Έχουν «ιερό καθήκον» οι χριστιανοί να καλοδέχονται τον κάθε παράνομο μετανάστη;
Οι αριστερές φωνές στην Εκκλησία και στον χριστιανισμό γενικότερα, ενδύονται τον μανδύα της «φιλανθρωπίας», της «ελεημοσύνης» και της «αγάπης» στον «πάσχοντα συνάνθρωπο» και τον «ξένο», προκειμένου να αποδοκιμάσουν και να ενοχοποιήσουν εκείνον τον χριστιανό που έχει αγανακτήσει με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση και την ραγδαία υποβάθμιση της ζωής του. Άλλοτε “σπαραξιάρικα” και με μελοδραματικές κορώνες και άλλοτε
χρησιμοποιώντας τσιτάτα της αριστερής ιδεολογίας και φρασεολογίας, του επιτίθενται και του κολλάνε την ταμπέλα του «ξενοφοβικού» και του «ρατσιστή».
Βέβαια, όλοι αυτοί οι πανομοιότυποι «ευαίσθητοι», «φιλάνθρωποι» δημαγωγοί του «κοινωνικού ευαγγελίου» δεν δίνουν δεκάρα για τις γειτονιές που βασιλεύει το έγκλημα, για την μητέρα που δεν μπορεί να βγάλει το παιδί της στο πάρκο, τη γιαγιά που την έχουν ποδοπατήσει για 5 ευρώ και της άρπαξαν την συρρικνωμένη σύνταξη, για την οικογένεια που κλειδαμπαρώνεται από τις 6 στο σπίτι, για την κοπέλα που την βίασαν μες τη μέση του δρόμου, για το νεαρό που δεν βρίσκει δουλειά γιατί «ζητάει πολλά» και τον μπαμπά που δεν θα πάρει ποτέ στην αγκαλιά του το νεογέννητο μωρό του γιατί τον έσφαξαν για μία κάμερα και για τόσα άλλα «αγαθά» της λαθρομετανάστευσης. Όλοι αυτοί δεν έχουν καμία σημασία, καμία αξία για τους «ευαίσθητους» αριστερο-χριστιανούς. Έκαναν βλέπετε, το λάθος να είναι Έλληνες.
Το παρακάτω άρθρο είναι από Αμερικάνο καθολικό. Διαμαρτύρεται γιατί τα εκκλησιαστικά φερέφωνα της αριστεράς στη χώρα του κάνουν πλύση εγκεφάλου στο ποίμνιο, υπενθυμίζοντάς συνέχεια στους πιστούς ότι έχουν «χρέος» ως χριστιανοί να περιθάλπουν τον «ξένο». Εδώ θέτει το ζήτημα της νομιμότητας και της υποταγής στους νόμους του κράτους, κάτι που επίσης παραβλέπουν οι αριστερο-χριστιανοί, δήθεν χάριν της «αγάπης».
Οι ΗΠΑ έχουν σοβαρό πρόβλημα με τους Μεξικάνους και τους Λατίνους, οι οποίοι μαζικά εισβάλλουν στο έδαφός τους, από τα σύνορα – σουρωτήρια με το Μεξικό. Η κυβέρνηση Ομπάμα είναι η πλέον φιλο-λαθρομεταναστευτική κυβέρνηση. Πέρα από τα άλλα προβλήματα, (οικονομία, εγκληματικότητα κλπ), η δημογραφική εικόνα της Αμερικής αλλάζει ραγδαία. Ίσως θα μπορούσαμε να βάλουμε στην θέση των ΗΠΑ την χώρα μας και στην θέση του Μεξικού την Αλβανία, αν και υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
Ιδού το άρθρο του A.W. Morgan από την ιστοσελίδα VDARE:
Εάν ένας συνάνθρωπός σας εμφανιστεί στην πόρτα σας, αδέκαρος, πεθαίνοντας από την πείνα και την δίψα, και χτυπημένος από κακοποιούς, η Εκκλησία μας λέει ότι έχετε ένα ιερό χριστιανικό καθήκον να τον βοηθήσετε. Έτσι σκέφτηκε και εκείνος ο ιδιοκτήτης ράντσου στην Αριζόνα, που έδωσε νερό στους διψασμένους παράνομους μετανάστες που έφτασαν στο σπίτι του περπατώντας στην έρημο (σχ. ΚΟ: τελικά τον φιλάνθρωπο ραντσέρη τον έφαγαν οι ‘ευεργετηθέντες’. Όπως και εκείνον τον νεωκόρο που τον έσφαξαν αλλοδαποί με τσεκούρι μέσα σε εκκλησία στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, γιατί προφανώς δεν τους έμοιαζε για «καλός Σαμαρείτης»).
Αλλά αν ο ίδιος αυτός συνάνθρωπός σας εμφανιστεί στην πόρτα σας με 25 συγγενείς του και απαιτήσει να τους δώσετε τρόφιμα και νερό απειλώντας σας ότι αν δεν τους είναι αρκετά αυτά που ζητάνε, θα μπουκάρουν στο σπίτι σας, τότε πρέπει να τους κλείσετε την πόρτα και να αρπάξετε το όπλο σας.
Εδώ έρχεται όμως ένα μεγαλύτερο καθήκον. Να προστατεύσετε την οικογένειά σας. Η Εκκλησία λέει ότι αυτή είναι η πρωταρχική σας υποχρέωση.
Πέρα από αυτά που ακούγονται τελευταία, ακόμα και από εκκλησιαστικούς φορείς, η παράνομη μετανάστευση είναι αυτό που λέει, «παράνομη».
Φυσικά, θα έρθει η εκκλησιαστική Αριστερά να μας πει ότι η διδασκαλία της Εκκλησίας απαιτεί να παραδώσετε το σπίτι σας στον όχλο των λαθρομεταναστών, δηλαδή «να ανοίξουμε τα σύνορα», ανεξάρτητα από το πώς θα επηρεάσει αυτό την θρυμματισμένη οικονομία, την υγεία των κατοίκων, τα ποσοστά εγκληματικότητας και την εθνική πολιτιστική συνοχή. Θα μας παραθέσουν οι αριστεροί χριστιανοί βιβλικά χωρία σχετικά με την «μετανάστευση» του Σωτήρα Χριστού όταν ήταν νήπιο στην Αίγυπτο με την Παρθένο Μαρία και τον Ιωσήφ, θα μας πουν για την διδασκαλία του Χριστού σχετικά με το ότι πρέπει να καλωσορίζουμε τους “ξένους”, και θα καταλήξουν με την κλισέ ερώτηση: WWJD; (δηλ. “What would Jesus do?” – Τι θα έκανε ο Ιησούς;)
Ως Καθολικός, θα τους έλεγα : γελοιότητες. Ανεξάρτητα τι λέει η ριζοσπαστική αριστερά και οι «φεμινίστριες» μοναχές της, οι χωρίς κολάρο ιερείς ή οι μιτροφόροι μανδαρίνοι στις γεμάτες από σεξουαλικά σκάνδαλα καθολικές επισκοπές τους, μπορώ να πω, ότι η καθολική διδασκαλία δεν απαιτεί, και ποτέ δεν απαίτησε, μια χώρα να ανοίξει τα σύνορά της ώστε να εισρεύσει απεριόριστος αριθμός μεταναστών.
Ούτε απονέμει στους “μετανάστες” το απόλυτο δικαίωμα να ταξιδεύουν όπου θέλουν, όποτε το επιθυμούν.
Μακριά από το γεγονός που υποδηλώνει ότι ένα έθνος πρέπει να ανοίξει τις πόρτες του, η Εκκλησία λέει ότι οι πολιτικές αρχές μπορούν να ελέγξουν και να σταματήσουν ακόμη και τη μετανάστευση, αν το κρίνουν απαραίτητο.
Εδώ είναι τα καθοριστικά σημεία της Κατήχησης- που είναι το επίσημο κείμενο της διδασκαλίας της Καθολικής Εκκλησίας:
“…. Τα πιο ευημερούντα έθνη υποχρεούνται, στο βαθμό που είναι σε θέση να το κάνουν, να καλωσορίσουν τον αλλοδαπό στην αναζήτησή του για ασφάλεια και μέσα βιοπορισμού που δεν μπορεί να βρει στη χώρα καταγωγής του. Οι δημόσιες αρχές θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε το φυσικό δικαίωμα είναι σεβαστό ώστε ο επισκέπτης να είναι υπό την προστασία εκείνων που τον δέχονται.
Οι πολιτικές αρχές, για χάρη του κοινού καλού στην υπηρεσία του οποίου έχουν τεθεί, μπορούν να εξαρτήσουν η άσκηση του δικαιώματος της μετανάστευσης να υπόκειται σε διάφορες νομικές συνθήκες, ειδικά όσον αφορά τα καθήκοντα των μεταναστών προς τη χώρα που τους δέχεται. Οι μετανάστες είναι υποχρεωμένοι να σέβονται με ευγνωμοσύνη την υλική και πνευματική κληρονομιά της χώρας που τους δέχεται, να υπακούουν στους νόμους της και να την επικουρούν στην εκτέλεση των πολιτικών βαρών”.
Ομοίως, οι επίσκοποι της Καθολικής εκκλησίας στις ΗΠΑ, στην επίσημη διδασκαλία τους, παρουσιάζουν τρεις αρχές σχετικά με την μετανάστευση. Η πρώτη είναι ότι “Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να μεταναστεύσουν για να συντηρήσουν τη ζωή τους και τη ζωή των οικογενειών τους.” Το τρίτο: «Μια χώρα πρέπει να ρυθμίζει τα σύνορά της με δικαιοσύνη και έλεος.”
Αλλά για την δεύτερη αρχή δεν ακούμε και πολλά. Τι να λέει άραγε;
«Ενώ τα άτομα έχουν το δικαίωμα να μετακινούνται αναζητώντας μια πιο αξιοπρεπή και ασφαλή ζωή, καμία χώρα δεν είναι υποχρεωμένη να αποδεχτεί όλους εκείνους που επιθυμούν να μετεγκατασταθούν εκεί. Με αυτή την αρχή η Εκκλησία αναγνωρίζει ότι το μεγαλύτερο κομμάτι της μετανάστευσης δεν είναι τελικά κάτι για το οποίο πρέπει να γιορτάζουμε. Συνήθως, οι άνθρωποι δεν αφήνουν την ασφάλεια της δικής τους γης και του πολιτισμού τους μόνο επειδή αναζητούν την περιπέτεια σε ένα νέο τόπο ή απλώς για να ενισχύσουν το βιοτικό τους επίπεδο. Αντ’ αυτού, μεταναστεύουν επειδή είναι απελπισμένοι και η ευκαιρία για μια ασφαλή ζωή δεν υπάρχει στη δική τους γη …
Επειδή δεν φαίνεται να υπάρχει κανένα τέλος στη φτώχεια, τον πόλεμο, και τη δυστυχία του κόσμου, τα αναπτυγμένα έθνη θα συνεχίζουν να δέχονται πίεση από πολλούς λαούς που επιθυμούν να εγκατασταθούν στα εδάφη τους. Η Καθολική κοινωνική διδασκαλία είναι ρεαλιστική: Ενώ οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να μετακινηθούν, καμία χώρα δεν έχει την υποχρέωση να δεχτεί τόσους πολλούς μετανάστες ώστε η κοινωνική και η οικονομική ζωή της να τεθεί σε κίνδυνο.
Για το λόγο αυτό, οι Καθολικοί δεν πρέπει να βλέπουν το έργο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και του ελέγχου της μετανάστευσης ως κάτι αρνητικό ή κακό».
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε ότι «η μετανάστευση δεν είναι κάτι για να γιορτάζουμε»;
Αλλά στο δικτυακό τόπο της εκστρατείας για «Δικαιοσύνη για τους Μετανάστες» της αμερικανικής διάσκεψης των Καθολικών Επισκόπων, δεν αναφέρεται καν ο «σεβασμός στο νόμο» – πόσο μάλλον «η υλική και πνευματική κληρονομιά της χώρας που τους δέχεται ».
Η αυθεντική διδασκαλία της εκκλησίας για τη μετανάστευση δεν είναι αριστερή. Μάλλον, είναι ριζωμένη στην ανθρώπινη λογική και την πραγματικότητα, πράγμα που σημαίνει έτσι όπως είναι τα πράγματα και όχι έτσι όπως θα θέλαμε να είναι.
Πράγματι, εκεί που λέει ότι «καμία χώρα δεν έχει την υποχρέωση να δεχτεί τόσους πολλούς μετανάστες ώστε η κοινωνική και οικονομική ζωή της να κινδυνεύει», οι επίσκοποι αναγνωρίζουν το δικαίωμα ενός έθνους να υπερασπιστεί την ύπαρξή του καθώς και την υποχρέωση του κράτους να παρέχει ότι είναι απαραίτητο για το κοινό καλό των πολιτών του.
Έτσι, έχουμε το δικαίωμα να στείλουμε τον παράνομο αλλοδαπό στο σπίτι του, κυρίως επειδή δεν υπάκουσε στους νόμους της χώρας για τη μετανάστευση.
Ωστόσο, ενώ οι επίσκοποι των ΗΠΑ μιλούν για “δικαιοσύνη”, δεν αναφέρουν ότι δικαιοσύνη είναι το καθήκον του κράτους “να προστατεύσει τους υπηκόους του και τα δικαιώματά τους και να κυβερνά για το κοινό καλό.”
Λέει πάλι η Κατήχηση :
” Όσοι υποτάσσονται στις αρχές θα πρέπει θεωρούν όσους βρίσκονται στην εξουσία ως εκπροσώπους του Θεού, ο οποίος τους έχει θέσει διαχειριστές των δώρων Του … “να υποτάσσονται για χάρη του Κυρίου σε κάθε ανθρώπινη εξουσία…. Να ζουν ως ελεύθεροι άνθρωποι, αλλά χωρίς να χρησιμοποιείτε την ελευθερία σας ως πρόσχημα για το κακό… αλλά να ζείτε ως δούλοι του Θεού “[Β’ Πέτρου:13,16].
Είναι καθήκον των πολιτών να συνεισφέρουν, μαζί με τις πολιτικές αρχές στο καλό της κοινωνίας με πνεύμα αλήθειας, δικαιοσύνης, αλληλεγγύης, και ελευθερίας. Η αγάπη και η υπηρεσία στη χώρα μας απορρέουν από το καθήκον της ευγνωμοσύνης και ανήκουν στην τάξη της φιλανθρωπίας. Η υποταγή στις νόμιμες αρχές και την εξυπηρέτηση του κοινού καλού απαιτούν από τους πολίτες να εκπληρώνουν το ρόλο τους στη ζωή της πολιτικής κοινότητας.
Η υποταγή στην εξουσία και η ευθύνη για το κοινό καλό καθιστούν ηθικά υποχρεωτικό να πληρώνουν φόρους, να ασκούν το δικαίωμα της ψήφου, και να υπερασπίζονται τη χώρα τους”.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, οι πολίτες να χαίρονται που είναι πατριώτες. Πρέπει να αγαπούν και να υπερασπίζονται τη χώρα τους, και υποχρεωμένοι να πληρώνουν φόρους, να ψηφίζουν και να διορθώνουν τους άδικους νόμους και τις συνθήκες διαβίωσης.
Αυτό εγείρει μερικά ερωτήματα σχετικά με τα εκατομμύρια των Μεξικανών οι οποίοι εγκατέλειψαν τη χώρα τους απλά όχι, επειδή δεν έχουν δουλειά, αλλά επειδή ήθελαν να βελτιώσουν το βιοτικό τους επίπεδο, και ακόμα χειρότερα, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές των παιδιών τους που τα σέρνουν μέσα στην έρημο .
Δεν είχαν την υποχρέωση ως Καθολικοί, να μείνουν στο Μεξικό – να γίνουν ενεργοί πολιτικά και να πολεμήσουν για οικονομική δικαιοσύνη ασκώντας πιέσεις στην κλεπτοκρατική κυβέρνησή τους;
Ποιος από τους Μεξικάνους αξιωματούχους δεν παύει ποτέ από το να δίνει διαλέξεις στους Αμερικάνους για τα «καθήκοντά τους προς τους παράνομους μετανάστες»; Κυβερνάει ο πρόεδρος του Μεξικού και η κυβέρνησή του τη χώρα για το “κοινό καλό” όταν την έχει παραδώσει στις λεηλασίες των καρτέλ των ναρκωτικών;
Σίγουρα, οι Μεξικάνικες πολιτικές αρχές αμαρτάνουν όταν επιτρέπουν στους πολίτες της χώρας να ζουν στην αθλιότητα, ενθαρρύνοντάς τους έτσι να περάσουν τα σύνορα και να μπουν στο αμερικάνικο έδαφος κατά παράβαση της αμερικανικής νομοθεσίας. Φυσικά, αμαρτάνουν όταν παρέχουν εκπαιδευτικά εγχειρίδια για το πώς να αποφύγουν τις αμερικάνικες αρχές. Φυσικά, αμαρτάνουν όταν κατηχούν τους Μεξικο-Αμερικανούς ότι είναι Μεξικανοί ανεξάρτητα ποια ιθαγένεια έχουν τώρα. (“Είστε Μεξικανοί – Μεξικανοί που ζουν βόρεια των συνόρων μας,” είπε ο πρόεδρος Ernesto Zedillo στους Μεξικανοαμερικάνος πολιτικούς στο Ντάλας του Τέξας, το 1995 .. (Σχ. ΚΟ: Το Τέξας συνορεύει με το Μεξικό και για πολλούς Μεξικάνους, η ιστορία δεν έχει τελειώσει, και το όραμα της Μεξικανοποίησης της αμερικάνικης αυτής πολιτείας είναι υπαρκτό… Φανταστείτε π.χ. ανάλογη δήλωση Αλβανού πρωθυπουργού στην Ηγουμενίτσα προς Αλβανούς πολιτικούς που (θα) έχουν ελληνική ιθαγένεια).
Όλες αυτές οι πράξεις, έρχονται σε αντίθεση με την διδασκαλία της εκκλησίας.
Όσο για τα καθήκοντα των παρανόμων που βρίσκονται εδώ, θα πρέπει να τηρήσουν το νόμο – κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να παραδοθούν στις αρχές και να επιστρέψουν στην χώρα τους.
Η Καθολική διδασκαλία δεν τους παρέχει το δικαίωμα να μένουν για πάντα στην παρανομία. Η Καθολική διδασκαλία μιλάει για υπακοή προς τον νόμο.
Οι περισσότεροι Αμερικανοί καθολικοί, ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν για τη μετανάστευση, δεν γνωρίζουν αυτές τις λεπτές διακρίσεις εξαιτίας του τρόπου με που οι αριστεροί επισκόπους των ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους παραποιούν συστηματικά
Τι θα έκανε ο Ιησούς; Θα έλεγε στον αλλοδαπό: Απόδωσε «Καίσαρι τα του Καίσαρος». Υπάκουσε στο νόμο. Πήγαινε πίσω στο τόπο σου και δούλεψε στη χώρα σου. Εάν επιθυμείς να έρθεις εδώ, μπες στην σειρά κανονικά, όπως όλοι οι άλλοι.
Και, αν οι Αμερικανοί αποφασίσουν ότι δεν χρειάζεται ούτε καν η νόμιμη μετανάστευση, να σεβαστείς απόλυτα την απόφαση αυτή.
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου