ΧΤΙΣΙΜΟ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ
Συγκριτικά, οι πυραμίδες στην Αίγυπτο χτίστηκαν με λίγο πολύ το ιδιο συστημα.
Τώρα υπάρχουν μερικές αρχαίες πέτρες που ζυγίζουν στην πραγματικότητα περισσότερο από 100 τόνους και υπάρχουν σχεδόν 4 εκατομμύρια μπλοκ.
Σύμφωνα με την κύρια ιστορία, 4 εκατομμύρια τετράγωνα αυτού του μεγέθους κόπηκαν, εξορύσσονταν, διαμορφώθηκαν και τοποθετήθηκαν κάθε 2-4 λεπτά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, για 25 χρόνια.
Όταν το λαμβάνετε αυτό υπόψη, καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι αυτό δεν θα μπορούσε να το είχε κάνει ένας πολιτισμός που, σύμφωνα με την παραδοσιακή ιστορία, έζησε στη Λίθινη Εποχή χιλιάδες χρόνια πριν από την κατασκευή των πυραμίδων.
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ...
ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ...
.
.
ΔιαγραφήΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ
ΑΜΦΕΙΟΝ: ΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ
Η πυραμίδα του Αμφίονος αποτελεί ίσως την πιο ανατρεπτική σύγχρονη αρχαιολογική ανακάλυψη!
https://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2009/04/blog-post_29.html
.
kyrios
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν με τα σημερινά δεδομένα , χρειάστηκαν τρεις με πέντε εκατοντάδες χρόνια για την βιομηχανική επανάσταση , άνετα μπορούμε να βγάλουμε ως συμπέρασμα πως πρίν τον κατακλυσμό του Νώε ή για άλλους του Δευκαλίωνα ή οποιουδήποτε ιστορικού ανάλογου γεγονότος , η ανθρωπότητα είχε φτάσει σε τέτοια μέτρα επιστήμης κ τεχνολογίας με τα σημερινά .
ισως και υψηλοτερα
ΔιαγραφήΕξ όσων γνωρίζω σχετικά με κατασκευές μεγάλου μεγέθους από οργανωμένα συνεργεία
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά πρώτον δεν είναι όλες οι πέτρες των πυραμίδων σε αυτό το μέγεθος
Τα ψηλότερα διαζώματα αποτελούνται από μικρότερες
Σε παλαιότερες εποχές τότε που οι λατομοι δούλευαν με τα χέρια γύρω στο 1950και συγκεκριμένα στα λατομεία Διονύσου όπου δούλευε ο πεθερός μου οκτώ άνδρες εχρειαζοντο μια εβδομάδα για να κόψουν και να μεταφέρουν εκατό μέτρα έναν λίθινο όγκο ένα επί ένα επί τέσσερα μέτρα
Με βελονια σφυριά και λοστούς
Υπάρχουν μαρτυρίες για θρυμματισμό βράχου ενός κυβικού μέτρου με ένα χτύπημα από άνδρα που γνώριζε την τέχνη
Μακρής Κωνσταντίνος το όνομα του
Το γεγονός έλαβε χώρα στα λατομεία Ντουμανη στην ΒΑ Αττική και επρόκειτο για κανονική πέτρα που πήγαινε για χαλίκι οικοδομικό
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σύνολο της εργασίας που απαιτήθηκε για τις πυραμίδες είναι εφικτό από έναν πλυθησμό 150 η200 χιλιάδων ανδρών
Δύσκολο μεν όχι όμως και ανθρωπινως αδύνατον
Εάν σκεφτούμε πως οι Έλληνες περατωσαν τον Παρθενώνα σε δέκα χρόνια μνημείο μικρότερου όγκου μεν απαιτητικό δε όσον αφορά στην ακρίβεια κατασκευής την μεταφορά από δύσβατο τοπίο σε υψηλό σημείο και βεβαίως τον σημαντικά μικρότερο αριθμό πληθυσμου τότε δεν θα μας φανεί σαν θαύμα το αιγυπτιακό κατορθωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αληθινή ιστορία αποκρύπτεται επιμελώς από τις μάζες όπως συμβαίνει με όλη την πραγματικότητα αφού οι μάζες ουσιαστικά βρίσκονται σε έναν εικονικό κόσμο,αυτόν που οι αδελφότητες που έχουν την παγκόσμια εξουσία έχουν κατασκευάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή.
ΔιαγραφήΣμιθσόνιαν: Αρχαιολογικές Συγκαλύψεις
.
Το Σμιθσόνιαν και οι αρχαιολογικές συγκαλύψεις. Γιατί οι Αμερικάνοι και το Smithsonian εξαφάνισαν την ιστορία της ανθρωπότητας. Συγκάλυψη των αρχαιολογικών στοιχείων που υποστήριζαν τον Διαδοτισμό (Diffusionism).
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Για όσους ερευνούν τις κατηγορίες για αρχαιολογικές συγκαλύψεις, υπάρχουν ενοχλητικές ενδείξεις ότι το πιο σημαντικό αρχαιολογικό ινστιτούτο των ΗΠΑ, το Ινστιτούτο Σμιθσόνιαν (Smithsonian), που αποτελεί ανεξάρτητη ομοσπονδιακή αρχή, έχει σκόπιμα αποκρύψει κάποιες από τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές αρχαιολογικές ανακαλύψεις που έγιναν στον πλανήτη.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Το Ινστιτούτο Σμιθσόνιαν ιδρύθηκε το 1829, όταν ένας εκκεντρικός Βρετανός εκατομμυριούχος ονόματι Τζέημς Σμίθσον (James Smithson), πέθανε αφήνοντας το ποσό των 515.169 δολαρίων για τη δημιουργία ενός ινστιτούτου “για την αύξηση και τη διάδοση της γνώσης στους ανθρώπους”.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Δυστυχώς, υπάρχουν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία το Σμιθσόνιαν τα τελευταία εκατό χρόνια ασχολείται περισσότερο με την απόκρυψη παρά με τη διάδοση της γνώσης.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
***
Αναζήτησε και μελέτησε το άρθρο
Γι’ αυτό το Isis καταστρέφει αρχαιότητες: Γιατί οι Αμερικάνοι και το Smithsonian εξαφάνισαν την ιστορία της ανθρωπότητας; Γιατί το Isis κάνει κομμάτια τα μεγαλύτερα έργα τέχνης της αρχαίας ιστορίας στη Συρία και το Ιράκ; Η αρχαιολόγος Joanne Farchakh εξηγεί, στον Robert Fisk, ότι το Isis πωλεί τα αγάλματα και τις τοιχογραφίες που ζητούν διεθνείς έμποροι. Παίρνει τα χρήματα, παραδίδει τις αρχαιότητες και ανατινάζει τους ναούς και τα κτίρια
για να αποκρύψει τις αποδείξεις για τις λεηλασίες
και να συγκαλύψει την ιστορία της ανθρωπότητας.
https://terrapapers.com/smithsonian-archeologikes-sygkalypsis/
.
Το επίσημο αφήγημα περί της αρχαίας Αιγύπτου είναι γελοίο από κάθε άποψη για όποιον διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις.Κατ'αρχάς να σημειωθεί ότι ο σημερινός πληθυσμός της Αιγύπτου κατά 90% είναι αραβικός και προέρχεται από τους μουσουλμάνους άραβες εισβολείς του 7ου μ.χ. αιώνα προερχόμενους από την αραβία όπως και η γλώσσα την οποία ομιλεί που επίσης είναι αραβική.Από τον σημερινό πληθυσμό της Αιγύπτου μόνον οι Κόπτες,οι οποίοι αποτελούν το 10% του πληθυσμού της σημερινής Αιγύπτου,προέρχονται από τους αρχαίους Αιγυπτίους,τον λαό αφού η άρχουσα τάξη της αρχαίας Αιγύπτου ήταν Ευρωγενής,και η γλώσσα των Κοπτών είναι η αρχαία Αιγυπτιακή,η οποία σημειωτέον γράφεται με το Ελληνικό αλφάβητο(μάλιστα έχουν εν χρήσει και γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου τα οποία στην Ελλάδα εδώ και πολλούς αιώνες δεν χρησιμοποιούνται όπως το στίγμα),και η οποία προφανώς δεν έχει καμμία σχέση με την αραβική.Οι υπνωτισμένες μάζες δεν έχουν αντίληψη των πληθυσμιακών μεταβολών οι οποίες έχουν λάβει χώρα-όπως και αυτής η οποία λαμβάνει χώρα τώρα μπροστά τους στην Ευρώπη και την Ελλάδα-και έχουν την πανηλίθια εντύπωση ότι ο πληθυσμός της αρχαίας Αιγύπτου ήταν σαν τον σημερινό αραβικό πληθυσμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παραπάνω σχόλιο είναι δικό μου,εκ παραδρομής πάτησα το κουμπί "δημοσίευση" πριν βάλω το όνομα,από "κεκτημένη ταχύτητα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά την άρχουσα τάξη της αρχαίας Αιγύπτου αυτή γνωρίζουμε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ήταν Ευρωγενής και για αυτό αρκούν και μόνον οι Αιγυπτιακές μούμιες.Τα χαρακτηριστικά(και από τον έλεγχο dna) είναι ξεκάθαρα Ευρωπαϊκά δηλαδή ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα,μεσοδολιχοκεφαλία,λεπτορρινία,μεσοπροσωπία,αμυγδαλωτό σχήμα ματιών,Ευρωπαϊκού τύπου σωματότυπος,Ευρωπαϊκού σχήματος μαλλιά,κόκκινου και ξανθού χρώματος.Όλες οι δυναστείες της πρώτης Φαραωνικής Αιγύπτου ήταν αμιγώς Ευρωγενείς εκτός από την τελευταία η οποία ήταν Νουβιακή,επιλέον αργότερα στην Ελληνιστική εποχή επίσης βεβαίως Ευρωγενής ήταν προφανώς και η Ελληνική Φαραωνική δυναστεία των Πτολεμαίων φέρουσα όλα ανεξαιρέτως τα τυπικά Ευρωπαϊκά μορφολογικά γνωρίσματα συνοδευόμενα από κόκκινα μαλλιά,γαλανά μάτια και ροδαλή επιδερμίδα(όλα χαρακτηριστικά εμφανισιακά γνωρίσματα των Πτολεμαίων)και αυτό το τελευταίο,δηλαδή όσον αφορά τους Πτολεμαίους,το γράφω παρότι φαίνεται απολύτως αυτονόητο επειδή ως γνωστόν η τελευταία αυτής της δυναστείας η περίφημη Κλεοπάτρα(Ελληνικό όνομα) η οποία επίσης έφερε την τυπική εμφάνιση όλης της οικογένειας,όλοι ανεξαιρέτως οι Πτολεμαίοι είχαν την ίδια εμφάνιση αφού έκαναν μόνον ενδογαμίες,αναπαριστάται στις βοθροταινίες του εβραϊκού (un)hollywood περίπου σαν τσιγγανογύφτισα(μάλιστα σε περυσινό ντοκιμαντέρ του netflix αναπαριστόνταν ως...νέγρα και ένας δικηγόρος από την Αίγυπτο έκενε μήνυση στο netflix με την κατηγορία ότι διαστρεβλώνει την ιστορία της Αιγύπτου)εμφάνιση η οποία έχει περάσει στο υποσυνείδητο των πανηληθίων,αποχαυνωμένων και τηλεκατευθυνόμενων από την tv μαζών.
ΑπάντησηΔιαγραφή.
ΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ...
ΔΙΑΣΠΑΡΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ...
.
*επιπλέον *έκανε μήνυση Το ίδιο το όνομα Αίγυπτος είναι Ελληνικό,με το οποίο η χώρα είναι γνωστή παγκοσμίως,το αραβικό είναι μισρ,και το όνομα Αίγυπτος το έχει από καταβολής κόσμου αφού από τότε χρονολογούνται οι σχέσεις Ελλάδος-Αιγύπτου με τον περίφημο Ερμή τον Τρισμέγιστο,σύμφωνα με την μυθολογική παράδοση το όνομα της Αιγύπτου προέρχεται από τον Αίγυπτο τον αδελφό του βασιλέως του Άργους Δαναού και πρώτο μονάρχη της χώρας από τον οποίον ονομάστηκε Αίγυπτος και όλα αυτά την παναρχαία εποχή,ολόκληρη η χώρα βρίθει Ελληνικά ονόματα κυρίως πόλεων αλλά και τοποθεσιών τα πλείστα των οποίων χρονολογούνται προ της Ελληνιστικής εποχής αλλά ακόμη και πριν από το βασίλειο των Θηβών.
Διαγραφή*βρίθει από Ελληνικά ονόματα(εκ παραδρομής η παράλειψη)
ΔιαγραφήΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΕΛΕΙΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΚΑΙ ΆΛΛΟΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΝΑΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΝΤΩΣ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΟΧΘΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΥΨΗΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΤΑ ΆΛΛΑ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΚΤΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΟΠΩΣ ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΑΣ ΚΛΠ.. ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟ ΜΟΧΘΟ ΑΠΟ ΗΟΜΟ SAPIENS. ΕΙΤΕ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ -ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ 3 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ- ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΖΩΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΝΕΦΕΛΊΜΙΑ ΜΑΖΙ, ΤΙΤΑΝΕΣ ΚΛΠ.. ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ..
-- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ..
-- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΡΩΜΑΤΑ
ΠΟΎ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΆΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ...
Λυπάμαι που θα χρειαστεί να διαφωνήσω με έναν άνθρωπο του οποίου την υπόσταση εκτιμώ Αναγκάζομαι όμως να το κάνω μια και είμαι ο μόνος πού υποστήριξε την παραδοσιακή εξήγηση άρα και ο μόνος αφελής
ΔιαγραφήΚατ αρχάς αφέλεια είναι το να μην γνωρίζει κάποιος σχετικά με την διαδικασία κατασκευής ενός έργου να μην γνωρίζει ούτε τους απαιτούμενους θεωρητικούς υπολογισμούς και έτσι να οδηγείται στην εκτίμηση ποσοτήτων και χρόνων με το μάτι αισθανόμενος δέος εμπρός στα μεγάλα πράγματα
Αφελής λοιπόν μπορεί να χαρακτηριστεί ένας γραμματέας η οδηγός ταξί η μάγειρας επί παραδείγματι που βρέθηκε μπροστά σε κάτι μεγάλο και είπε "πω πωωωωω"
Αφελής λοιπόν μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος που χωρίς να γνωρίζει στέκεται εμπρός σε κάτι μεγάλο και σαν μόνη εξήγηση δέχεται προηγμένες τεχνολογίες μαγείες η θαύματα
ΔιαγραφήΕγώ δεν δέχομαι τουλάχιστον από την αρχή τέτοιες εξηγήσεις όχι πριν να μετρήσω και να υπολογίσω
Βάσει λοιπόν υπολογισμών και αφού ο φίλος Συνομοσιολος χρησιμοποίησε το διλεπτο η απλή αριθμητική μας λέει "οκτώ άνδρες επί μία εβδομάδα εκατό μέτρα άρα στα 5000 διλεπτα που έχει η εβδομάδα επί 8 ίσον 40 χιλιάδες άνδρες "
Ακόμη και εάν πενταπλασιασουμε τις ποσότητες για να είμαστε μέσα φτάνουμε στους 200 χιλιάδες άνδρες
Τόσο απλό μα συνάμα υπολογισμένο που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως αφελές
Και βέβαια οι Έλληνες λατομοι ήταν έμμισθοι τεχνίτες του οκταωρου κανείς δεν τους μαστίγωνε
ΔιαγραφήΔεν είδα ποτέ στην πλάτη του πεθερού μου σημάδια από βουρδουλα
Προσωπικά τον έχω δει να κάνει κομμάτια ένα βράχο ενός κυβικού μέτρου σε δέκα λεπτά με το βαριό και βέβαια δεν πίστεψα με αφέλεια σε τίποτε υπέρ την φύσιν θεωρίες αλλά κατανόησα την γνώση της τέχνης του
Για την ιστορία λεγόταν Άγγελος Κατσίκης από τον Βαρνάβα Αττικής
Πάλι υπολογιζοντας
ΔιαγραφήΤο συνολικό βάρος των υλικών του Παρθενώνα είναι περίπου 50 χιλιάδες τόνοι σε δέκα χρόνια ισούται με 20 κιλά το διλεπτο από περίπου 3500 άντρες η 200 κιλά το διλεπτο από 35000 χιλιάδες άνδρες η 1200 κιλά στο διλεπτο από 200 χιλιάδες άνδρες
Συνυπολογιζοντας πως ο Παρθενώνας αποτελείται εξ ολοκλήρου από τέλεια λαξευμένο μάρμαρο και όχι από κοινή πέτρα τετραγώνου σχήματος και απλά στοιβαγμένη οι τιμές θα πρέπει να τριπλασιαστούν φτάνοντας στους 3 τουλάχιστον τόνους ανά διλεπτο
Τόσο ζυγίζει κύριοι μια μέση πέτρα από αυτές που κουβάλησαν οι Αιγύπτιοι στο ισωμα
Ελπίζω αυτά που παρουσίασα να μην θεωρούνται αφέλειες αλλά αριθμητικά αποδεδειγμένοι υπολογισμοί
Υπολογισμοί μάλιστα οι οποίοι παρουσιάζονται από κάποιον ο οποίος προχτές μετέφερε ένα μηχάνημα βάρους ενός τόνου σε μια ώρα για δέκα μέτρα απόσταση με ένα απλό λοστό
Δεν προσπαθώ να ηρωοποιησω κάποιο δήθεν κατόρθωμα που θα μπορούσε να το κάνει ο καθένας αλλά δηλώνω πως χρόνια κάνω και γνωρίζω καλά καλα αυτά για τα οποία μιλώ
Εν τέλει ας μου δοθεί το δικαίωμα να πω πως ο κόσμος που στέκει γύρω μας δεν εστάθη με μαγια και με θαματα δεν κτίστηκε με τίποτε αμπρακαταμπρα και ψεκαστε σκουπίστε τελειώσατε
Όλη η κτίση έγινε με ανθρώπινο κόπο και τέχνη και κανείς δεν μας έχει φέρει σοβαρές αποδείξεις για τα σούπερ μηχανήματα που είχαν οι αρχαίοι
Τουλάχιστον από εποχές ιστορικές όπως αυτή τών πυραμίδων θα έπρεπε να έχει μείνει κανένα κομμάτι μηχανημα να δούμε
Εάν κάποιος έχει κάτι το απτό ας μας το δείξει ώστε να γλιτώσουμε και εμείς οι αφελείς από την βάσανο των υπολογισμών και των μετρήσεων
Υποτίθεται πώς τα μεγάλα έργα της ανθρωπότητας έγιναν για να θυμίζουν ήρωες η βασιλιάδες
Στην πραγματικότητα αυτό πού θυμίζουν είναι η αξιοσυνη του τεχνίτη
Αυτός τό έστησε σε αυτόν αξίζει ο έπαινος
Όπως ορθώτατα επισημαίνει και άλλος σχολιαστής πυραμίδες υπάρχουν σε διάφορα σημεία του πλανήτη και βεβαίως στον Ελλαδικό χώρο οι οποίες είναι και χρονολογικώς παλαιότερες αυτών της Αιγύπτου.
ΑπάντησηΔιαγραφή.
ΔιαγραφήΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ
http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2009/04/blog-post_29.html
.
Υ.Γ.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ :
Ε Λ Λ Α Σ !!!
.
.
ΔιαγραφήΚατακλυσμοί και Ελληνικό Δέντρο! Αυτά που δεν διδάσκονται
https://www.aetos-apokalypsis.com/2017/02/kataklusmoi-kai-ellhniko-dentro.html
.
Υ.Γ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΓΗ ΞΕΒΡΑΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ...
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ - Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...
.
Κάποια σχόλια μου μάλλον δεν έφτασαν στον ιστότοπο και αναγκάζομαι να τα ξαναγράψω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βάρος των υλικών του Παρθενώνα είναι περίπου 50 χιλιάδες τόνοι σε δέκα χρόνια άρα περίπου 100 κιλά το λεπτό από 3500 άνδρες η 1000
από 35000 η 7 τόνοι το λεπτό
Και βέβαια ο Παρθενώνας αποτελείται εξ ολοκλήρου από τέλεια λαξευμένο μάρμαρο και όχι από κοινή πέτρα τετραγώνου σχήματος στοιβαγμένη και μεταφερόμενη στο ισιωμα της ερήμου
Τόσο απλό μα συνάμα υπολογισμένο που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως αφελές
Τα όσα έγραψα είναι προϊόν γνώσης και όχι υποθέσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ακριβώς ο τρόπος με τον οποίον έγιναν όσα έγιναν στον κόσμο γύρω μας
Προσωπικά εγώ μετέφερα προχθές ένα μηχάνημα βάρους ενός τόνου σε μια ώρα για δέκα μέτρα απόσταση με ένα απλό λοστό
Δεν θέλω να ηρωοποιησω κάποιο δήθεν κατόρθωμα που θα μπορούσε να το κάνει ο καθένας απλά προσπαθώ να δώσω απτή βάση στους ισχυρισμούς μου
Άραγε ο Αρχιμήδης που σήκωνε στον αέρα τα πλοία των Ρωμαίων με γερανούς και την δύναμη έξι ανδρών σε κάθε σημείο ήταν αφελής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ρωμαίοι που βλέποντας το θεωρούσαν πώς έχει Θεού την δύναμη ήταν οι σοβαροί ;
Να στεκόμαστε με σεβασμό εμπρός στα σπουδαία αλλά όχι με δέος διότι έτσι οδηγούμαστε σε εσφαλμένα και μη αποδειξιμα συμπεράσματα
Εκτός εάν κάποιος έχει να μας παρουσιάσει κανένα κομμάτι τεχνολογικά προηγμένο μηχανημα που να έμεινε από τους αρχαίους ώστε να γλιτώσουμε και εμείς οι αφελείς από την βάσανο των υπολογισμών και των μετρήσεων
Εν τέλει ας μου επιτραπεί να πω πως ο κόσμος που στέκει γύρω μας δεν εστάθη με μαγια και με θαματα δεν κτίστηκε με τίποτε αμπρακαταμπρα και ψεκαστε σκουπίστε τελειώσατε αλλά με ανθρώπινο κόπο και τέχνη
Υποτίθεται πως τα μεγάλα μνημεία έγιναν για να θυμίζουν ήρωες η βασιλιάδες
Στην πραγματικότητα το μόνο που θυμίζουν είναι η αξιοσυνη του τεχνίτη
Αυτός τα έστησε σε αυτόν αξίζει ο έπαινος
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτα προηγμένη τεχνολογία στα Ομηρικά Έπη
https://www.schizas.com/apisteyta-proigmeni-texnologia-sta-omirika-epi/
.
Η υπερτεχνολογία ενός πανάρχαιου πολιτισμού
https://www.diodos.gr/έρευνα-γνώση/απόψεις-αναζήτηση/item/η-υπερτεχνολογία-ενός-πανάρχαιου-πολιτισμού.html
.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
https://ekivolosblog.wordpress.com/2013/05/05/η-τεχνολογια-στην-αρχαια-ελλαδα/
.
Υ.Γ.
ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΔΟΞΑ ΣΟΥ !!!
.
Αδελφέ Συνωμοσιολογε σε ευχαριστώ για την υπομονή σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος
Αγαπητέ Άκμων,
ΑπάντησηΔιαγραφήκακώς το πήρες προσωπικά. Εγώ έγραψα "Είμαστε (αφελείς)".
Κι εγώ ορθολογιστής είμαι, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω τόσες αποκαλυπτικές έρευνες και επιστημονικά πορίσματα που έχουν κατατεθεί (και επιλεκτικά τα δημοσιοποιούν τα συστημικά μέσα) που αποδεικνύουν ότι οι εν λόγω τεχνολογίες (που ανέφερα) κι εσύ τις αποκάλεσες "μάγια κι αμπρακατάμπρα", όντως υπήρξαν στο απώτερο παρελθόν.
Δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς μιας και το σχόλιο σου αδελφέ δεν περιείχε τίποτε άλλο παρά μία αναίρεση των όσων έγραψα
ΔιαγραφήΕιδικά η αναφορά σε σύγκριση με τον Παρθενώνα
Καταφανώς η επισήμανση περί αφέλειας έδειχνε προς όσους πιστεύουν πως αυτά τα έργα είναι δυνατόν να γίνουν με απλές τεχνικές και βλέπεις ήμουν ο μόνος που το υποστήριξα
Έχει αποδειχθεί και πειραματικά πως είκοσι άνθρωποι μπορούν να σύρουν μια πέτρα δύο τόνων με έλκηθρο στην άμμο της Αιγύπτου σχεδόν τρέχοντας
Υπάρχει και βίντεο στο διαδίκτυο
Υπάρχουν ιστορικές μαρτυρίες μέχρι και για την ποσότητα τροφής που χρειάστηκε το πλήθος των εργατών για την κατασκευή των πυραμίδων
Από όσα γνωρίζω το βαρύτερο λίθινο αντικείμενο που δομήθηκε ποτέ ειχε βάρος περί τους εκατό τόνους βάρος δηλαδή φερόμενο από 2 η 3 χιλιάδες άνδρες
Δεν ξέρω κάτι άλλο για οικοδομήματα μεγαλύτερα ώστε να δεχτώ αναγκαστικά την συμμετοχή των Νεφελίμ η των Τιτάνων
Εάν τελικώς εσύ η κάποιος άλλος φίλος μου δείξουν κάτι που να μην μετακινείται με την δύναμη και την τέχνη του ανθρώπου τότε θα παραδεχτώ την αφέλεια μου και θα αρχίσω να πιστεύω σε ότι υπερφυσικό θες
Δεν θα ονομάσω όμως αυτήν την πίστη ορθολογική
Εν κατακλείδι θα πω πώς το να λέμε πώς είμαστε απόγονοι ενός ανθρώπου που είπε το περίφημο "δος μοι καν στω και ταν γαν κινήσω" το να κατοικούμε στον ίδιο τόπο που αυτός έζησε και δίδαξε και από την άλλη πλευρά να πιστεύουμε στην συνεργασία ανθρώπων με Νεφελίμ για την κατασκευή ενός οικοδομήματος ορθολογικό δεν είναι
Το πώς βέβαια συμβαίνει οι άνθρωποι να πιστεύουν σε καλοειπομενα μυθεύματα και όχι σε αποδειξιμους υπολογισμούς είναι άλλο κεφάλαιο
Γρανίτη έχει κόψει ο πεθερός σου;
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=47HAYcii_Q8
Δεν θα ρωτήσω εάν έχουν δουλέψει στα αλήθεια με το σφυρί αυτοί οι τύποι στο βιδεο διότι μπορεί και να εκληφθεί ως ειρωνεία
ΔιαγραφήΠροσπαθώ να συζητώ πάντα με κάποια στοιχειώδη ευγένεια αδελφέ
Δεν τον έριξε η τύχη του εμπρός σε γρανίτη δούλευε πετρώματα της ΒΑ Αττικής
Ήταν άνθρωπος μέτριας διαπλασεως γύρω στο 170 ύψος με κοιλαρα επαγγελματικών προδιαγραφών
Είχε την σκληραδα και το πείσμα του Αρβανίτη και την υπομονή του αμόρφωτου
Ήταν δηλαδή ένα πραμα με την ύλη πού έπιανε να δουλέψει
Δεν υπονοησα πουθενά πως ήταν κάνα θεριό και ίσα ίσα χρησιμοποίησα το παράδειγμα του για να εξηγήσω πως παλαιά τέτοια πράγματα έκαναν σχεδόν όλοι όσοι γνώριζαν την τέχνη κοπής και θραύσης της πέτρας
Όσο για την απορία σου απαντώ πως η τύχη με έφερε για μια χρονική περίοδο να εργάζομαι στην Μύκονο όπου τα πετρώματα είναι καθαρός και σκληρός γρανίτης
Η δική μου δουλειά βεβαίως είναι διαφορετική αλλά σχετική με εργοτάξια
Εκεί λοιπόν είδα πολλές φορές ανθρώπους να κάνουν παρόμοια πράγματα σε γρανίτη
Ειδικά στην Μύκονο μπορεί κανείς να λάβει ένα συγκριτικό παράδειγμα
ΔιαγραφήΠεριηγουμενος το νησί βλέπεις τις μάντρες που οι παλαιοί Μυκονιάτες είχαν κτίσει να εκτείνονται σε χιλιόμετρα πολλά
Πολλά χιλιόμετρα σου λέω πολλά
Εξ ολοκλήρου από γρανίτη τόσο που εάν μετρήσεις την μάζα του μπορεί να είναι και μεγαλύτερη από όση έχει η μεγάλη πυραμίδα
Δέχομαι βεβαίως πως κτίστηκαν σε διάρκεια αιώνων αλλά δεν παραβλέπω και το ότι ο πληθυσμός του νησιού ποτέ δεν ξεπέρασε τις λίγες χιλιάδες
Οι άνδρες του νησιού δεν ήταν ποτέ περισσότεροι από δύο το πολύ τρεις χιλιάδες
Συμπληρωματικά να πω πως οι γηγενείς Μυκονιάτες είναι οι πλέον μεγαλόσωμοι και δυνατοί Έλληνες
Όλοι μα όλοι έχουν ανάστημα πάνω από 180 και διάπλαση κτήνους με χοντρά χέρια και πόδια φαρδιές πλάτες και λεκάνες γερά κορμιά
Ένας από αυτούς ο Γιάννης άντρας 193 και 140 κιλά σαν μπαμπάς μου στο μέγεθος μου είχε πει κάποτε " ρε συ είχα ένα θείο σκέτο κτήνος έχτιζε μόνος του πέτρες σαν το μισό χρηματοκιβώτιο" και μου έδειξε κάτι πού σε αντιστοιχία σήμαινε πως ο συγχωρεμενος σήκωνε στα χέρια του όγκο γρανίτη με βάρος πάνω από 350 η 400 κιλά Όταν στο λέει αυτό κάποιος που μπροστά σου σηκώνει 200 κιλά βγάζεις συμπέρασμα πως τελικά δεν χρειάζονται οι άνθρωποι ούτε θεούς ούτε δαίμονες για να κάνουν θαύματα
ΔιαγραφήΠρώτον δεν είχα κανένα σκοπό να θίξω τον πεθερό σου.
Και δεύτερον αν μου βρείς έναν Μυκονιάτη, Αρβανίτη, Βεδουίνο ή οποιονδήποτε άλλον που να μπορεί να κόψει σήμερα σαρκοφάγο από μονοκόματο μπλόκ γρανίτη σαν αυτόν π.χ.:
https://www.youtube.com/watch?v=d8Ejf5etV5U
τότε θα συμφωνήσω μαζί σου.
Και μιλάμε για σήμερα, με τα σημερινά εργαλεία και όχι τα εργαλεία της εποχής του χαλκού (https://en.wikipedia.org/wiki/Bronze_Age) με τα οποία κατασκευάστηκαν οι πυραμίδες!
Στο τέλος θα μας πετάξει έξω ο ιστοδεσποτης εκτός εάν του αρέσει να παρακολουθεί αυτήν την άσκηση παράθεσης επιχειρημάτων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν ναι ας βάλει το άρθρο σε κάποια ευκολότερη θέση διότι εμένα μου είναι πλέον δύσκολο να το βρίσκω με τόσα πολλά που προηγούνται αυτού
Όπως επίσης μου είναι δύσκολο το να γράφω τόσα πολλά από ένα κινητό τηλέφωνο ενώ δεν βλέπω και καλά πλέον λόγω και της ηλικίας αλλά και της χρόνιας έκθεσης σε ακτινοβολία υπεριώδη από τις χιλιάδες ώρες που έχω χρησιμοποιήσει ηλεκτροκόλληση
Ας είναι όμως και έτσι δεν σκοπεύω να αφήσω καμία απορία αναπάντητη ούτε και καμία παρεξήγηση αλυτη
Αδελφέ NORD εγώ δεν έγραψα πως εθιξες τον πεθερό μου και μάλιστα όπως διάβασες ανησύχησα μήπως φανώ εγώ ειρωνικός
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπ ουδενί δεν ανιχνευσα από εσένα κάποια προσβολή
Όσο για την απορία σου η απάντηση είναι εύκολη για όποιον έχει ασχοληθεί λίγο βαθύτερα
Ναι μπορώ να σου βρω τεχνίτες που να κάνουν το ίδιο πράγμα καί με σημερινά εργαλεία αλλά και με της εποχής του χαλκού όπως σωστά έγραψες διότι κάποιοι άλλοι ανήγαγαν την κατασκευή των πυραμίδων στην λίθινη εποχή
Το ερώτημα από πλευρας μου είναι το πόσο θα μπορείς να περιμένεις και βεβαίως εάν έχεις τα χρήματα να ταισεις και να πληρώσεις αυτούς τους ανθρώπους
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπεις ο περισσότερος κόσμος νομίζει πως τέτοια έργα έγιναν σε μερικά μεροκάματα και δεν κατανοεί το πόσο πολύ μπορεί να είναι το αποτέλεσμα μεγαλύτερης διάρκειας εργασιών
Εννοώ πως στην περίπτωση των Φαραώ η κατασκευή της σαρκοφάγου του βασιλιά ξεκινούσε σχεδόν από την ημέρα που τον γεννούσε η μάνα του
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτή η κατασκευή δεν γινόταν από τίποτε ξυπόλητος απάνω στην άμμο αλλά από οργανωμένα συνεργεία που είχαν πρόσβαση στην προμήθεια πρώτης ύλης από άλλα συνεργεία λατόμων και προμηθευτές εργαλείων που και αυτοί εργαζοντο οργανωμένα
Ποτέ δεν συνέβη δηλαδή το να μαζευτούν πέντε έξι φελαχοι καμηλιερηδες και να κόψουν τάκα τάκα τον γρανίτη και να τον κατεργαστουν με μια σμίλη όπως δείχνουν τα έργα στο σινεμά
ΑπάντησηΔιαγραφήΧιλιάδες άνδρες δούλεψαν στα λατομεία στις μεταφορές στην κατασκευή εργαλείων και την σμίλευση του υλικού για χρόνια ώστε να φτάσουν σε αυτό που κάποιος στο βιδεο το δείχνει τελειωμένο λέγοντας τις οποίες άσχετοσυνές
Και έχουν και την αξίωση να ονομάζονται scientists
Θέλω να προλάβω μι βασική απορία που ίσως να θέσεις περί του πως γίνεται ο χαλκός να τρώει τον γρανίτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο εμπόριο υπάρχουν λίμες και ακονια από αλουμίνιο που τρώνε το ατσάλι
Μα πως;
Απλώς εντός του κράματος αλουμινίου υπάρχουν μικροσκοπικά σωματίδια και ρινίσματα από καρβίδιο που είναι πολύ σκληρό και έτσι συμβαίνει αυτό
Σφυρηλατοντας χαλκό με ψιλή άμμο από γρανίτη μπορεί να φτιάξει κάποιος ένα μαχαίρι η μία σμίλη η αλλά εργαλεία τα οποία μπορούν να τρώνε έστω και αργά τον γρανίτη διότι είναι ίδιας σκληρότητας
Μετά από κάποια χρήση φθείρονται αλλά όπως εξήγησα ο Φαραώ είχε να πληρώσει όσους χρειάζονται για να κατασκευάζουν συνεχώς νέα
Η λείανση επιτυγχάνεται με την τριβή από ένα άλλο κομμάτι γρανίτη και εάν πάρεις στα χέρια σου δύο ακατέργαστα κομμάτια γρανίτη καί τά τρίβεις μεταξύ τους στάζοντας συνεχώς θαλασσινό νερό στο σημείο επαφής θα μείνεις έκπληκτος από το πόσο γρήγορα και όμορφα επιτυγχάνεται η λειανση
