Καλοτάξιδος...

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, άτομα που στέκονται και κουστούμι 

Ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ Benjamin Netanyahu μπήκε

σε αυτο-απομόνωση μετά απο επαφή που

 είχε με ένα πιθανό κρούσμα του ιού της πανδημίας...

 Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "DN Daily News Egypt IGSEE 8 hrs Israeli Prime Minister Benjamin #Netanyahu goes into self-quarantine after his parliamentary adviser Rivka Paluch tested positive for the #coronavirus" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Κοιτα τι καλα που του παει το πιατακι (κιπα) του ομπαμια!
    Οταν λεω εγω οτι η αμερικη ειναι το υποκαταστημα του ισραηλ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς είσαι μικρής ηλικίας και εν έτει 2020 ανακάλυψες κι εσύ ότι υπάρχει σιωνισμός και προσπαθείς να "ξυπνήσεις" κι εμάς χα χα.

      Σε ρώτησα προχθές κάτι, αλλά απέφυγες να απαντήσεις. Θα επαναλάβω το ερώτημα:
      "Επειδή χρησιμοποιείς διάφορους όρους, π.χ. μία τους λες εβραίους, μία τους λες σιωνιστές, μία τους λες εβραιοσιωνιστές και μία τους λες ανθρώπους του Ισραήλ, έχουν αυτές οι ονομασίες το ίδιο νόημα για σένα ;"

      Σε ρωτάω γιατί εσύ ως "ειδικός" επί του θέματος θα μπορούσες να μας δώσεις τα φώτα σου...

      Διαγραφή
    2. Δυστυχως για σενα ουτε μικρος ειμαι ουτε θελω να σου μαθω οτι υπαρχουν σιωνιστες ουτε τα εμαθα τωρα ολα αυτα.
      Δυστυχως παλι για σενα υπαρχουν ολα αυτα που ανεφερες και εβραιοι (απλα στο θρησκευμα) και σιωνιστες και εβραιοσιωνιστες και πολλες αλλες σεχτες με την προμετωπιδα του ιουδαισμου.
      Υπαρχουν εβραιοι στην αμερικη ορθοδοξοι που μισουν και μαχωντε τον σιωνισμο.
      Υπαρχουν εβραιοι ταλμουδιστες εβραιοι καμπαλιστες και εβραιοσιωνιστες παρατρεχαμενοι σε οποιον πληρωνει.
      Αν σε καποιο ερωτημα δεν σου απαντησα απλα δεν το ειδα γιατι δεν βαζω ειδοποιησεις δεν θελω να γεμιζει το mail μου.
      Τωρα τι εβραιοι η σιωνιστες η οτι αλλο ειναι ολοι αυτοι που περιτριγυριζουν τον τραμπ και την κυβερνηση του ειναι το ερωτημα μου.
      Εγω παντως δεν εχω καμια εμπιστοσυνη στο εβραικο στοιχειο γιατι απλα ειναι συνηφασμενοι με το χρημα και τιποτα αλλο αρα υποπτοι.
      Αν δεν συνφωνεις σε αυτο κανενα προβλημα δεν εχω ειναι η αποψη σου αλλα εγω θα λεω την αποψη μου ακομα και αν ενοχλει καποιους.

      Διαγραφή
  2. Γράφεις στο ξεκίνημα σου : "Δυστυχως για σενα ουτε μικρος ειμαι"...
    Τι να σου πώ ; Καταστεναχωρήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο μονο?
      Πιστεψεμε δεν ηθελα να σε στεναχωρησω.εσυ ανεφερες την ηλικια οχι εγω.
      Οσο για τα αλλα που ειπα ακρα του ταφου σιωπη βλεπω.
      Που ειναι η αποψη σου?

      Διαγραφή
    2. Ειλικρινά σε βαριέμαι, δεν μπορώ να ανοίξω κουβέντα μαζί σου.
      Καλά έκανε ο Διόδοτος και σε μπάναρε.

      Διαγραφή
    3. Οτι ναναι.
      Δεν εχω μπει σε κανεναν διοδοτο ποτε.
      Ειμαι περιεργος θα πετυχεις κατι με τοση εξυπναδα που σε διακατεχει?
      Αν βαριεσαι λοιπον φιλε μου να μην ξανασχολειθεις μαζι μου.
      Μην νομιζεις οτι εγω θελω να απανταω σε πανεξυπνα ατομα σαν και σενα αλλα βλεπεις ο χαρακτηρας μου μου απαγορευει να αφηνω αναπαντητα.

      Διαγραφή
  3. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΑΙ. ΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΠΛΟΓΚ" ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΥΝΑΝΑΓΝΩΣΤΑ "Kapa Mi" ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ "ΜΠΑΝΑΡΕΙ" ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΑΝ ΤΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο QΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΣ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΗΪ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΒΗΜΑ. ΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΕΘΑ ΩΣ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.
    ΗΛΙΘΙΟΣ.ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩΪ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ...ΔΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ "ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ" ΠΡΩΤΑ...ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΗΝ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ?
    ΗΛΘΙΟΣ.ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ. ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ, ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ.
    ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ Ή ΤΟΥΣ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΒΛΑΒΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ, ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΝ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΤΡΟΛΛΑΡΙΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΤΡΩΝΕ ΠΟΡΤΑ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΩΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ, ΠΑΛΙ ΤΡΩΝΕ ΠΟΡΤΑ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ.

      ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠ@@ΡΔΕΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΆΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΆΛΛΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

      Διαγραφή
  6. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΠΝΥΚΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΕΠΗΣ. ΕΝΘΑ : "ΠΥΛΑΙ ΑΪΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΙΣΧΥΣΟΥΣΙΝ ΑΥΤΗΣ".
    Ε΄Ρ'ΡΩΣΟ.
    ΗΛΙΘΙΟΣ.ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις