ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΓΙΣΣΑ

hqdefault


Καλησπέρα φίλοι μου αναγνώστες,
εκμεταλλευόμενος την δημοκρατία γραφω το παρακάτω κείμενο, περισσότερο ως μια διαμαρτυρία παρά ως ένα ακόμα άρθρο.
Ως γνωστών στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι και ας μην είσαι, βεβαια αυτό το εκμεταλλεύονται χιλιάδες άνθρωποι, μια από αυτούς είναι
και η Σεμίραμις Παπανικολόπουλου, η γριά μάγισσα όπως συνηθίζω να την αποκαλώ.
Δεν είχα σκοπό να προχωρήσω σε αυτή τη συγγραφή αλλα μετά από τα τελευταία γεγονότα δεν είχα άλλη λύση.
Η αγαπητή μας αστρολόγος, σεισμολόγος, blogger, δημοσιογράφος και κρυφό σατανίστρια έχει ξεπεράσει κάθε λογικό πλαίσιο.
Αλήθεια εκεί στην υπόγα δε σε ταΐζουν;
Πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο της όπου υποστήριζε τον γάμο ανάμεσα σε γονείς και τεκνα. Βεβαια ελάχιστα με απασχολεί αυτό όσο η συμπεριφορά της απέναντι σε ανθρώπους που της εμπιστεύονται τα λεφτά της και τους δημιουργεί τεραστια υπαρξιακά και οικογενειακά προβλήματα.
Υπήρξα “ασθενής” της για πολλά χρονια, χρονια που ομολογώ ότι έχασα από τη ζωή μου ακολουθώντας της συμβουλές τις, έχασα τη γυναικα μου και τα δυο παιδιά μου, σε κάθε μου πρόβλημα τη συμβουλευόμουν με ένα 50αρίκο έδινε τις “μεγάλες συμβουλές της”.
Δεκάδες φορές επέμενε να χωρίσω την γυναίκα μου διότι ήταν “ανεγκέφαλοι & ανώριμη”, δεν ήταν ισάξια να με κρατήσει. Πως όμως την άκουσα ?
Κάθε φορα που επισκεφτόμουν το γραφείο της έκανε κάτι περίεργα ας τα πούμε “Trick”, με διάφορους κρυστάλλους και κάτι κύκλους που ονόμαζε ονειροπαγιδες περνούσε ένα είδος δύναμης μέσα μου και ο λόγος της γινόταν εντολή.
Για πολλά χρονιά υπήρξα ένα πρόβατο της εν λόγο γριάς μάγισσας, με είχε φέρει σε σημείο να πηγαίνω και τα παιδιά μου, για τα οποία παιδιά υποστήριζε πως χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη και μου χρέωνε 40Ευρώ την επίσκεψη έκαστος (120) και οι τρεις μας.
Η γυναικα μου με χώρισε, πείρε τα παιδιά μου μακρυά και όταν πλέον έγινε αυτό και ζήτησα για ακόμα μια φορα τη βοήθεια της, με δέχτηκε με πολύ μεγάλη χαρά σε ένα διαφορετικό αυτή τη φορα χώρο. Τον αποκάλεσε αρκετά πιο προσωπικό αφού πλέον μπορούσε να με εμπιστευτεί. Μου είπε να μπω μέσα και να περιμένω,
Ο χώρος ήταν διακοσμημένος με ένα σκοτεινό στοιχειο, επικρατούσε πολύ το μοβ, διαφορα αρώματα είχαν κατακλύσει την ατμόσφαιρα με μια πολύ δυνατή μυρωδιά από θειάφι, μια τεραστια ανάποδη πεντάλφα ήταν κρεμασμένη στο ταβάνι, μια τρομακτική προσωπογραφία πίσω από την πόρτα με την ονομασία “Εωσφόρος” με έκανε να αισθανθω πολύ άβολα, δε πέρασαν 15 δευτερόλεπτα και άκουσα ένα θόρυβο όπως αυτόν που κάνουν τα μηχανήματα τύπου “airwick”. Αυτή τη φορα μια διαφορετική όσφρηση είχε κατακλείσει τον χώρο, μια μοναδικά υπέροχη μυρωδιά που σε μεθούσε, σε λίγο άνοιξε η πόρτα και την είδα μπροστά μου με ένα κόκκινο νυχτικό, χωρίς εσώρουχα, με ένα βλέμμα τρομακτικό και πονηρό.
Ήρθε κοντά μου και μου ψιθύρισε να μη φοβάμαι,αφού άρχισε να περιεργάζεται το κορμί μου, σε λίγο έχασα τις αίσθησης μου και αποκοιμήθηκα, όταν ξύπνησα ήμουν γυμνός, στο τεράστιο στρώμα στη μέση του δωματίου κάτω από την πελώρια πεντάλφα, είχαν περάσει περίπου 5 ώρες. Απέναντι στο γραφείο την είδα με γυρισμένη πλάτη, είχε ανάψει δεκάδες κεριά τα οποία σχημάτιζαν ένα κύκλο ανάμεσα μου, πραγματοποιούσε μια ωδή αν μπορώ να το αποκαλέσω, από τα λίγα που ξέρω κατάλαβα πως μιλούσε στα λατινικά.
Προσπάθησα να σηκωθώ αλλα δεν τα κατάφερα, ήμουν ανήμπορος να κουνήσω, ξαφνικά το δωμάτιο άρχισε να γίνετε θορυβώδες σαν να υπήρχαν και άλλοι μέσα, επικρατούσε αφόρητη ζεστη, γύρισε και με κοίταξε, μου είπε με επιτακτικό ύφος, καλός ήλθες στο κόσμο μας. Όλα τα κεριά έσβησαν, ο χώρος απόκτησε κανονική θερμοκρασία και εγώ μπορούσα να κουνήσω.
Ντύθηκα και έφυγα τρομαγμένος, από τότε υποφέρω από εφιάλτες, είμαι όρθιος με hypnostedont, lexotanil zyprexa και prozac, έχω φιλοξενηθεί δυο φορές σε ψυχιατρική κλινική και κανένας δεν με πιστεύει.
Ένας φίλος μου, γνώστης μυστικών πληροφοριών απέκτησε πρόσβαση στον υπολογιστή της, σύντομα θα σας δώσω στοιχεία να φτιάχνει άγνωστες φόρμουλες σε υγρή μορφή που προμηθεύει σε βουλευτές, ο γιος της είναι στη κυβέρνηση σαμαρά και αυτή το παίζει επαναστάτρια.
Αυτή η γυναίκα είναι απειλή για το ανθρώπινο γένος, αυτοί και όλες οι σκοτεινές δύναμης που κουβαλάει μαζί της.

Με εκτίμηση,

K Η

ΥΓ: Το παρον άρθρο το έστειλε αναγνώστης μέσω του torchat, δεν γνωρίζουμε την ταυτότητα του, δεν ασπαζόμαστε τις απόψεις του & δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

πηγη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις