ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


 Είπαν ότι

το 1933 ανακάλυψαν έναν ερπετοειδή πολιτισμό

 που ζούσε σε ένα τεράστιο υπόγειο σύστημα σπηλαίων 

κάτω από το Λος Άντζελες...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. @ΓάΛι - ’Αγ@λΙ

    Μας κατεβάζουν σιγά-σιγά... Πρώτα με το μετρό, έχει γίνει η αρχή.
    Μετά θα βρούν πρόφαση να ζούμε μέσα στη γη..
    Αναρωτιέμαι... πόσοι θα μπορέσουν να πουν ΟΧΙ...

    @ΓάΛι - ’Αγ@λΙ
    ... γίνεται η αγουρίδα μέλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα ή άποψη σου. Όχι ίσως πουν όσοι γλιτώσουν από το να γίνουν το επόμενο γεύμα κάποιων..
      sta.

      Διαγραφή
  2. ...είπαν και ξανά είπαν και πάλι απο την αρχή ...
    γιατί σώνει και καλά οι εξωγήινοι θα πρέπει να είναι κακοί να κρύβονται εμείς φοβόμαστε αυτούς και αυτοί εμάς θα μας πιουν το αίμα μεταμορφώνονται και πάλι από την αρχή κάθε λίγο και λιγάκι το ίδιο story (παραμυθάκι)
    ..εε λοιπόν ΝΑ κι αν ζούνε εξωγήινοι κάτω από την γη ΝΑ κι αν δεν ζούνε ΝΑ κι αν υπάρχουν ΝΑ κι αν δεν υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://vm.tiktok.com/ZNR75sn2w/

    ..εξωγήινοι τώρα και στην Ουκρανία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις