ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΜΠΟΥΚΕΛΕ ΣΤΟ ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ....!!!

 El Salvador Opens the New Rosales Hospital as Nayib Bukele Marks Seven  Years of Government – El Salvador in English

Ο πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ,

Ναγίμπ Μπουκέλε, παρουσίασε το νέο δημόσιο νοσοκομείο της χώρας, το οποίο χαρακτήρισε ως «παγκόσμιας κλάσης» και πλήρως δωρεάν για όλους τους πολίτες.

Σύμφωνα με τον Μπουκέλε, το νοσοκομείο προσφέρει πλήρη ιατρική κάλυψη χωρίς καμία συμμετοχή, ασφάλιση ή πληρωμή από τους ασθενείς.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν φάρμακα, εξετάσεις, χειρουργεία και ακόμη και θεραπείες για τον καρκίνο.

 Οι πολίτες μπορούν απλώς να προσέρχονται και να λαμβάνουν περίθαλψη.

 

 

Στο βίντεο που δημοσίευσε ο πρόεδρος φαίνονται σύγχρονες εγκαταστάσεις, προηγμένα χειρουργεία και εξοπλισμός που συγκρίνεται με τα καλύτερα νοσοκομεία του κόσμου.

Το έργο ολοκληρώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα και χρηματοδοτείται από τους υπάρχοντες φόρους, χωρίς αύξησή τους.

Ο Μπουκέλε τόνισε χαρακτηριστικά ότι «η χρηματοδότηση προέρχεται «από τα χρήματα που δεν κλέβουμε», υπονοώντας τη βελτίωση στη διαχείριση των δημοσίων πόρων.

Το νέο νοσοκομείο αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της κυβέρνησης για αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών, μετά την σημαντική βελτίωση της ασφάλειας στη χώρα τα τελευταία χρόνια.

 Ο πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ, Ναγίμπ Μπουκέλε, εγκαινιασε τις νέες εγκαταστάσεις του Εθνικού Νοσοκομείου Rosales στο Σαν Σαλβαδόρ, δημιουργώντας ένα από τα πιο υπερσύγχρονα δημόσια νοσοκομεία στη Λατινική Αμερική.

 

Το μεγαλοπρεπές αυτό νοσοκομειακό συγκρότημα εκτείνεται σε 14.000 τετραγωνικά μέτρα και εστιάζει στην παροχή ιατρικής περίθαλψης κορυφαίου επιπέδου για όλους τους πολίτες. 

Σχόλια

  1. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ. ΕΛΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τελειος συδυασμος.

    1 - Εχεις ευπατριδη Ηγετη.
    2 - Εχεις βουληση κι νομους που εξυπηρετουν την κοινωνια το Εθνος.

    Ετσι αποκτας κι την Ευλογια του Κυριου.


    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ΤΗΕ ΒΕΣΤ ΝΑΜΕ"
    «η χρηματοδότηση προέρχεται «από τα χρήματα που δεν κλέβουμε»
    Νομιζω οτι αυτη η φραση και το γεγονος οτι τολμα να την πει τη στιγμη που ΟΛΟΙ οι αρχηγοι κρατων και κολλητοι τους κλεβουν τον κωλο τους ειναι μεγαλη υποθεση.
    Οπως εχω πει εδω και μερικα χρονια ζουμε την εποχη της απολυτης απληστιας, οποιος "μπορει" κλεβει.
    Θα γραψω ενα τελευταιο παραδειγμα βουλευτες νδ περιουσια 90,000,000 ευρω πριν 4 χρονια, σημερα 220,000,000 ευρω.
    Πως να φτασουν τα $ για τον απλο κοσμο. Αυτα τα νομιμα, που φαινονται, οχι τα κρυμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΓάΛι - ’Αγ@λΙ

    ..Αχρείαστο να ’ναι

    @ΓάΛι - ’Αγ@λΙ
    ... γίνεται η αγουρίδα μέλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Felicitaciones! El hombre que va a cambiar el destino de un pais!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου