ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΔΟΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ. ΣΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΔΟΓΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑΤΟ/ΣΥΜΜΑΧΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΛΗΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ. ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ 9, 10, 11 ΚΑΙ 15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ. ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ Η ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΩΝ ΟΠΛΩΝ ΑΠΟ ΔΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ… ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ…
ΕΠΙΣΗΣ, Ο ΤΡΑΜΠ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ Η ΑΠΕΙΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΡΩΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ!! ΕΠΙΣΗΣ, ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ 3Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ…
ΕΙΠΑΜΕ.. Η ΗΡΕΜΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ.
H ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
της Κρατικής Πολιτικής της Ρωσικής Ομοσπονδίας για την Πυρηνική Αποτροπή
Ι. Γενικές Διατάξεις
1. Οι βασικές αρχές είναι ένα έγγραφο στρατηγικού σχεδιασμού στον τομέα της άμυνας, αντανακλώντας τις επίσημες απόψεις για την ουσία της πυρηνικής αποτροπής. Ορίζουν στρατιωτικούς κινδύνους και απειλές που πρέπει να εξουδετερωθούν μέσω της πυρηνικής αποτροπής, καθιερώνουν τις αρχές της πυρηνικής αποτροπής, καθώς και τις προϋποθέσεις για τη μετάβαση της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη χρήση πυρηνικών όπλων.
2. Μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της Πολιτείας είναι η διασφάλιση της εγγυημένης αποτροπής των δυνητικών αντιπάλων από την εξαπόλυση επιθετικότητας κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και των συμμάχων τους. Η αποτροπή της επιθετικότητας εξασφαλίζεται από το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του Ρωσικού Ομοσπονδιακού Στρατού, συμπεριλαμβανομένου του πυρηνικού οπλοστασίου της.
3. Η κρατική πολιτική της Ρωσικής Ομοσπονδίας στον τομέα της πυρηνικής αποτροπής (εφεξής καλούμενη "κρατική πολιτική για την πυρηνική αποτροπή") αντιπροσωπεύει ένα σύνολο συντονισμένων μέτρων, που καλύπτουν πολιτικούς, στρατιωτικούς, στρατιωτικο-τεχνικούς, διπλωματικούς, οικονομικούς, πληροφοριακούς και άλλους τομείς — σχεδιασμένους για να αξιοποιούν τις δυνατότητες πυρηνικής αποτροπής προκειμένου να αποτραπεί επιθετικότητα κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
4. Η κρατική πολιτική για την πυρηνική αποτροπή έχει αμυντικό χαρακτήρα, με στόχο τη διατήρηση του δυναμικού των πυρηνικών δυνάμεων σε επίπεδο επαρκές για την διασφάλιση πυρηνικής αποτροπής και εγγυάται την προστασία της κρατικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας, αποτρέπει πιθανούς αντιπάλους από επίθεση κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή των συμμάχων τους και, σε περίπτωση στρατιωτικής σύγκρουσης, αποτρέπει την κλιμάκωση και διασφαλίζει την παύση υπό όρους αποδεκτούς από τη Ρωσική Ομοσπονδία και/ή τους συμμάχους της.
5. Η Ρωσική Ομοσπονδία θεωρεί τα πυρηνικά όπλα ως αποτρεπτικό, μόνο ως αναπόφευκτη χρήση, έσχατη λύση. Λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη μείωση των πυρηνικών απειλών και να αποτρέψει την επιδείνωση των διεθνών σχέσεων που θα μπορούσε να οδηγήσει σε στρατιωτικές συγκρούσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν πυρηνικά όπλα.
6. Το νομικό πλαίσιο για αυτές τις Βασικές Αρχές αποτελείται από το Σύνταγμα της
Ρωσική Ομοσπονδίας, παγκοσμίως αναγνωρισμένες αρχές και κανόνες του διεθνούς δικαίου, διεθνείς συνθήκες της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ομοσπονδιακούς συνταγματικούς νόμους, ομοσπονδιακούς νόμους και άλλες κανονιστικές νομικές πράξεις και έγγραφα που διέπουν την άμυνα και θέματα ασφάλειας.
7. Οι διατάξεις αυτών των Βασικών Αρχών είναι δεσμευτικές για όλες τις ομοσπονδιακές κρατικές αρχές, άλλους κρατικούς φορείς και οργανισμούς που εμπλέκονται στη διασφάλιση της πυρηνικής αποτροπής.
8. Αυτές οι Βασικές Αρχές ενδέχεται να ενημερώνονται ανάλογα με εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διασφάλιση της άμυνας.
II. Η ουσία της πυρηνικής αποτροπής
9. Η Ρωσική Ομοσπονδία εφαρμόζει πυρηνική αποτροπή έναντι των δυνητικών αντιπάλων, που ορίζονται ως μεμονωμένα κράτη και στρατιωτικών συμμαχιών (μπλοκ, συμμαχίες) που βλέπουν τη Ρωσική Ομοσπονδία ως πιθανό αντίπαλο και κατέχουν πυρηνικά και/ή άλλα όπλα μαζικής καταστροφής ή σημαντικές δυνατότητες των ένοπλων δυνάμεων. Η πυρηνική αποτροπή στρέφεται επίσης εναντίον κρατών που παρέχουν ελεγχόμενα εδάφη, εναέριο χώρο ή/και θαλάσσιο χώρο και πόρους για προετοιμασία και μεταφορά επιθετικότητα κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
10. Επιθετικότητα από οποιοδήποτε κράτος που είναι μέρος στρατιωτικού συνασπισμού (μπλοκ, συμμαχία) κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή των συμμάχων της θεωρείται επιθετικότητα από τον συνασπισμό (μπλοκ, συμμαχία) ως σύνολο.
11. Επιθετικότητα κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή των συμμάχων της από οποιοδήποτε μη πυρηνικό κράτος με τη συμμετοχή ή την υποστήριξη ενός πυρηνικού κράτους θεωρείται ως κοινή επίθεση από αυτούς.
12. Η πυρηνική αποτροπή αποσκοπεί στο να διασφαλίσει ότι οι πιθανοί αντίπαλοι κατανοούν το αναπόφευκτο των αντιποίνων σε περίπτωση επίθεσης κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή τους συμμάχων της.
13. Η πυρηνική αποτροπή διασφαλίζεται με την παρουσία έτοιμων για μάχη δυνάμεων και μέσων εντός των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ικανές να προκαλέσουν ανυπολόγιστη ζημιά σε έναν πιθανό αντίπαλο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες μέσω της χρήσης πυρηνικών όπλων, μαζί με την ετοιμότητα και την αποφασιστικότητα των Ρώσων Ομοσπονδία να χρησιμοποιήσει τέτοια όπλα.
14. Η πυρηνική αποτροπή διατηρείται συνεχώς σε καιρό ειρήνης, κατά τις περιόδους άμεσης απειλής επιθετικότητας και σε καιρό πολέμου, ακόμη και στο ακραίο σημείο χρήσης πυρηνικών όπλων.
15. Οι βασικοί στρατιωτικοί κίνδυνοι, που μπορεί να κλιμακωθούν σε απειλές για τη Ρωσική Ομοσπονδία και απαιτούν εξουδετέρωση μέσω πυρηνικής αποτροπής, περιλαμβάνουν:
α) η κατοχή πυρηνικών ή/και άλλων τύπων όπλων μαζικής καταστροφής από τον πιθανό αντίπαλο που μπορεί να χρησιμοποιηθούν κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή των συμμάχων της, καθώς και των μέσων παράδοσης αυτών των τύπων όπλων.
β) την παρουσία και την ανάπτυξη από δυνητικούς αντιπάλους των συστημάτων πυραυλικής άμυνας, βαλλιστικών και κρουζ πυραύλων μεσαίου και μικρού βεληνεκούς, μη πυρηνικά και υπερηχητικά όπλα υψηλής ακρίβειας, μη επανδρωμένες πλατφόρμες κρούσης, και κατευθυνόμενα ενεργειακά όπλα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας·
γ) το συσσώρευση συμβατικών δυνάμεων του εχθρού κοντά στα σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας ή σε παρακείμενες θαλάσσιες περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των μέσων παράδοσης πυρηνικών όπλων ή/και στρατιωτικών υποδομών που επιτρέπουν τη χρήση τους·
δ) τη δημιουργία και την ανάπτυξη πυραυλικών αμυντικών συστημάτων στο διάστημα, αντιδορυφορικά όπλα και συστήματα κρούσης από αντιπάλους·
ε) το ανάπτυξη πυρηνικών όπλων και τα μέσα παράδοσής τους σε μη πυρηνικά κράτη.
στ) η δημιουργία νέων ή η επέκταση υφιστάμενων στρατιωτικών συνασπισμών (μπλοκ, συμμαχίες) που έχουν ως αποτέλεσμα η στρατιωτική τους υποδομή να πλησιάζει τα σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας·
ζ) ενέργειες που απομονώνουν τμήματα της επικράτειας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, όπως το μπλοκάρισμα κρίσιμων συνδέσμων μεταφοράς.
η) ενέργειες του δυνητικού αντιπάλου με στόχο το χτύπημα (καταστροφή, τερματισμό) επικίνδυνων για το περιβάλλον εγκαταστάσεων στη Ρωσική Ομοσπονδία, οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε τεχνολογικές, οικολογικές ή κοινωνικές καταστροφές·
θ) στρατιωτικές ασκήσεις μεγάλης κλίμακας από αντιπάλους κοντά στα σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
ι) ανεξέλεγκτη διάδοση των όπλων μαζικής καταστροφής, των μέσων παράδοσής τους, τεχνολογίες και εξοπλισμός για την παραγωγή τους.
16. Οι αρχές της πυρηνικής αποτροπής περιλαμβάνουν:
α) τη συνέχεια των μέτρων για τη διασφάλιση της πυρηνικής αποτροπής·
β) την προσαρμοστικότητα της πυρηνικής αποτροπής σε στρατιωτικούς κινδύνους και απειλές·
γ) την αβεβαιότητα των πιθανών αντιπάλων σχετικά με το εύρος, το χρονοδιάγραμμα και τη θέση χρήσης των δυνάμεων και μέσων πυρηνικής αποτροπής·
δ) κεντρική κρατική διαχείριση των ομοσπονδιακών εκτελεστικών υπηρεσιών που εμπλέκονται στη πυρηνική αποτροπή·
ε) ορθολογισμός στη δομή και τη σύνθεση των δυνάμεων πυρηνικής αποτροπής, διατηρώντας σε επίπεδα επαρκή για την εκτέλεση καθορισμένων καθηκόντων·
στ) σταθερή ετοιμότητα των καθορισμένων δυνάμεων πυρηνικής αποτροπής.
ζ) κεντρικό έλεγχο της χρήσης πυρηνικών όπλων, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αναπτύσσονται εκτός ρωσικής επικράτειας.
17. Οι δυνάμεις πυρηνικής αποτροπής της Ρωσικής Ομοσπονδίας περιλαμβάνουν χερσαίες, θαλάσσιες, και εναέριες πυρηνικές δυνάμεις.
III. Προϋποθέσεις για τη μετάβαση στη χρήση πυρηνικών όπλων:
18. Η Ρωσική Ομοσπονδία επιφυλάσσεται του δικαιώματος χρήσης πυρηνικών όπλων ως απάντηση σε επιθέσεις που περιλαμβάνουν πυρηνικά ή/και άλλα όπλα μαζικής καταστροφής που στρέφονται εναντίον της ή των συμμάχων της. Αυτό το δικαίωμα επεκτείνεται επίσης σε καταστάσεις συμβατικής επίθεσης κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και/ή της Δημοκρατίας της Λευκορωσίας, ως κράτη μέλη του κράτους της Ένωσης, που περιλαμβάνουν συμβατικά όπλα που αποτελούν σημαντική απειλή για την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα.
19. Οι προϋποθέσεις για πιθανή χρήση πυρηνικών όπλων από τη Ρωσική Ομοσπονδία περιλαμβάνουν:
α) απόκτηση αξιόπιστων πληροφοριών σχετικά με την εκτόξευση βαλλιστικών πυραύλων με στόχο το ρωσικό Ομοσπονδία και/ή των συμμάχων της·
β) εχθρική χρήση πυρηνικών όπλων ή άλλων όπλων μαζικής καταστροφής κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας ή/και των συμμάχων της, των ενόπλων δυνάμεων ή εγκαταστάσεων που βρίσκονται εκτός της επικράτειάς της·
γ) αντίπαλες ενέργειες εναντίον κρίσιμων κρατικών ή στρατιωτικών εγκαταστάσεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας, η απενεργοποίηση των οποίων θα διαταράσσει την απόκριση των πυρηνικών δυνάμεων·
δ) συμβατική επίθεση κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας ή/και της Λευκορωσίας, δημιουργώντας κρίσιμες επαληθευμένες πληροφορίες κυριαρχίας ή/και εδαφικής ακεραιότητας που υποδηλώνουν σημαντική εκτόξευση επίθεσης από εχθρικά αεροδιαστημικά μέσα που παραβιάζουν τα κρατικά σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας·
20. Ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας αποφασίζει για τη χρήση πυρηνικών όπλων.
21. Ο Πρόεδρος μπορεί να γνωστοποιεί στην ξένη πολιτική και στρατιωτική ηγεσία ή σε διεθνείς οργανισμούς την ετοιμότητα ή την απόφαση χρήσης πυρηνικών όπλων, καθώς και το γεγονός της χρήσης τους.
IV. Καθήκοντα και λειτουργίες ομοσπονδιακών αρχών, άλλων κρατικών φορέων και οργανισμών:
22. Ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας επιβλέπει την πολιτική πυρηνικής αποτροπής.
23. Η κυβέρνηση εφαρμόζει οικονομικά μέτρα για την υποστήριξη των δυνατοτήτων πυρηνικής αποτροπής και ασκεί εξωτερική πολιτική και πολιτική πληροφόρησης
στον τομέα της πυρηνικής αποτροπής.
24. Το Συμβούλιο Ασφαλείας σκιαγραφεί τις κύριες κατευθύνσεις της στρατιωτικής πολιτικής και συντονίζει τις προσπάθειες των ομοσπονδιακών οργάνων που εκτελούν τις προεδρικές αποφάσεις για την πυρηνική αποτροπή.
25. Το Υπουργείο Άμυνας, μέσω του Γενικού Επιτελείου, σχεδιάζει και διεξάγει οργανωτικές και στρατιωτικές δραστηριότητες σχετικά με την πυρηνική αποτροπή.
26. Άλλα ομοσπονδιακά εκτελεστικά όργανα και οργανισμοί εκπληρώνουν τον ρόλο τους στην εφαρμογή της πυρηνικής αποτροπής σύμφωνα με τις οδηγίες του προέδρου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου