ΠΡΟΣΟΧΗ...ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΙ ΑΠΡΕΠΗ ΣΧΟΛΙΑ...!!!
η ελευθερια του λογου υπαρχει μονο
εαν η αποψη σου ειναι ιδια με αυτη του συστηματος
σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση "πρεπει να ποδοπατηθεις"
Το matrix δε θελει σκεπτομενους αμφισβητιες....
SINOMOSIOLOGOS
sinomosiologos.blogspot.gr
https://vm.tiktok.com/ZNdHM5L3K/
https://vm.tiktok.com/ZNdHM5L3K/
ΑπάντησηΔιαγραφή