Ένας στρατός εταιρειών βιοτεχνολογίας χρησιμοποιεί ψυχολογικές τακτικές για να δημιουργήσει «ζήτηση για τα εμβόλια».
ΗΠΑ: Ένα νέο «Παρατηρητήριο ζήτησης εμβολίων» έχει
δημιουργηθεί και χρησιμοποιεί συστήματα μαζικής «μάρκετινγκ» παρακολούθησης, bots και «αλλαγής συμπεριφοράς» για να πιέσει τους απρόθυμους ώστε να εμβολιαστούν.Οι ΗΠΑ πλημμυρίζουν με ένα πλεόνασμα εμβολίων κοροιδοιού καθώς υπήρξε ξαφνική μείωση της ζήτησης για αυτά. Όσοι Αμερικανοί ήθελαν να εμβολιαστούν υπήρχε επάρκεια εμβολίων. Τώρα ένας «στρατός» από τα γραφεία της Big Biotech που έχουν συσταθεί για να αντιμετωπίσουν την «διστακτικότητα των εμβολίων» αυξάνουν το μαζικό τους μάρκετινγκ για να «δημιουργήσουν ζήτηση» κάνοντας παρακολούθηση, γρήγορη ανάλυση δεδομένων, έλεγχο μέσων και πλήθος στρατηγικών ελέγχου συμπεριφοράς που άλλωστε οι ίδιοι έχουν περιγράψει στα βιβλία τους.
Η ζήτηση πέφτει
Περίπου το 40% του συνολικού ενήλικου πληθυσμού στις ΗΠΑ έχει εμβολιαστεί πλήρως, σύμφωνα με στοιχεία από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC). Ο εμβολιασμός όμως κατέρρευσε κατά 25% μετά από μια κορύφωση στα μέσα Απριλίου όταν το 56,4% των ενηλίκων είχαν κάνει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου.
Ωστόσο, να αναφέρουμε ότι πέντε εκατομμύρια άνθρωποι – περίπου το οκτώ τοις εκατό εκείνων που έκαναν την πρώτη δόση του εμβολίου – δεν κατάφεραν να εμφανιστούν στα ραντεβού τους για τη δεύτερη δόση, σύμφωνα με το CDC.
Ως αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος, ήταν να μείνει στα αζήτητα υπερβολικό απόθεμα εμβολίων το οποίο έχει συσσωρευθεί σε ολόκληρη τη χώρα. Οι θέσεις έμειναν άδειες σε έναν χώρο μαζικού εμβολιασμού στη Φιλαδέλφεια, όπου έπρεπε να γίνουν 4.000 δόσεις εμβολίων που εν τέλη μείνανε στα αζήτητα. Ένα εκατομμύριο δόσεις , που αντιπροσωπεύουν το 25% των δόσεων που αποστέλλονται στη Λουιζιάνα από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, κάθονταν στα ράφια. Ένας νομός του Ουαϊόμινγκ ζήτησε από την πολιτεία να σταματήσει να τους στέλνει εμβόλια επειδή είχε πλεόνασμα 20.000 δόσεων . Η Βόρεια Καρολίνα έκλεισε τις κλινικές εμβολιασμού λόγω έλλειψης ζήτησης.
«Πρώτη φορά, είχαμε ραντεβού σε πολλούς χώρους εμβολιασμού που δεν έχουν προσέλθει», δήλωσε η Διευθύντρια Δημόσιας Υγείας της Κομητείας του Λος Άντζελες, Barbara Ferrer, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης ειδήσεων την περασμένη Πέμπτη.
«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εδώ που… δεν νομίζω ότι θέλουν να κάνουν το εμβόλιο», γέλασε ο Ralph Merrill, μηχανικός που ζει σε μια κομητεία της Αλαμπάμα.
Εμβόλιο εναντίον του ιού
Πολλά βασικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ανησυχούσαν για την «διστακτικότητα στους εμβολιασμούς», κατηγορώντας για την άρνηση του COVID-19 , τις «θεωρίες συνωμοσίας», και τους οπαδούς του QAnon,τους υποστηρικτές του Τραμπ ακόμα και την δυσπιστία της μειοψηφίας προς την κυβέρνηση με ευκαιρία την ιστορία της ευγονικής . Κανείς ωστόσο δεν ανέφερε ότι μερικοί άνθρωποι απλά δεν πιστεύουν ότι αυτό το εμβόλιο λειτουργεί. Τα βασικά μέσα ενημέρωσης απλώς αγνόησαν τον καθηγητή Επιδημιολογίας του Γέιλ Χάροϊ Ριτς, για παράδειγμα, ο οποίος αποκάλυψε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων που τώρα νοσούν με τον COVID-19 έχουν… εμβολιαστεί κατά του ιού!
Ούτε ανέφεραν τον κύριο λόγο για την άρνηση αυτών των εμβολίων που αναφέρθηκε από το 45% εκείνων που το αρνούνται σε δημοσκόπηση του Μαρτίου , οι οποίοι φοβούνται τις παρενέργειες των εμβολίων αυτών. Με αναφερόμενες ανεπιθύμητες ενέργειες σε 118.746 ανθρώπους συνολικά μόνο στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων 3.410 θανάτων και 1.595 μόνιμων αναπηριών, αποτελεί νόμιμο αποτρεπτικό παράγοντα ο εμβολιασμός. Το ίδιο ισχύει και για την απότομη διακοπή του εμβολίου της AstraZeneca με το υψηλό ποσοστό θρομβώσεων και με τον τερματισμό του εμβολίου Johnson & Johnson .
Πολλοί άνθρωποι φοβούνται απλώς το νέο εμβόλιο περισσότερο από τον νέο ιό, ο οποίος, σύμφωνα με το CDC , έχει συνολικό ποσοστό επιβίωσης 99,4% για όσους είναι ηλικίας 50-65 ετών και νοσήσουν. Οι πιθανότητες αυξάνονται καθώς οι άνθρωποι γερνούν, αλλά μειώνονται εάν οι άνθρωποι είναι νεότεροι. Για όσους είναι κάτω των 18 ετών, το ποσοστό θνησιμότητας κορωνοϊού που εκτιμάται από το CDC είναι 0,00002, το οποίο μεταφράζεται σε ποσοστό επιβίωσης 99,98% COVID. Στην πραγματικότητα, για όσους είναι κάτω των 18 ετών, οι πιθανότητες επιβίωσης αν τους χτυπήσει κεραυνός είναι υψηλότερες από τις πιθανότητες θανάτου από τον ιό!
Ωστόσο, ο Τζο Μπάιντεν δήλωσε την Τρίτη ότι τώρα που το μεγαλύτερο μέρος των εμβολιασμένων είναι ηλικιωμένοι – το 85% των οποίων έχουν κάνει τουλάχιστον την πρώτη δόση του εμβολίου – θέλει το 70% όλων των Αμερικανών να κάνουν την πρώτη τους δόση έως τις 4 Ιουλίου(με εμβολιασμό των νέων) και ανακοίνωσε ότι η κυβέρνησή του θα έστελνε εμβόλια σε παιδίατρους για να γίνουν οι εμβολιασμοί των νέων τις επόμενες εβδομάδες.
«Ο εμβολιασμός όχι μόνο σας προστατεύει, αλλά μειώνει τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού σε κάποιον άλλο», δήλωσε ο Μπάιντεν, χρησιμοποιώντας ένα κλασικό πλέον σενάριο «κοινωνικού μάρκετινγκ» από μια παγκόσμια βιομηχανία ειδικών στην αλλαγή συμπεριφοράς που αναγκάζουν τους ανθρώπους να κάνουν το επίσημο αφήγημα.
Παρατηρητήριο ζήτησης εμβολίων!!!
“οι ειδικοί της δημόσιας υγείας γνωρίζουν ότι η τελευταία… ίντσα – η δόση του εμβολίου στο φιαλίδιο – μπορεί να είναι η πιο δύσκολη”, διαλαλεί το Παρατηρητήριο Εμβολιασμού.
Αυτό το Παρατηρητήριο ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα , και εκτελεί έναν “πίνακα ελέγχου beta” δεδομένων και πόρων “που προορίζονται για επιλεγμένους επαγγελματίες της δημόσιας υγείας παγκοσμίως.”
Το Παρατηρητήριο ιδρύθηκε από μια ομάδα που ονομάζεται Public Good Projects (PGP) η οποία «σχεδιάζει και εφαρμόζει προγράμματα αλλαγής συμπεριφοράς μεγάλης κλίμακας για το δημόσιο καλό», η UNICEF – η οποία έχει λάβει 86,6 εκατομμύρια δολάρια από το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates από το 2020 – και ο Gates επιδοτεί επίσης και το Yale-Ινστιτούτο για την Παγκόσμια Υγεία . .
Το PGP ιδρύθηκε από τον Joe Smyser , ακαδημαϊκό δημόσιας υγείας που εκπαιδεύτηκε στο CDC και συνεργάστηκε με την Google και το Facebook. Στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου περιλαμβάνονται στελέχη της Merck (φαρμακευτικών προϊόντων), Pepsi, Levi-Strauss, του Διαφημιστικού Συμβουλίου, Sesame Street, Campbell’s και TikTok.
Ο ιστότοπος της PGP αναφέρει ότι «μέσω της παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης και των bots, της οργάνωσης των κοινωνικών μέσων ή της ηγετικής σκέψης, χρησιμοποιούμε τους πιο σημαντικούς μας πόρους και τις συνδέσεις μας στην επικοινωνία με σκοπό την αλλαγή»
Bots – ή ρομπότ Διαδικτύου, επίσης γνωστά ως ανιχνευτές – μπορούν να σαρώσουν περιεχόμενο σε ιστοσελίδες σε όλο το Διαδίκτυο και να δημιουργήσουν αυτοματοποιημένες συνομιλίες και σχόλια.
«Η PGP παρακολουθεί τις συνομιλίες μέσων που σχετίζονται με τον κορονοιό, όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα, για να παρέχει στους οργανισμούς εμπειρογνωμοσύνη σε θέματα δημόσιας υγείας σε πραγματικό χρόνο και οδηγίες ανταλλαγής μηνυμάτων».
Η ομάδα αυτή έχει προωθήσει εμβόλια και στο παρελθόν. Ανέπτυξε την εκστρατεία #StopFlu , στρατολογώντας 120 «μικρο-κοινωνικά μέσα επιρροής» στις «κοινότητες αφροαμερικάνων και λατινικών σε οκτώ πολιτείες» και τους έδωσε…. κίνητρα ώστε να προωθήσουν στο κοινό τους την ιδέα ότι η γρίπη είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και που χρειάζονται να εμβολιαστούν.
Το Παρατηρητήριο της PGP αναφέρει ότι στοχεύει στο «μετριασμό… της δυσπιστίας σε όλα τα εμβόλια». Το Awash in Brave New World λέει πως, οι «πυλώνες» του προγράμματος είναι «η ανάλυση της κοινωνικής ακρόασης», ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ένα «Lab Vaccine Acceptance Interventions Lab» (VAIL) για να «αντλήσουμε πληροφορίες από τη συμπεριφορική και κοινωνική έρευνα και τις γνώσεις από την κοινωνική ακρόαση» και να αναπτύξει «μηνύματα εμβολιασμού για τον εμβολιασμό των ατόμων που πλήττονται από παραπληροφόρηση σχετικά με τα εμβόλια». Αυτά θα ήταν «γρήγορο πεδίο δοκιμασμένο στον αντίκτυπο του τόνου, της μορφής και της αλλαγής συμπεριφοράς πριν εφαρμοστούν».
Το 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δημιούργησε ένα νέο πεδίο δημόσιας υγείας που ονομάζεται « infodemiology» – η «επιστήμη της διαχείρισης infodemics». Η PGP και η UNICEF ηγούνται του «Field Infodemiologist Training Program (FITP)» που εδρεύει σε γραφεία της UNICEF, κυβερνητικά γραφεία και γραφεία άλλων «πολυμερών συνεργατών» ώστε να εκπαιδεύσει «επιτόπιους infodemic managers» για τη διεξαγωγή «δημόσιας παρακολούθησης της υγείας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης» και να παρέχει κοινοτική υποστήριξη σε ….«εστίες παραπληροφόρησης».
Το παγκόσμιο δίκτυο της Big Biotech
Μεταξύ του τεράστιου δικτύου οργανισμών και προγραμμάτων που εμπλέκονται στο τεράστιο μαζικό μάρκετινγκ της προώθησης των εμβολίων – εκτός από τους ΠΟΥ, CDC, UNICEF, PGP και Yale – οι βασικοί ενορχηστρωτές περιλαμβάνουν:
- stronger – μια νέα εθνική εκστρατεία που σχηματίζεται από έναν «συνεχώς αυξανόμενο αριθμό εταίρων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα», συμπεριλαμβανομένων των PGP, Google και BIO. «Είτε πρόκειται για παραπληροφόρηση σχετικά με τα εμβόλια είτε για άρνηση αλλαγής του κλίματος(!), βλέπουμε ένα επικίνδυνο κομμάτι της αντι-επιστημονικής ρητορικής να αναπτύσσεται στο διαδίκτυο», λέει ο ιστότοπος του. «Στόχος μας είναι να περιορίσουμε τον θόρυβο και να ομαλοποιήσουμε την αλήθεια.»
- BIO – Biotechnology Innovation Organisation (BIO), η μεγαλύτερη ένωση υπεράσπισης της βιοτεχνολογίας στον κόσμο που εκπροσωπεί εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών εμβολίων Pfizer Inc., Moderna Therapeutics Inc., Johnson & Johnson, Janssen Biotech και GlaxoSmithKline, καθώς και μεγάλες γεωργικές εταιρείες όπως η Monsanto μαζί με ακαδημαϊκούς ιδρύματα και «συναφείς οργανώσεις».
- Το έργο RCAID – που δημιουργήθηκε από την PGP για την “Ταχεία ερμηνεία και διάδοση ανάλυσης συλλεχθέντων πληροφοριών” – παρέχει “παρακολούθηση μέσων σε πραγματικό χρόνο με καθημερινές αναλύσεις από ειδικούς στη δημόσια υγεία”.
- Zignal Labs – μια «πλατφόρμα νοημοσύνης μέσων» για τη «δημιουργία μηνυμάτων» που «θα αναλάβει τον έλεγχο των απειλητικών δημοσιεύσεων πριν εμφανιστούν».
- Family Health International ή FHI 360 – ένας οργανισμός που χρησιμοποιεί «κοινωνική ψυχολογία, ανθρωπολογία, οικονομικά συμπεριφοράς, κοινωνικό μάρκετινγκ και άλλες επιστήμες συμπεριφοράς» για να επηρεάσει την αλλαγή συμπεριφοράς. Έχει λάβει δεκάδες εκατομμύρια από το Ίδρυμα Bill και Melinda Gates για «δημιουργία ζήτησης στα αντισυλληπτικά μακράς δράσης» σε φτωχές χώρες. Οι δωρητές του περιλαμβάνουν επίσης το CDC, την Παγκόσμια Τράπεζα και τον κατασκευαστή εμβολίων Johnson & Johnson. Είναι πλέον και αυτό στην δούλεψη για την δημιουργία ζήτησης εμβολιασμών του COVID-19.
Κανόνες Playbook- ο «προφήτης των εμβολίων!!!»
Στον κόσμο της «πανδημικής διαχείρισης», αναπόφευκτα θα συναντήσουμε το όνομα του Jeff French, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Μπράιτον και συγγραφέα του Στρατηγικού Κοινωνικού Μάρκετινγκ: Για Συμπεριφορά και Κοινωνική Αλλαγή, του οποίου το κείμενο αναφέρεται στους περισσότερους από τους οδηγούς για μαζικά μάρκετινγκ εμβολίων . Οι Γάλλοι δημοσίευσαν ένα έγγραφο τον Ιούλιο του 2020, με την πανδημία τότε να είναι λίγους μήνες εν εξελίξει και παρότι κανένα από τα εμβόλια για τον κορονοιό -τότε- δεν ήταν διαθέσιμο (φαινομενικά) για τα επόμενα χρόνια, ο Jeff French έδινε οδηγίες για την….«Προληπτική στρατηγική προώθησης εμβολιασμού για τον COVID-19». Οι τότε «προφητικές»συμβουλές του έχουν εμπνεύσει προφανώς μεγάλο μέρος των τυπικών πωλήσεων των εμβολίων αυτής της πανδημίας:
- «Η αποτελεσματική εκστρατεία κατά της παραπληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια θα πρέπει να επικεντρωθεί στους κινδύνους της νόσου» και «να αντλήσει από τον ισχυρό κίνητρο του φόβου της απώλειας μαζί με τη δυνατότητα απόκτησης θετικής υγείας»
- “Έκκληση στα συναισθήματα, δεδομένου ότι τα δεδομένα και μόνο δεν θα είναι αρκετά.”
- Μην τοποθετείτε ανεπιθύμητα συμβάντα στο επίκεντρο των «προσπαθειών δημιουργίας ζήτησης», αλλά «φροντίστε να τα προσαρμόσετε στα συμφραζόμενα» και βοηθήστε το κοινό να κατανοήσει ότι «τα περισσότερα θα είναι σπάνια και περιορισμένης διάρκειας»
- “Οποιαδήποτε στρατηγική διαχείρισης και εμπλοκής των μέσων που αναπτύσσεται θα πρέπει να περιλαμβάνει προληπτικές, ενημερωτικές ειδήσεις για τα μέσα ενημέρωσης, δημιουργία ιστοριών, τροφοδοσία εκδόσεων … και θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει συστήματα παρακολούθησης και διόρθωσης μέσων όλο το 24ωρο.”
- Οι αρχές θα πρέπει να διαθέτουν «συμφωνίες» σχετικά με το «πώς και πότε οι παραπλανητικές πληροφορίες και οι υποστηρικτές αυτών των πληροφοριών πρέπει να αφαιρεθούν και να επισημανθούν ως προβληματικές στα κοινωνικά μέσα».
- Επαναλάβετε «θετικά μηνύματα που υπογραμμίζουν τα προστατευτικά (άτομα, οικογένεια και κοινότητα) οφέλη του εμβολίου και την απώλεια που σχετίζεται με το μη εμβολιασμό (θάνατος, κακή υγεία, απώλεια ελευθερίας και κοινωνική αλληλεγγύη, αδυναμία ταξιδιού» κ.λπ.)
- «Συνεργαστείτε» με τη φαρμακευτική βιομηχανία, άλλες κερδοσκοπικές και ΜΚΟ για την προώθηση εμβολίων.
- «Αναζητήστε παρεμβάσεις» με βασικούς ηγέτες στην κοινότητα των αντιεμβολιαστών και «επιδιώξτε να μετατρέψετε αυτούς τους πληροφοριοδότες σε συνηγόρους του εμβολιασμού».
- «Συνεχίστε να προωθείτε άλλες προστατευτικές συμπεριφορές, όπως το πλύσιμο των χεριών και η φυσική απόσταση».
- «Ενσωματώστε οικονομικά και μη οικονομικά κίνητρα… μαζί με κυρώσεις για μη συμμόρφωση επιβάλλοντας περιορισμούς στα ταξίδια, στην εκπαίδευση ή στην απασχόληση.»
- «Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να παραδώσουν και να γνωστοποιήσουν τι συνδυασμό κινήτρων και παρεμβάσεων κυρώσεων θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της ζήτησης.»
Αναρωτιέται κανείς πως ο συγκεκριμένος σχιζοφρενής…εχμ συγνώμη λάθος «ειδικός» θέλαμε να πούμε έδινε οδηγίες προώθησης εμβολίων για τον κοροιδοιό, όταν ακόμα τα εμβόλια αυτά δεν είχαν υπάρξει θεωρητικά τουλάχιστον.
Οι τεχνικές τροποποίησης συμπεριφοράς και λειτουργίας είναι συχνό θέμα των Γαλλικών εντύπων. Μια εφημερίδα του 2014 που έγραψε για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων σχετικά με τον εμβολιασμό δήλωσε ότι «οι παρεμβατικές συμπεριφορές πρέπει να επιδιώκουν να ανταμείβουν τις επιθυμητές συμπεριφορές και, όταν χρειάζεται, να τιμωρούν την ακατάλληλη συμπεριφορά»
Μια σειρά από βιβλία έχει εκδοθεί για τους οργανισμούς δημόσιας υγείας και τους «ενδιαφερόμενους» σχετικά με τις στρατηγικές που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να κάνουν τους πολίτες να ακολουθήσουν τις οδηγίες της Γαλλίας. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξέδωσε μια «τεχνική συμβουλευτική» στα πλαίσια των γαλλικών κατευθυντήριων γραμμών που ονομάζονται Συμπεριφορές για την αποδοχή και τον εμβολιασμό COVID-19 τον Οκτώβριο, δύο μήνες πριν ακόμη υπάρξει διαθέσιμο το οποιοδήποτε εμβόλιο! Μερικές από τις συμβουλές της συμβουλευτικής αυτής ακούγονται πολύ γνωστές τώρα:
- ” Αξιοποιήστε την αναμενόμενη λύπη στις επικοινωνίες .” Για παράδειγμα, «ρωτώντας τους ανθρώπους πώς θα νιώθουν αν δεν εμβολιαστούν και καταλήξουν να αρρωστήσουν από COVID-19 ή να τον μεταδώσουν στα αγαπημένα τους άτομα».
- ” Δώστε έμφαση στα κοινωνικά οφέλη .” Πείτε στους ανθρώπους ότι «ο εμβολιασμός όχι μόνο ωφελεί το άτομο» αλλά χτίζει «κοινωνίες» ή «ανοσία της αγέλης»
- « Δίνοντας έμφαση στα οικονομικά οφέλη , όπως το να παραμείνεις στο εργατικό δυναμικό και να φροντίσεις για την οικογένεια κάποιου, μπορεί επίσης να ενθαρρύνει τον εμβολιασμό»
- “Διαχείριση προσδοκιών.” Δεδομένου ότι ο εμβολιασμός μπορεί να «υπονομευθεί από το ότι τα εμβόλια COVID-19 δεν είναι πλήρως αποτελεσματικά, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να συνεχίσουν να ακολουθάνε προληπτική συμπεριφορά (π.χ. μάσκα και φυσική απόσταση) ακόμη και αν και αφού έχουν εμβολιαστεί».
- Υπογραμμίστε τον κίνδυνο ασθένειας . «Αν οι άνθρωποι αντιληφθούν ότι διατρέχουν χαμηλό κίνδυνο να προσβληθούν από το COVID-19 ή ότι οι συνέπειες της μόλυνσης δεν θα είναι σοβαρές, θα είναι λιγότερο πρόθυμοι να εμβολιαστούν».
- Κίνδυνοι υποβιβασμού εμβολιασμού και ανεπιθύμητων ενεργειών . “Μερικοί άνθρωποι μπορεί να προσπαθήσουν να συγκρίνουν τον κίνδυνο μόλυνσης με αυτόν που κάνουν ένα νέο εμβόλιο και να προσδιορίσουν ότι μεταξύ των δύο, ο κίνδυνος COVID-19 είναι χαμηλότερος.” Οι ανεπιθύμητες ενέργειες είναι «συχνά αναπόφευκτες όταν μεγάλος αριθμός ατόμων εμβολιάζονται σε σύντομο χρονικό διάστημα». Εξουδετερώστε το χτύπημα «λέγοντας ότι τα εμβόλια είναι πρόληψη» και ο κίνδυνος αναπηρίας ή θανάτου που σχετίζεται με το εμβόλιο είναι μηδαμινός.
“Οδηγός πεδίου”
Ο Οδηγός πεδίου για τη διαχείριση παραπληροφόρησης εμβολίων της UNICEF και της PGP συμβουλεύει τους προαγωγούς εμβολίων να «βάλουν τον εμβολιασμό σε έναεπίπεδο κέρδους». Δείξτε χαρούμενους, υγιείς, παραγωγικούς ανθρώπους σε γραφικά και αν πρέπει να δείξετε την πράξη του εμβολιασμού προσπαθήστε να αποφύγετε να δείχνετε βελόνες και τα δάκρυα. ”
Μία από τις τακτικές του είναι να κάνει τα πλήθη να δέχονται τον εμβολιασμό ως «κοινωνικό κανόνα» Εξηγήστε ότι «η πλειονότητα των ανθρώπων υιοθετούν συγκεκριμένη συμπεριφορά και αυτό περιμένουν οι άλλοι να κάνετε για να επιτύχετε ένα κοινό καλό».
Το FHI360 δημοσίευσε τον δικό του «οδηγό γρήγορης εκκίνησης» με τίτλο « Δημιουργία ζήτησης και συνηγορία για την αποδοχή εμβολίων και απορρόφηση εμβολίων COVID-19 » συμβουλεύει τις κυβερνήσεις να «δημιουργήσουν μια ειδική ομάδα δημιουργίας προώθησης και υπεράσπισης» – κάτι που έκανε ο Μπάιντεν τον Μάρτιο , διαθέτοντας 1,5 $ για ένα εμβόλιο μέσω διαφήμισης blitz.
Το FHI 360 συμβουλεύει επίσης να σπάσει τα άτομα σε «τμήματα κοινού» των «εύκολων πωλήσεων» που έχουν «μεγάλη εμπιστοσύνη στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και δεν αμφισβητούν τα εμβόλια» σε «διστακτικούς με τα εμβόλια» που έχουν «υψηλές ανησυχίες για την ασφάλεια και σε αυτούς που έχουν«χαμηλή εμπιστοσύνη σε ιδρύματα που προωθούν το εμβόλιο “ Στη συνέχεια, δημιουργήστε “στοχευμένα μηνύματα”, κάνοντας “φύλλα αναφοράς σημείων για πολιτιστικούς και θρησκευτικούς ηγέτες”.
«Καρότο και ραβδί»
Είναι εύκολο να βρείτε παραδείγματα μεθόδων μάρκετινγκ της γαλλικής ψυχολογίας που παίζονται στο πραγματικό κόσμο της πανδημίας.
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν προφανώς υιοθετήσει αυτό το θέμα για τα «κίνητρα και παρεμβάσεις με ποινές» και την «ανοσία της αγέλης» που μάλλον είναι το νέο Άγιο Δισκοπότηρο που όλοι όσοι δεν είναι απερίσκεπτοι εγκληματίες θα πρέπει να αναζητήσουν.
«Προσπαθούμε να φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης», δήλωσε ο Michael Smerconish του CNN με τον ακριβή τόνο φόβου και συναγερμού που θα προκαλούσε τροποποίηση συμπεριφοράς. Ένα 26% των Αμερικανών είπε ότι δεν θα κάνουν το εμβόλιο, είπε, αλλά και το 44% των Ρεπουμπλικανών αντιστέκονταν.
«Αυτοί οι άνθρωποι θέτουν σε κίνδυνο την ικανότητά μας να φτάσουμε πιο γρήγορα στην ανοσία της αγέλης», ισχυρίστηκε με αηδία ο Σμερκονίς. «Εάν δεν εμβολιαζόμαστε και ενισχύουμε τον εμβολιασμό αυτό περιοδικά θα μπορούσαμε να παρατείνουμε την πανδημία και να συνεχίσουμε να πολεμάμε αυτήν τη μάχη για χρόνια». Επίσης ανέφερε τον καθηγητή νομικής Shanin Specter , ο οποίος είπε: «Χωρίς μεγαλύτερο καρότο ή μεγαλύτερο ραβδί πολλοί Αμερικανοί δεν θα εμβολιαστούν…».
Η έννοια της «ανοσίας της αγέλης» και πώς να φτάσετε εκεί δεν είναι σταθερή επιστήμη. Η Διακήρυξη του Great Barrington , που υπογράφηκε από περισσότερους από 43.000 ιατρούς και 14.000 επιστήμονες και γιατρούς της δημόσιας υγείας, προτείνει να επιτρέπεται η εξάπλωση της φυσικής ανοσίας αφού προστατεύει αυτούς που είναι πιο ευάλωτοι σε λοίμωξη από COVID και θα ήταν λιγότερο επιβλαβής από ό, τι το λοκντάουν.
«Καθώς αυξάνεται η ανοσία στον πληθυσμό, μειώνεται ο κίνδυνος μόλυνσης για όλους – συμπεριλαμβανομένων των ευάλωτων ατόμων. Γνωρίζουμε ότι όλοι οι πληθυσμοί θα φτάσουν τελικά στην ανοσία της αγέλης – δηλαδή το σημείο στο οποίο το ποσοστό των νέων λοιμώξεων είναι σταθερό – και ότι αυτό μπορεί να βοηθηθεί από (αλλά δεν εξαρτάται από) ένα εμβόλιο. Ο στόχος μας πρέπει επομένως να είναι η ελαχιστοποίηση της θνησιμότητας και της κοινωνικής βλάβης έως ότου φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης», λέει η δήλωση.
Ακολουθώντας τις οδηγίες για infodemic, η ιατρική πολιτική παραπληροφόρησης του YouTube απαγορεύει ρητά οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με τη φυσική ανοσία στην ανοσία της αγέλης στην πλατφόρμα του.
Πραγματική άσκηση;
Η έμφαση στον φόβο είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται συχνά από έμπειρο προσωπικό δημόσιας υγείας. «Σε αυτές τις κοινότητες, όπου ο εμβολιασμός είναι χαμηλότερος, θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για την επιδημία στο τέλος,» ενώ, ένας ανώτερος επιστήμονας στο Johns Hopkins Κέντρο για την Ασφάλεια Υγείας, είπε στο Politico σε ένα άρθρο για την πτώση της ζήτησης εμβολιασμού, για παράδειγμα πως «Θα υπάρξει περισσότερη ασθένεια και περισσότερος θάνατος σε αυτές τις κοινότητες.»
Ο πρώην διευθυντής του CDC Tom Frieden χρησιμοποίησε μια τακτική της τακτικής «κοινωνικού κανόνα» μαζί με «τονίζοντας τον κίνδυνο ασθένειας» σε ένα πρόσφατο tweet που έγραφε τους μη εμβολιασμένους ανθρώπους ως «μολυσμένους» διανομείς υποτιθέμενων θανατηφόρων παραλλαγών.
Οι έρευνες, όπως μια πρόσφατη μελέτη από την Κλινική του Κλίβελαντ και το Πανεπιστήμιο Case Western Reserve, η οποία διαπίστωσε ότι οι νέες παραλλαγές κορονοϊού είναι στην πραγματικότητα πιο αδύναμες από το αρχικό ιικό στέλεχος του Wuhan, πρέπει να αγνοηθούν ή να αντιμετωπίζονται ως «παραπληροφόρηση».
Τα σχέδια μάρκετινγκ για την πρόσληψη ηγετών των θρησκειών είχαν επίσης επιτυχία, καθώς οι προσπάθειες εμβολιασμού έχουν μετακινηθεί ακόμη και μέσα στα τζαμιά για να πείσουν τους σκεπτικιστές μουσουλμάνους να σηκώσουν τα μανίκια τους. Και ο Πάπας Φραγκίσκος έχει αγκαλιάσει με ενθουσιασμό αυτή την «αποστολή αλλαγής συμπεριφοράς» και φιλοξενεί πλέον ένα παγκόσμιο συνέδριο προώθησης εμβολίων για τη δημόσια υγεία αυτή την εβδομάδα.
Έχουν λυσσάξει τα μασωνικά κέντρα με τον εμβολιασμό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνον να δεις ποιοι είναι υπέρ του εμβολισμού, αυτό φτάνει για να μην εμβολιαστείς. Αυτοί ποτέ δεν ήθελαν το καλό μας.
Αυτοί που εμβολιάστηκαν μια φορά και δεν πάνε για τη δεύτερη δόση, προφανώς είχαν κάποιες παρενέργειες, που ντρέπονται να ομολογήσουν, και τώρα φοβούνται.
Κι ο πολύς ντόκτορ Ιωαννίδης κι αυτός υπέρ του εμβολιασμού, κάτι θα του ψιθύρισε το πανεπιστήμιό του τού Στάνφορντ.