ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ

syriza


Περιμένουν να περάσει η Τεσσαρακοστή και το Πάσχα για να μην εξαγριωθεί ο κόσμος ενάντιά τους, ώστε να ανακοινώσουν σε ενα πιό ομαλό κλίμα την οριστική απόφαση η οποία θα παρθεί και από τις δυο πλευρές (εκκλησία και κράτος) σχετικά με το νέο βιβλίο της θρησκειολογίας.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) είναι φορέας που
υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ουσιαστικά, είναι ο κατ εξοχήν εντολοδόχος φορέας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με άτομα απολύτου εμπιστοσύνης – από τον Πρόεδρο μέχρι τα μέλη που συντελούν την επιτροπή, τα οποία προσλαμβάνονται για να υλοποιούν τα διατάγματα του εκάστοτε Υπουργού.
Υπο την καθοδήγηση λοιπόν της συγκυβέρνησης Σύριζα και Ανέλ και την εποπτεία του Υπουργού Νίκου Φίλη, έχει δημιουργηθεί μια νεοσυσταθείσα αριστερίζουσα ειδική επιτροπή η οποία θα αποφασίσει και θα ανακοινώσει την προσθήκη και την διδαχή διαφορων θρησκειών στο υπάρχων μάθημα των θρησκευτικών.
Η επιτροπή αυτή είχε επισκεφθεί τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος για να συζητήσουν την αλλαγή στο μάθημα των θρησκευτικών όπως το γνωρίζαμε.
Εχουν ήδη συμφωνήσει όπως δημοσιεύσαμε πέρσι από την Αθέατη γνώση Ιερώνυμος και Τσίπρας να καταργηθεί το μάθημα των Θρησκευτικών όπως το γνωρίζαμε ως τώρα σύμφωνα με τα Χριστιανικά πρότυπα, και να γίνει μάθημα γνώσης όλων των θρησκειών το οποίο θα έχει ως σκοπό να καταργηθεί η Τριαδικότητα του Θεού και να προωθηθεί η έννοια ότι ο Θεός είναι ένας και είναι ο ίδιος για όλες τις θρησκείες.
Με την αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών, αφενός δεν θα καταργηθεί η Χριστιανική διδαχή από τα σχολικά βιβλία, και αφετέρου θα διδάσκεται με τέτοιο τρόπο η γνώση των άλλων θρησκειών ώστε να μην διαφέρει σε τίποτα η αλήθεια του Χριστου με τον Ιουδαϊσμό, το Ισλάμ, τον Ζωροαστρισμό, τον Μανδαϊσμό κτλ.
Η πανθρησκεία προωθείται ανοιχτά από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και η συμφωνία καλής θέλησης μεταξύ Φίλη και Ιερώνυμου για κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών ώστε, να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών έχει ήδη συμφωνηθεί.
Την επόμενη εβδομάδα η Σύνοδος της Εκκλησίας θα ορίσει τα μέλη της αντιπροσωπείας που θα επισκεφθούν το ΙΕΠ , προκειμένου να συσκεφθούν με την Επιτροπή για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Τα μέλη που αποτελείται η επιτροπή που θα συζητήσει με την εκκλησία και θα αποφασίσει για το νέο βιβλίο θρησκειολογίας είναι Γιαχβεδιστές θολολόγοι οικουμενιστές και γενικώς προωθητές της πανθρησκείας. Δείτα τα βιογραφικά τους και το ρόλο που θα παίξουν στο νέο μάθημα θρησκειολογίας και βγάλτε συμπεράσματα.

1. Γεράσιμος Κουζέλης, Καθηγητής Επιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης ΕΚΠΑ, Πρόεδρος του ΙΕΠ. Νεονεοεκλεχθείς και διορισμένος απο την κυβέρνηση Συριζα στο ρόλο του Προέδρου που θα ανακοινώνει τις προσταγές του Υπουργείου που υπηρετεί.

2. Σταύρος Γιαγκάζογλου, Σύμβουλος ΥΠΠΕΘ, Προϊστάμενος Γραφείου Α του ΙΕΠ. Σταύρος Γιαγκάζογλου: Ο εγγράμματος άνθρωπος δεν θα είναι ανοχύρωτος στο μέλλον. Θα έχει ξεκλειδώσει, μ’ έναν κριτικό και ερμηνευτικό τρόπο, τον ρόλο των θρησκειών, τον ρόλο της δικής του ταυτότητας, θρησκευτικής ή μη, τι λένε και πώς συνδέονται οι άλλες θρησκείες. Έτσι θα γίνει πολίτης τόσο της χώρας του όσο του κόσμου.

3. Μάριος Μπέγζος, Καθηγητής Συγκριτικής Φιλοσοφίας της Θρησκείας του Τμήματος Θεολογίας ΕΚΠΑ. Την περίοδο 2009-2011 ορίστηκε Διευθυντής του Διορθοδόξου Κέντρου της Εκκλησίας της Ελλάδος από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
Δείτε σε αυτό το ΒΙΝΤΕΟ τι αναφέρει για την Ιστορικότητα του Ιησού Χριστού.



4. Εμμανουήλ Περσελής, Καθηγητής της Θεωρίας και Πράξης της Xριστιανικής Aγωγής του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας ΕΚΠΑ. Από το ακαδημαϊκό έτος 2006-7 διδάσκει το μάθημα «Θρησκειολογία και Διδακτική των Θρησκευτικών μαθημάτων» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

5. Αγγελική Ζιάκα, Επικ. Καθηγήτρια Θρησκειολογίας του Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ. Έχει εξειδικευτεί στο Ισλάμ, τη μουσουλμανική ιστορία, τον αραβοϊσλαμικό πολιτισμό και το διαθρησκειακό διάλογο.

6. Άγγελος Βαλλιανάτος, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων και αδελφός του Γρηγόρη Βαλλιανάτου. Άγγελος Βαλλιανάτος: Είμαι υπέρ του μοντέλου που υποστηρίζει ότι το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να προσεγγίζει με σεβασμό και ουδετερότητα όλες τις θρησκείες ανεξαίρετα, ώστε να μην έχει λόγο το παιδί να προσβάλλεται επειδή κάνει θρησκευτικά.

7. Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων Κρήτης. Είναι κι αυτός προωθητής του μαθήματος της θρησκειολογίας και έχει συγγράψει μαζί με το άλλο μέλος του Ι.Ε.Π το βιβλίο «Τα θρησκευτικά στο σύγχρονο σχολείο.»
Πρόκειται πέρι τετελεσμένου γεγονότος, και αυτά που γράφουμε θα τα δείτε να ανακοινώνονται σε λίγους μήνες από την κυβέρνηση και την Εκκλησία της Ελλάδος.
Η διδακτέα ύλη είνια ήδη έτοιμη εδω και πολύ καιρό – και όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές από την Αθέατη γνώση, δεν έχει σημασία το πώς θα ονομάζεται το μάθημα των θρησκευτικών αλλά το περιεχόμενο του – που πλέον θα περιέχει τις διδαχές και νουθεσίες άλλων θρησκειών.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του νέου σχολικού βιβλίου της θρησκειολογίας δεν θα διδάσκονται π.χ τις εντολές του Αλλάχ στον προφήτη του Μωάμεθ «να πολεμούν τους άπιστους η να κόβουν κεφάλια και χέρια σε όσους δεν υπακούν στις εντολές του Αλλάχ.»
Οχι. Τα συγκεκριμένα κείμενα και οι αναφορές που θα γίνονται στα βιβλία, θα βάζουν τους μαθητές σε σκέψη ότι τελικά η Ορθοδοξία δεν είναι τελικά η μοναδική αλήθεια και ότι υπάρχουν τόσοι λαοί που πιστεύουν στον ίδιο Θεό με εμάς απλά με διαφορετική ονομασία.
Προσέξτε! θα λένε στον κόσμο ότι το νέο μάθημα της θρησκειολογίας η όπως αλλιώς θα λέγεται, ότι δεν θα σταματήσει να υφίσταται, αλλά ….. θα έχει κέντρο και αφετηρία την παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θα εμπλουτιστεί με περισσότερα στοιχεία για τις χριστιανικές παραδόσεις της Ευρώπης και τις άλλες θρησκείες.
Θα περνάει στον μαθητή ότι όλες οι θρησκείες έχουν ένα Θεό και είναι ο ίδιος για όλους.





ΠΗΓΗ














Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις