«Καληνύχτα» Ελλάδα-Τέλος το 1821, έμφαση στα κομμουνιστικά καθεστώτα και στους "μετανάστες" !!!

Σχετική εικόνα 


Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παραχαράσσει την Ιστορία. Στόχος και σκοπός να δημιουργήσει ένα Έθνος χωρίς αρχές και αξίες. Θέλουν να γαλουχήσουν παιδιά-πολίτες του κόσμου. Να
αποδομήσουν και να γκρεμίσουν ότι έχει χτιστεί εδώ και χρόνια.
Μετανάστευση, παιδική εργασία και Τρίτος Κόσμος είναι μόνο μερικές από τις προσθήκες στις τέσσερις τάξεις του Δημοτικού (Γ’ με ΣΤ’ Δημοτικού) που θα διδάσκονται οι μαθητές από τον Σεπτέμβρη του 2019.
Οι αλλαγές που αφορούν το Γυμνάσιο και το Λύκειο μετατίθενται για τα επόμενα χρόνια, με το σχέδιο της πολιτικής ηγεσίας να περιλαμβάνει διδασκαλία από τον αραβικό πολιτισμό και τον «αστό κατακτητή» στην Ελλάδα του 19ου αιώνα μέχρι τα πυρηνικά όπλα και την πτώση του Τείχους του Βερολίνου (σ.σ.: για πρώτη φορά η διδασκαλία της Ιστορίας προτείνεται να φτάσει μέχρι τα τέλη του ‘80).

Η επιστημονική επιτροπή του ΙΕΠ, που έχει συσταθεί από 30 καθηγητές και εκπαιδευτικούς, θα παραδώσει στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου την πρότασή της για τα νέα αναλυτικά προγράμματα της Ιστορίας από την γ’ δημοτικού έως την α’ λυκείου.
Η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας να επιλέξει ως πρώτο το μάθημα της Ιστορίας για να ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές θα μπορούσε να μεταφραστεί και ως μία πολιτική κίνηση εν όψει της προεκλογικής περιόδου. 

Αίσθηση ωστόσο προκαλούν οι επιλογές που, σύμφωνα με πληροφορίες, δρομολογούν τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, τα οποία κόβουν ώρες από σημαντικές ιστορικές περιόδους, όπως η Ελληνική Επανάσταση του 1821, προκειμένου να δοθεί χρόνος και να εξεταστούν πιο σύγχρονα θέματα, όπως ο Ψυχρός Πόλεμος, η πτώση του τείχους και των κομμουνιστικών καθεστώτων, ο πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας, ακόμα και η Τζιχάντ… 

Το εγχείρημα είχε ξεκινήσει πριν από μια τριετία επί υπουργίας Φίλη και θεωρείται ιδιαίτερα φιλόδοξο, καθώς τα νέα προγράμματα σπουδών πρέπει να ισορροπήσουν πάνω σε μια ευαίσθητη και πολύ λεπτή γραμμή, αυτήν της ιστορικής καταγραφής των γεγονότων, από τη μια, και του σχολιασμού, από την άλλη, που μπορεί να διαστρεβλώσουν με υποκειμενικό τρόπο τις ίδιες τις ιστορικές καταγραφές.










ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις