ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ

 Γνήσιος και νόθος πατριωτισμός | HuffPost Greece

 Για να μην τα πολυλογουμε και λεμε

ολο τα ιδια και τα ιδια....

Για να μην με ρωτατε καποιοι συνεχεια τα ιδια πραγματα και σας απαντω κι εγω τις ιδιες απαντησεις...

Δυο ειναι τα ενδεχομενα...

Ειτε ολα αυτα που λεγαμε για τον Τραμπ ειναι ολα ψευτικα και ειναι τοσο αδυναμος και μαπας σαν προεδρος που δεν μπορουσε να προβλεψει και να κουμανταρει την καταφανεστατη νοθεια των εκλογων ειτε ολα αυτα που αναμεταδιδουμε σαν πληροφοριες εχουν βαση και υπαρχει ενα δυνατο σχεδιο.

Εγω προτιμησα να επιλεξω την πατριωτικη αποψη οπως εκανα αλλωστε ολη μου τη ζωη.Οχι γιατι ειναι θεμα συμφεροντος αλλα ειναι γιατι ειναι θεμα ιδεολογιας,ελπιδας κι ενος καλυτερου αυριο.

Οι αναρτησεις μου για οσο κανω κεφι να εχω αυτο το ιστολογιο θα ειναι παντοτε πατριωτικου περιεχομενου κι εναλλακτικης πληροφορησης  και σε οποιον αρεσει...

Ξηγηθηκαμε και παμε παρακατω...




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Μπράβο πες τα και ποιος νομίζεις πως δεν μας άφησαν στην Ελλάδα είναι στον κόσμο του !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτα πρωτα και πανω απ ολα
    το δικαιο της πατριδας μας
    ΕΛΛΑΔΑΣ
    και μετα ολα τα αλλα
    φιλε γι αυτο σε διαβαζουμαι
    εσυ το γραφεις ευγενικα και
    καλα κανεις,σ οποιον αρεση
    οι αλλοι ασ πανε να γαπηθουναι
    καπου αλλου
    ο μελισσοκομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ζωη θα το δειξει η πραγματηκοτητα.
    Ολοι ελπιζουμε για μεγαλο σχεδιο αλλα η αμερικη ειναι στα προθυρα εμφυλιου.
    Εγω ειμαι αυτης της αποψης και καλο ειναι να το εχουμε ολοι στο μυαλο μας γιατι τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα.
    Αν ειναι αληθεια οτι προσπαθει ο τραμπ να σκοτωσει το τερας ειναι γνωστο οτι οταν πεθαινουν κανουν μεγαλυτερη ζημια.
    Τελος δεν εχω δει καμια ενδειξη να πειραζει καθαρα τα μεγαλα κεφαλια.το αντιθετο ειδα και το πιο χτυπητο ειναι τα 5 τρις που εδωσε στους τραπεζιτες με το πρωτο στιμιουλους. Ενω στον υπολοιπο λαο εδωσε 3 τρις.
    Τους εσωσε τους εβραιους απο απολυτη χρεοκοπια και αυτο ειναι ακατανοητο .
    Μονο αν τους καταστρεψεις οικονομικα μπορεις να τους τελειωσεις.το χρημα ειναι το μεγαλυτερο εργαλειο τους και το δευτερο εργαλειο ειναι η μασονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό treasuryε έχει εξαγοράσει την fed από τον Ιούνιο, τό έχει δημοσιεύσει και το Yahoo όχι οι "ψεκασμενοι".... περί τραπεζών

      Διαγραφή
    2. Οχι φιλε μου δεν την εξαγορασε.απλα την εβαλε υπο τον ελενχο του δημοσιου ταμειου.οι μετοχοι ειναι οι ιδιοι σιωνιστες τραπεζιτες.

      Διαγραφή
  4. Sinomosiologe,Σέ θαυμάζω και στέλνω τις ευχές μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις