Μητέρα-Πατέρας-Παιδί: Οι λέξεις που καταργούν οι Βρετανοί
Η Μεγάλη Βρετανία είναι μια χώρα ξεκάθαρα πολυπολιτισμική, στην οποία υπάρχουν και κάποιες συντηρητικές φωνές.
Γενικότερα είναι μια χώρα στην
οποία δεν κυριαρχεί το Εθνικό στοιχείο. Οι παραδοσιακές αξίες έχουν δεχθεί μεγάλο πλήγμα, ενώ ακόμα και το αυτονόητο έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση.
Να σκεφτεί κανείς ότι στο μετρό πολλές φορές υπάρχουν διαφημίσεις, στις οποίες γίνεται προσπάθεια προώθησης των ιδεών της Νέας Τάξης, σχετικά με τις…διάφορες αλλαγές στα φύλα.
Θα περάσουμε σε μια είδηση που δεν μας προκαλεί έκπληξη:
Γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία προώθησε μια αυτονόητη διαφήμιση στην Μ. Βρετανία, στην οποία γίνεται αναφορά στο κλασικό θεσμό της οικογένειας. Μητέρα-Πατέρας και Παιδί δηλαδή.
Ο ASA, που είναι ο οργανισμός που ελέγχει τις διαφημίσεις στην χώρα, έκρινε ότι η συγκεκριμένη εταιρία προώθησε το αναχρονιστικό πρότυπο της οικογένειας που έχει στην κεφαλή τον straight Μπαμπά και την straight Μαμά.
Σαν δεν «ντρέπονται» να προωθούν τέτοια «κακά πρότυπα». «Ακούς εκεί ΜΑΜΑ και ΜΠΑΜΠΑΣ».
Τι μπορεί να πει κανείς, πραγματικά. Αυτή η χώρα έχει καταστραφεί εντελώς. Η Εθνική Δεξιά πρέπει να επέμβει και εκεί και στην Σουηδία. Η κατάσταση έχει ξεφύγει πέρα από κάθε έλεγχο. Οι παραδοσιακές αξίες έχουν δεχτεί καίριο πλήγμα.
Πρέπει να γίνουν γρήγορες και αποφασιστικές κινήσεις στην Μ.Βρετανία αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Να σημειωθεί ότι στην Βρετανία πλέον υπάρχει νόμος που απαγορεύει την προβολή αναχρονιστικών στερεότυπων στην τηλεόραση. Μιλάμε για την απόλυτη χούντα δηλαδή. όπως καταλάβατε αναχρονιστικά στερεότυπα είναι όλα αυτά που γνωρίζουμε. Η Πατρίδα, η Θρησκεία και η Οικογένεια.
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου