ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Είπαν ότι το 1933 ανακάλυψαν έναν ερπετοειδή πολιτισμό
που ζούσε σε ένα τεράστιο υπόγειο σύστημα σπηλαίων
κάτω από το Λος Άντζελες...
It was said that in 1933 they discovered a reptilian civilization living in a vast underground tunnel system beneath Los Angeles 🦎👁️ pic.twitter.com/jSQN60C5Vv
— illuminatibot (@iluminatibot) June 1, 2026



@ΓάΛι - ’Αγ@λΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας κατεβάζουν σιγά-σιγά... Πρώτα με το μετρό, έχει γίνει η αρχή.
Μετά θα βρούν πρόφαση να ζούμε μέσα στη γη..
Αναρωτιέμαι... πόσοι θα μπορέσουν να πουν ΟΧΙ...
@ΓάΛι - ’Αγ@λΙ
... γίνεται η αγουρίδα μέλι!!
Πολύ ενδιαφέρουσα ή άποψη σου. Όχι ίσως πουν όσοι γλιτώσουν από το να γίνουν το επόμενο γεύμα κάποιων..
Διαγραφήsta.
...είπαν και ξανά είπαν και πάλι απο την αρχή ...
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί σώνει και καλά οι εξωγήινοι θα πρέπει να είναι κακοί να κρύβονται εμείς φοβόμαστε αυτούς και αυτοί εμάς θα μας πιουν το αίμα μεταμορφώνονται και πάλι από την αρχή κάθε λίγο και λιγάκι το ίδιο story (παραμυθάκι)
..εε λοιπόν ΝΑ κι αν ζούνε εξωγήινοι κάτω από την γη ΝΑ κι αν δεν ζούνε ΝΑ κι αν υπάρχουν ΝΑ κι αν δεν υπάρχουν
https://vm.tiktok.com/ZNR75sn2w/
ΑπάντησηΔιαγραφή..εξωγήινοι τώρα και στην Ουκρανία !!!