Γιατί τα κορίτσια στην Αίγυπτο τρέμουν το καλοκαίρι



Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Αίγυπτο την ώρα του ακρωτηριασμού σε ένα κοριτσάκι. Η μητέρα του είναι ευτυχισμένη... ο πατέρας είναι σκληρός σαν πέτρα και δεν αισθάνεται
ευαισθησία που βλέπει τη κόρη του να ουρλιάζει απο τους πόνους, ο αδερφός της δεν καταλαβαίνει την κατάσταση και κλείνει τα μάτια της αδερφής του.

Η βαρβαρη παράδοση που τραυματίζει για παντα το σώμα και την ψυχή των γυναικών, το κόψιμο των γυναικείων γεννητικών οργάνων θεωρείται τελετουργικό της ωρίμανσης των κοριτσιών απο εποχή των Φαραώ.
Το καλοκαίρι για εκατομμύρια μαθήτριες στην Αίγυπτο, αυτή η εποχή του χρόνου συνδέεται με την έναρξη του ακρωτηριασμού των κοριτσιών γιατί τα σχολεία κλείνουν ώστε τα κορίτσια μέχρι να αναρρωσουν να είναι σπίτι τους.
Η κοινή διαδικασία ακρωτηριασμου των γυναικείων οργάνων είναι η μερική ή ολική αφαίρεση της κλειτοριδας.

Ο ακρωτηριασμος των γυναικείων γεννητικών οργάνων από το 2008 στην Αίγυπτο είναι παράνομος... αλλά παραμένει στο DNA της αιγυπτιακής κοινωνίας και συνεχίζετε και σήμερα, όπου πολλοί θεωρούν τον ακρωτηριασμό μέθοδο αγνοποίησης του κοριτσιού ώστε να μπορεί να παντρευτεί.

"Η Sarah είναι 40 χρονών και έχει δύο κόρες λέει: Αυτό που έκαναν σε εμένα και μου προκάλεσε ψυχολογικά τραύματα εφ' όρου ζωής... δεν θα το έκανα ποτέ και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες στις κόρες μου. Μέχρι σήμερα ακόμα πονάω. Ότι έφυγε, έφυγε... το κομμάτι μου αυτό δεν μπορεί ποτέ να μου επιστραφεί."

Ήμαρτον Κύριε. Διαφώτισε τον κόσμο. Κρίμα στα κοριτσάκια. Ντροπή στους γονείς. Εύχομαι κουράγιο στις μάνες τους. Όσο για τα κοριτσάκια δεν έχω τι να πω. Αθώα πλάσματα. Εύχομαι να γλυτώσουν γρήγορα από αυτή την κακή παράδοση.


























ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις