Όταν η γελοιότητα συναντά την αθλιότητα
Ο ελληνικός τελικός της «woke Εurovision»
για το 2025 εξελίχθηκε σε ένα ακόμα «φιάσκο» όπου η γελοιότητα συνάντησε την αθλιότητα.Οι Έλληνες φορολογούμενοι για άλλη μία φορά πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ από την τσέπη τους για να παρακολουθήσουν τον απαράδεκτο διαγωνισμό επιλογής τραγουδιού για την φετινή Eurovision.
Χιλιάδες ευρώ τα οποία δεν διαθέτουν και κανείς δεν τους ρώτησε αν θέλουν να τα δώσουν, για να δουν κάτι τόσο άθλιο όπως ο χθεσινός διαγωνισμός.
Το τραγούδι «Αστερομάτα» της Κλαυδίας, το οποίο και… κέρδισε, αλλά και τα υπόλοιπα που ακούστηκαν ήταν και αυτά άθλια ή σχεδόν άθλια, θυμίζοντας εποχές Μαρίζας Κοχ ή Νάνας Μούσχουρη και δεν κάνουν για Eurovision (οτιδήποτε δεν κινείται και δεν προμοτάρει το πανηγύρι αυτό με συγκεκριμένο «φαντεζί» πλαίσιο δεν έχει καμία ελπίδα επιτυχίας).
Είναι απορίας άξιο γιατί επιλέχθηκε αυτό το τραγούδι, προφανώς για κάποιους λόγους που δεν είναι γνωστοί προωθείται η συγκεκριμένη τραγουδίστρια, η Κλαυδία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προγνωστικά το παρουσιάζουν ως ένατο ενώ μέχρι αυτή τη στιγμή βρίσκεται μεταξύ των τριών χωρών που παρουσίασαν τραγούδι!
Τώρα πως επιτεύχθηκε αυτό το μαθηματικό παράδοξο να προβλέπεται η ένατη θέση ενώ έχουν παρουσιαστεί μόλις τρία τραγούδια (με το ελληνικό) είναι άξιο απορίας και θα θέλαμε να δούμε πως εξηγείται.
Δεν θα συμφωνησω. Αποφευγω τη Eurovision εδω και χρονια για την καταντια της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης ας μου συγχωρεθει να πω οτι το περσινο βλαχο-baroque κομματι ηταν τραγικο. Ομως το κομματι φετος εχει καταπληκτικη φωνη αναμφιβολα και στεκεται σε καποιο επιπεδο. Ευχομαι μονο η παρουσιαση του να εχει μια αναλογη βαρυτητα που θα το αναδειξει και να μην εμπλακει στις παρακμιακες προσεγγισεις που συνηθιζονται. Καλη επιτυχια