοι έπεσαν νεκροί στη μέση της πτήσης μέσα σε λίγες εβδομάδες από τότε που είχαν λάβει εμβόλιο για τον Covid-19.

Ένας πληροφοριοδότης της FAA που μίλησε υπό όρους ανωνυμίας είπε ότι η κυβέρνηση Μπάιντεν, η FAA και οι αεροπορικές εταιρείες συγκαλύπτουν τα περιστατικά επειδή οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται πωλήσεις εισιτηρίων και επειδή η διοίκηση θέλει να διατηρήσει την ψευδαίσθηση ότι τα εμβόλια Covid-19 είναι ασφαλή και αποτελεσματικά .

Σύμφωνα με τον ίδιο, δύο πιλότοι της American Airline σε 14 ημέρες χάθηκαν στο πιλοτήριο. 

Στις 15 Οκτωβρίου, η πτήση 2740 της American Airlines, ένα Airbus A320, ήταν καθ' οδόν από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ντάλας/Φορτ Γουόρθ προς το Φορτ Μέγιερς (RSW) όταν συνέβη το αδιανόητο. Καθώς το αεροπλάνο άρχισε σταδιακά να κατηφορίζει προς τη νοτιοδυτική Φλόριντα, ο κυβερνήτης  άρχισε να λειτουργει σπασμωδικά και είχε καρδιακή ανακοπή. Ευτυχώς, το αεροσκάφος ήταν ακόμα σε αυτόματο πιλότο, δίνοντας στον συγκυβερνήτη χρόνο να αξιολογήσει την κατάσταση, να απελευθερωθεί, να τραβήξει το PIC από τη θέση του και να προσπαθήσει να κάνει CPR. Όμως οι προσπάθειές του ήταν μάταιες.

Ο συγκυβερνήτης επέστρεψε στη θέση του και χτύπησε το 7700, τον διεθνή κωδικό αναμεταδότη για το «Έχω μια έκτακτη ανάγκη». Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια, αλλά ο συγκυβερνήτης τέθηκε σε διοικητική άδεια επειδή εγκατέλειψε τη θέση του και έθεσε σε κίνδυνο το αεροσκάφος, είπε η πηγή μας.

«Αργότερα διαπιστώθηκε ότι είχε παθει έμφραγμα που προκλήθηκε από μυοκαρδίτιδα, μια γνωστή παρενέργεια των εμβολιασμών για τον Covid-19. Είχε λάβει τη δεύτερη δόση του εμβολίου δύο εβδομάδες πριν από εκείνη την πτήση. Η τελευταία του πλήρης φυσική κατάσταση ήταν τρεις μήνες πριν και ο γιατρός του του είχε δώσει μια καθαρή κατάσταση υγείας», είπε η πηγή μας.

Το δεύτερο μοιραίο συνέβη μια εβδομάδα αργότερα, και ήταν επίσης μια αναχώρηση DFW. Η πτήση 971 της American Airlines, ένα Airbus A321, αναχώρησε από το DFW για το LAX στις 8:00 π.μ. στη μέση της πτήσης, ο συγκυβερνήτης παραπονέθηκε ότι είχε πόνους στο στήθος, αλλά είπε ότι είχε φάει ένα πικάντικο γεύμα πριν από την αναχώρηση. Είπε ότι ήταν δυσπεψία. Καθώς το αεροπλάνο πετούσε στα 32.000 πόδια πάνω από τη γραμμή της πολιτείας Νέο Μεξικό/Αριζόνα, ο συγκυβερνήτης άρχισε να κάνει σπασμούς και να κάνει εμετούς στα χειριστήρια πτήσης. Σε εκείνο το σημείο, επικοινώνησε με τον Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας, ζητώντας άδεια να διακοψει την πτηση και να πραγματοποιήσει έκτακτη προσγείωση στο Albuquerque, NM, αλλά η ATC, αφού προφανώς συμβουλεύτηκε την American Airlines, απέρριψε το αίτημα και υποχρέωσε να ολοκληρώσει την πτήση προς LAX.

Ο συγκυβερνήτης πέθανε στην καρέκλα του, επίσης από οξεία μυοκαρδίτιδα. Είχε κάνει το δεύτερο εμβόλιο του —Pfizer—21 μέρες πριν από εκείνη τη μοιραία πτήση.

«Το πληρωμα τέθηκε υπό διαταγή φίμωσης και είπε να μην συζητήσει το περιστατικό με κανέναν που απειλείται να χάσει τη δουλειά του», είπε η πηγή μας. «Υπάρχει μια συστηματική προσπάθεια σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή για να αποτρέψει το κοινό από το να μάθει για πιλότους που αρρωσταίνουν πολύ ή πεθαίνουν στον αέρα. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να χάσουν χρήματα και η διοίκηση δεν θέλει το κοινό να γνωρίζει τους πραγματικούς κινδύνους του εμβολίου. Γνωρίζω στην πραγματικότητα ότι ο Υπουργός Μεταφορών Pete Buttigieg διέταξε τις αεροπορικές εταιρείες να ταξινομήσουν περιστατικά που αφορούσαν θανάτους πιλότων».

Κλείνοντας, πρόσθεσε ότι γνωρίζει τουλάχιστον 12 μη θανατηφόρα περιστατικά που αφορούσαν πιλότους που είχαν κάνει πρόσφατα το τρύπημα.



Μεταφραση    SINOMOSIOLOGOS



ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατυρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....














ΠΗΓΗ









Σχόλια

  1. Μια και ο λόγος για πιλότους, δείτε και φριξτε από το μέγεθος της προδοσίας ημέρες εθνικής επετείου.

    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/10/blog-post_169.html?m=1

    Ο Θεός της Ελλάδος και η Παναγία να βοηθήσουν να απαλλαγούμε από τους εβραιοδουλους.
    Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940.
    Ζήτω η αιώνια Ελλάς.

    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσα τροχαια ακουμε τωρα τελευταία;στουκαρουν μονοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι εννοεις συνομοσιολογε "σατ..χαρ.." δεν συμβαινουν τετοια περιστατικα δλδ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοω το ευκολως εννοουμενο....Μετα τις τοσες προειδοποιησεις που δεν σας εχω πει οτι εχω λαβει απο την google...για κλεισιμο

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις