Μην γελιομαστε. Οι Εβραίοι διοικούν όλον τον πλανήτη. Είναι ενωμένοι προς τον κοινό τους σκοπό. Την έλευση του Μεσσία τους(Αντίχριστο) και την παγκόσμια επιβολή της δικτατορίας τους εναντίον όλων των εθνών. Οι Έλληνες αντιθέτως το παίζουμε ο καθένας μας αρχηγοί. Και φυσικά Ομόνοια και σύμπνοια είναι άγνωστες λέξεις. Αν θα ήμασταν ενωμένοι, θα διοικούσα με εμείς. Και αφού όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια καλά να πάθουμε. Μας έχουν νικήσει κατά κράτος. Αριμνηστος
Μην γελιομαστε. Οι Εβραίοι διοικούν όλον τον πλανήτη. Είναι ενωμένοι προς τον κοινό τους σκοπό. Την έλευση του Μεσσία τους(Αντίχριστο) και την παγκόσμια επιβολή της δικτατορίας τους εναντίον όλων των εθνών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Έλληνες αντιθέτως το παίζουμε ο καθένας μας αρχηγοί. Και φυσικά Ομόνοια και σύμπνοια είναι άγνωστες λέξεις. Αν θα ήμασταν ενωμένοι, θα διοικούσα με εμείς. Και αφού όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια καλά να πάθουμε.
Μας έχουν νικήσει κατά κράτος.
Αριμνηστος
Εβραιοι η ισως χαζαροσιωνιστες ψευδοεβραιοι ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει δια διαστασιακη διαφορα η ισως οχι ;