ΠΡΟΣΟΧΗ...ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΙ ΑΠΡΕΠΗ ΣΧΟΛΙΑ...!!!
Nαι αυτο το καναλι που εχει εκπομπες για παιδια....!!!
Σας ερχεται στο μυαλο κατι οταν το βλεπετε....?
Για δειτε το διπλα-διπλα με το νησι του Επστειν....
Ετυχε....
SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου