Ομάδα υπέρ των εκτρώσεων στρέφεται κατά διαφήμισης των Doritos επειδή "εξανθρωπίζει" τα έμβρυα
Επίσης η Ομάδα χαρακτηρίζει τη διαφήμιση των Snickers "τρανσφοβική"
Μια ομάδα υπέρ των αμβλώσεων επιτίθεται σε διαφήμιση των Doritos, του Super Bowl, για εξανθρωπισμό ενός αγέννητου μωρού.
Στη διαφήμιση, μια έγκυος γυναίκα κάνει έναν υπέρηχο, ενώ ο άντρας της δίπλα συνειδητοποιεί ότι το αγέννητο μωρό κινείται προς την κατεύθυνση
των Doritos που τρώει.
Μάταια το μωρό προσπαθεί να φτάσει το σνακ από τη μήτρα μέχρι που η μητέρα του πετάει τα Doritos μακριά, κάτι που ωθεί το παιδί να βγει το ίδιο έξω από τη μήτρα και να πάει προς τα chips.
Σε απάντηση, η Ομάδα των δικαιωμάτων έκτρωσης κι αναπαραγωγής, NARAL (National Abortion and Reproductive Rights Action League) είπε, ότι η διαφήμιση χρησιμοποίησε μια «τακτική εξανθρωπισμού των εμβρύων."
Το tweet της NARAL υπογραμμίζει το κατά πόσο αυτή και παρόμοιες ομάδες δεν θεωρούν άνθρωπο το αγέννητο παιδί, σε μια μάταιη προσπάθεια να δικαιολογήσουν τις αμβλώσεις, ιδιαίτερα στον απόηχο των βίντεο για τα Planned Parenthood, όπου εκτίθενται υπάλληλοι που πωλούν όργανα των εμβρύων από εκτρώσεις για το κέρδος.
Έχουμε αναφερθεί παλαιότερα σε άρθρα σχετικά με το θέμα της αποκάλυψης αυτών των βίντεο στο prisonplanet.gr
Η NARAL, όμως, δεν σταμάτησε εκεί. Η ομάδα χαρακτήρισε επίσης μια διαφήμιση των Snickers "τρανσφοβική"
και μια διαφήμιση της Hyundai για την προβολή ενός μπαμπά "που αφαιρεί την αυτονομία της κόρης του."
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου