Όποιος και να βγει κατά την γνώμη μου, η χώρα αυτή βαρύνεται πάρα πολύ με αίμα πολλών αθώων ανθρώπων που έχασαν την ζωή τους από τις εγκληματικές στρατιωτικές τους επεμβάσεις και θα τιμωρηθεί πολύ σκληρά. Θεία Δίκη, αν και φαινομενικά θα είναι οι Εβραίοι που θα την διαλύσουν. Αριμνηστος
Τους βλέπω να τους ξανακλεβουν τις εκλογές. Μπορεί οι Ρεπουπλικανοι να είναι οι πιο πατριώτες και οι πιο μάγκες , αλλά παράλληλως είναι και οι πιο μπουνταλαδες. Εύκολο για τους Δημοκρατικούς, σαν να κλέβεις σοκολάτα από νήπιο.
Όποιος και να βγει κατά την γνώμη μου, η χώρα αυτή βαρύνεται πάρα πολύ με αίμα πολλών αθώων ανθρώπων που έχασαν την ζωή τους από τις εγκληματικές στρατιωτικές τους επεμβάσεις και θα τιμωρηθεί πολύ σκληρά. Θεία Δίκη, αν και φαινομενικά θα είναι οι Εβραίοι που θα την διαλύσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑριμνηστος
Τους βλέπω να τους ξανακλεβουν τις εκλογές. Μπορεί οι Ρεπουπλικανοι να είναι οι πιο πατριώτες και οι πιο μάγκες , αλλά παράλληλως είναι και οι πιο μπουνταλαδες. Εύκολο για τους Δημοκρατικούς, σαν να κλέβεις σοκολάτα από νήπιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή