Οι ηλίθιοι υπήρχαν κ θα υπάρχουν. Το θέμα είναι οι μορφωμένοι, οι διαβασμένοι. Το έγραψες παραπάνω , ""κανένας έξυπνος δεν θα θεωρούσε τον εαυτό του έξυπνο"" . Ναι , γιατί δυστυχώς οι έξυπνοι θεωρούν υπερήφανα ότι είναι κορυφαίοι και αντί να υπηρετήσουν ακόμα κ τους ηλίθιους, κορδόνονται σαν τα παγώνια και όλοι εκμεταλλεύονται. Το πρόβλημα , ηλίθιοι και μη , είναι να μην έχεις γνώση του εαυτού σου ή οι ηλίθιοι όπως λες να είναι σε θέσεις εξουσίας. Και όταν οι έξυπνοι δεν τους βάζουν στις θέσεις τους έξυπνα , αλλά δυστυχώς ή ο φόβος κυριεύει ή η αδικία. Το πρόβλημα είναι η υπερηφάνεια μας , ηλίθιοι κ έξυπνοι , προνομιούχοι πνευματικά και μη. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε " Χριστούλη" μέσα μας. Γιατί για όλους φέγγει.
Οι ηλίθιοι υπήρχαν κ θα υπάρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι οι μορφωμένοι, οι διαβασμένοι.
Το έγραψες παραπάνω , ""κανένας έξυπνος δεν θα θεωρούσε τον εαυτό του έξυπνο"" . Ναι , γιατί δυστυχώς οι έξυπνοι θεωρούν υπερήφανα ότι είναι κορυφαίοι και αντί να υπηρετήσουν ακόμα κ τους ηλίθιους, κορδόνονται σαν τα παγώνια και όλοι εκμεταλλεύονται.
Το πρόβλημα , ηλίθιοι και μη , είναι να μην έχεις γνώση του εαυτού σου ή οι ηλίθιοι όπως λες να είναι σε θέσεις εξουσίας. Και όταν οι έξυπνοι δεν τους βάζουν στις θέσεις τους έξυπνα , αλλά δυστυχώς ή ο φόβος κυριεύει ή η αδικία.
Το πρόβλημα είναι η υπερηφάνεια μας , ηλίθιοι κ έξυπνοι , προνομιούχοι πνευματικά και μη.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε " Χριστούλη" μέσα μας.
Γιατί για όλους φέγγει.
Πολύ blogas