Εγώ με αυτόν τον τρόπο έφτιαχνα επίπεδης ακονοπετρες από φυσική σμυριδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαί βεβαίως φίλε μου σε προτρέπω να το κάνεις με τα χέρια σου ώστε να δεις ότι γίνεται και όχι να πας να ρωτήσεις κάποιον που κολλάει πλακάκια στον τοίχο και γνωρίζει μόνο το black n decker
και μετά να μου πεις δε γίνεται επειδή μου το είπε ο τάδε που ούτε και αυτός τό δοκίμασε
Ζητώ συγγνώμη για την ένταση που περιέχουν τα λόγια μου αδελφέ αλλά όλη η ζωή μου είναι γεμάτη από παρόμοια φαινόμενα
Έρχονται άνθρωποι άσχετοι η μερικώς σχετικοί και ημιμαθείς να μου πουν το τι μπορεί να γίνει και το τι δεν μπορεί
Ο νεοέλληνας προσπαθεί και καταφέρνει να πείσει τον εαυτό του πως αφού είχε δουλέψει μικρός για ένα φεγγάρι σαν υδραυλικός η μπογιατζής δικαιούται να έχει γνώμη για κάθε τι το οικοδομικό στον κόσμο
Επειδή ο θείος του ήταν εργολάβος επιχρισμάτων και τον είχε πάρει ένα καλοκαίρι κοντά άρα ξέρει ο μητσαρας για το πώς στήθηκε η κάθε πέτρα όρθια στον κόσμο
Τώρα μάλιστα που το γιουτιουμπε δίνει εικόνα σε όλους όλοι νομίζουν πως έμαθαν επειδή το είδαν
Η απάντηση λοιπόν στην απορία σου αδελφέ είναι πως την εν λόγω σαρκοφάγο στην φτιάχνω και εγώ άμα θες αρκεί βεβαίως να φτάσει η υπόλοιπη ζωή και των δύο μας για να καλύψει εκείνες τις χιλιάδες χιλιάδων ώρες που θα χρειαστεί εγώ να εργάζομαι και εσύ να με κοιτάς
Εάν θέλεις πιο σύντομα μπορώ να μαζέψω αρκετούς γύρω μου ώστε να γίνει σε δεκαπέντε είκοσι χρόνια αρκεί βεβαίως κάποιος να τους ταιζει και να τούς πληρώνει τόσα λεφτά όσα έδωσε ο τότε Φαραώ
Εν τέλει θέλω να δώσω και μια ευρύτερη απάντηση προς όλους όσους διαβάζουν όσα γράφτηκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζω και εγώ για τα αναπάντητα μυστήρια του κόσμου όπως την πλάκα του παλενκουε τα κρανία του θανάτου τις βραχογραφίες που απεικονίζουν διαστημόπλοια τους μύθους για την ισταμενη υπεράνω της άμμου Αργώ τον Τάλω και πιστεύω πώς κάποιο υπόβαθρο αλήθειας έχουν
Δέχομαι την ύπαρξη γιγάντων και μάλιστα έχω φίλο που σε μικρή ηλικία έτυχε να δει σε ανασκαφή στην Πεύκη Αττικής τον σκελετό ενός γίγαντα τόσο μεγάλου που το δαχτυλίδι του έμπαινε σαν βραχιόλι στο παιδικό χέρι τού φίλου μου
Δέχομαι πως θα μπορούσε σε εποχές προκατακλυσμιαιες να υπάρχει τεχνολογία προηγμένη η οποία χάθηκε και ο κόσμος ξεκίνησε πάλι από το ουγκ
Δεν ήταν όμως αυτό το ζήτημα αυτής της ανάρτησης
Η ιστορία αυτή ξεκίνησε σχετικά με το εάν οι πυραμίδες θα μπορούσαν να κατασκευαστούν από ανθρώπους
Αυτό ήταν και το θέμα της διαφωνίας επειδή εγώ υποστήριξα και έφερα παραδείγματα προς σύγκριση πως ναι θα μπορούσαν να είναι έργο ανθρώπων και βεβαίως σε ιστορικές εποχές δεν έχει αναφερθεί η χρήση τεχνολογιών προηγμένων δεν αναγνωρίζονται ίχνη αυτών και τελικώς δεν υπήρχε χρεια και ανάγκη κανενός Τάλω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρανό παράδειγμα της εποχής μας είναι η ιστορία κατασκευής του κοραλλενιου κάστρου από τον Edward Leedskalnin ενός ανθρώπου που δούλεψε 28 χρόνια μόνος του και το τι κατάφερε με λοστούς και τροχαλίες μπορεί να το μάθει όποιος θέλει
Και σε αυτήν την διαφωνία συνάντησα το ότι να ναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτιδήποτε είχε ο καθένας στο νου του το έφερε για παράδειγμα
Κοιτάξτε λοιπόν τι γράψατε και κρίνετε μόνοι σας κυρίες και κύριοι
Και αφού κρίνετε πείτε μου και εμένα εάν η ασπίδα του Αχιλλέα με τις πολλές στρώσεις (ετσι έλεγε το παράθεμα που άνοιξα) είναι κάτι που αποδεικνύει το αδύνατον του αιγυπτιακού εγχειρήματος
Πείτε μου το πόσο βοήθεια θα μπορούσε να δώσει ο προκατακλυσμιαιος πιθανός εξωγήινος επισκέπτης το 2500πχ και πουθενά να μην φανεί
Ο φίλος NORD μου έδειξε ένα ακόμα κομμάτι πέτρα που το παρουσίασαν για τέλειο και αδύνατον και μου ζήτησε να του βρω κάποιον να το φτιάξει σήμερα
Ακόμη και αν δεν βρω (που του βρίσκω όσους θέλει)τι πάει να πει αυτό;
Μήπως δηλαδή κατά την σκέψη του NORD αφού ο πεθερός μου δεν έφτιαχνε σαρκοφάγους από γρανίτη άρα και εγώ δεν μπορώ να ισχυριστώ για την δυνατότητα ανύψωσης μέσω τροχαλίας;
Κάποιος σχεδόν στα ίσα με είπε αφελή επειδή πιστεύω στις τροχαλίες ενώ αυτός σαν γνώστης διαβεβαίωνε πως ηρθαν διαβουλιμ και τριβουλιμ με τεχνολογία αντιβαρύτητας και ηχητικές συχνότητες που ρευστοποιουν το πέτρωμα
Ρευστοποιουν δηλαδή λιώνουν
Εγώ για να εξηγήσω στον αμαθή πως οι συχνότητες ήχου δεν λιώνουν αλλά θραυουν τα πετρώματα θα πρέπει να φάω βδομάδες έως ότου καταλάβω το Ματθαίον της προσπάθειας
Συγνώμη για το λάθος
ΔιαγραφήΤο ματαιον τής προσπαθείας
Και τέλος γράφω χρόνια τώρα σχόλια στο διαδίκτυο κάθε φορά αποδεικνύοντας δια της διαλεκτικής πως και το θέμα γνωρίζω και την λεκτική ικανότητα να το υποστηρίξω διαθέτω χωρίς βεβαίως βεβαίως να παρεκτραπω από την τουλάχιστον στοιχειωδώς ευγενική συμπεριφορά που επιδεικνύω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς είμαι αυτήν την φορά λίγο πιο θρασύς και ας ρωτήσω
Μήπως οι φίλοι που συμμετείχαν σε αυτόν τον σχολιασμό δεν κατάλαβαν κάτι; Μήπως τα ελληνικά μου δεν έγιναν αντιληπτά;
Μήπως νόμισαν πως μιλούν σε κανέναν προγραμματιστή σοφτγουερ;Απαντώ εγώ διότι ήδη έχει δημιουργηθεί μία κατάσταση που με αναγκάζει να το κάνω
Όλα αυτά που είπα και υποστήριξα εγώ τα έχω κάνει και μπορώ να τα δείξω
Την στιγμή που κανείς δεν μπορεί να μου δείξει το πώς οι ηχητικές συχνότητες ρευστοποιουν το πέτρωμα η το πώς δουλεύει η ανύψωση με αντιβαρύτητα
Εγώ μπορώ να δείξω σε όποιον θέλει την κάβα Πλουμιστος στην Μύκονο όπου εργάστηκα για δύο χρόνια και την έφτιαξα όλη μόνος μου
Φαίνεται και στο Google maps
Όποιος αμφισβητεί μπορεί να τηλεφωνήσει και θα τον διαβεβαιώσουν
Μόνος ένας άντρας έστησε κτίρια μεταλλικά συνολικής έκτασης 300 τ μ ύψους 6μ με πατάρια σκάλες άυλοπόρτες φράχτες και ένα σωρό άλλα πράγματα
45 τόνοι σίδερα και ξύλα κάποια από αυτά 300 κιλά χωρίς σκαλωσιές μόνο με τροχαλίες
Άλλοι τεχνίτες που πέρασαν από τον χώρο έτριβαν τά μάτια τους
Κάποιο παιδί πού σπούδαζε δομικός μηχανικός μου είπε στο τέλος "είναι εντυπωσιακό κύριε Χρήστο τελικά το πόσα μπορούν να κάνουν δύο μόνο χέρια
Και αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά παρόμοια που έχω κάνει στην ζωή μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν και άλλα που μπορεί να δει όποιος θέλει
Λαμβάνοντας αυτό σαν παράδειγμα δηλαδή 45 τόνοι υλικών από έναν μόνο άνδρα σε δύο χρόνια είναι εύκολο να δει και ο κάθε γιουτιουμπερ πως εκατό χιλιάδες άνδρες στον ίδιο χρόνο ίσον τεσσεράμισι εκατομμύρια τόνους ύλης σε δύο χρόνια
Το βάρος της μεγαλύτερης πυραμίδας είναι εξίμισι εκατομμύρια τόνοι
Παρακαλώ μην έρθει κανείς άλλος και μου δείξει τίποτε ινδιανικους μύθους η κάτι τέτοιο διότι όπως εξήγησα κουράζομαι με ένα τηλέφωνο να προσπαθώ να δείξω στους άλλους κάτι που ίσως από πείσμα σκέτο και μόνο δεν θέλουν να δουν
Δεν θα συνεχίσω σε αυτόν τον σχολιασμό
Ευχαριστώ τον φίλο Συνωμοσιολογο για την υπομονή του
Δεν πείθεις αδελφέ ΑΚΜΩΝ. Τουλάχιστον εμένα.
ΔιαγραφήΔες όλο το παρακάτω video:
https://www.youtube.com/watch?v=CxgHeh9Mlrg
(Βάλε αυτόματη μετάφραση στα Ελληνικά εάν δεν γνωρίζεις ή δυσκολεύεσαι με τα Αγγλικά)
και τα ξαναλέμε.
Πολύ καλό το βίντεο αγαπητέ NORD! Έχω δει κι άλλα παρόμοια. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί επιμένεις, αφού εγώ κι εσύ είμαστε "αμαθείς" χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάχαχα. Σωστά!
ΔιαγραφήΚαλημέρα Κώστα!!