Παλιοσίδερα τα αεροσκάφη της Ο.Α, που πουλήθηκαν σχεδόν τζάμπα…
Τα ιδιόκτητα αεροσκάφη των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τα οποία δεν συμπεριλαμβάνονταν στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, είχαν αποτιμηθεί από ανεξάρτητο εκτιμητή στα 90,3 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η σημερινή τους αξία είναι σαφώς χαμηλότερη, όπως ανέφερε στην «Ι», ο διευθύνων
σύμβουλος της «Εθνικής Κεφαλαίου» Θανάσης Μαυρομμάτης.
Οι ΟΑ διέθεταν 18 ιδιόκτητα αεροσκάφη, 11 ελικοφόρα ATR και 7 Boeing 737. Τα τέσσερα αεροσκάφη τύπου Airbus A 340, τα οποία εκτελούσαν τα δρομολόγια σε ΗΠΑ και Καναδά, δεν ανήκουν στις ΟΑ αλλά στο Υπουργείο Οικονομίας.
Όλα τα ανωτέρω αεροπλάνα, τα οποία (εκτός από δύο) δεν εξαγοράστηκαν από την Olympic Air, θα πουληθούν κατά τη διαδικασία εκκαθάρισης της εταιρείας και ειδικότερα, μέσω διεθνών διαγωνισμών, από τον προσεχή Φεβρουάριο (2012)
Ας θυμηθούμε τι συνέβη με το ξεπούλημα των αεροσκαφών της Ο.Α
Δείτε τι αποφάσισε η ΔΙΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΩΝ & ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ με την απόφαση 197/05.12.2011…
Στις 30.11.2011 η GRANT THORNTON σύμβουλος της Ελληνικής κυβέρνησης με επιστολή της δηλώνει ότι, δεν είναι σε θέση να ολοκληρώσει την αποτίμηση κατόπιν επιτόπιας
επιθεώρησης, των 4 προς πώληση αεροσκαφών AIRBUS A340-300 πριν από τις 18 Ιανουαρίου του 2011..
Δείτε τώρα τι έκαναν στην συνέχεια τα λαμόγια…
Στις
02.12.2011 πήραν γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου της συναλλαγής Hogan
Lovells LLP (άλλος ένας ακριβοπληρωμένος νομικός Σύμβουλος), που λέει
ότι:
Είναι
δυνατή η απευθείας ανάθεση του έργου του ανεξάρτητου επιτόπιου
απομιμητή, για λόγους επείγοντος και εφόσον η αμοιβή είναι μικρότερη από
συγκεκριμένο όριο…..
Δείτε τώρα ποια είναι η εταιρεία «SL ENGINEERING & SERVICES LTD «
Δεν την ξέρει ούτε η θειά τους…
Μια ανύπαρκτη εταιρεία…
Δείτε την ιστοσελίδα της και θα καταλάβετε.
Ούτε τηλέφωνο, ούτε διεύθυνση, ούτε ποιοι είναι, μόνο ένα mail…
Και από δουλειές χαμός…
Δυο επιθεωρήσεις το 2010 και μια το 2011
Μια εταιρεία φάντασμα !!!Υ.Γ
Ξεχάσαμε να σας πούμε ότι στην εταιρεία, Apollo Aviation Group, που πουλήθηκαν τα 4 αεροπλάνα, δυο υψηλόβαθμα στελέχη της δούλευαν πριν στις PricewaterhouseCoopers (PwC) και KPMG…
Ξέρετε αυτές οι καλές εταιρείες συμβούλων, μέλος των Βig 5, που κατοικοεδρεύουν στην Ελλάδα από τον Ιούνιο toy 2010…
Στην συνέχεια και αφού αποτίμησαν με την εταιρεία «μαιμού» την αξία των 4 Airbus A340, έπερεπε να τα πουλήσουν….
Ξεχάσαμε να σας πούμε ότι στην εταιρεία, Apollo Aviation Group, που πουλήθηκαν τα 4 αεροπλάνα, δυο υψηλόβαθμα στελέχη της δούλευαν πριν στις PricewaterhouseCoopers (PwC) και KPMG…
Ξέρετε αυτές οι καλές εταιρείες συμβούλων, μέλος των Βig 5, που κατοικοεδρεύουν στην Ελλάδα από τον Ιούνιο toy 2010…
Στην συνέχεια και αφού αποτίμησαν με την εταιρεία «μαιμού» την αξία των 4 Airbus A340, έπερεπε να τα πουλήσουν….
H
Ελλάδα χθες (30/12/2011)ανακοίνωσε ότι, πώλησε τέσσερα εγκαταλελειμμένα
αεροσκάφη Airbus A340 στην Apollo Aviation με βάση το Μαϊάμι, για 40.4
εκατ.$ (31 εκατ.ευρώ) σε μια προσπάθεια πώλησης περιουσιακών στοιχείων για «γρήγορα μετρητά».
Δήλωση
της κυβέρνησης αναφέρει ότι η πώληση είχε εγκριθεί από την πενταμελή
επιτροπή ιδιωτικοποιήσεων, ενώ πηγή του υπουργείου Οικονομικών καθόρισε
την τιμή.
Η “Apollo Aviation Group” ήταν ο υψηλότερος πλειοδότης,» ανέφερε η κυβέρνηση.
Τα
τέσσερα αεροσκάφη ήταν μέρος του στόλου των Ολυμπιακών Αερογραμμών,
πρώην κρατικού αερομεταφορέα στην Ελλάδα που ιδιωτικοποιήθηκε το 2009.
Το ελληνικό κράτος είχε προσπαθήσει να πωλήσει τα αεροπλάνα από το Νοέμβριο του 2010.
Η
Αθήνα πέρυσι υποσχέθηκε μια σαρωτική ιδιωτικοποίηση σε αντάλλαγμα για
τα δάνεια διάσωσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό
Ταμείο.
Η διαδικασία είχε αρχικά ως σκοπό την άντληση 5,5 δις € μέχρι το τέλος του έτους, και συνολικά 50 δις μέχρι το 2015.
Το υπουργείο Οικονομικών ελπίζει τώρα να κλείσει το έτος με 1,8 δις ευρώ σε έσοδα και άλλα 9,3 δις το 2012.
Ο
κατάλογος περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση των λιμένων, περιφερειακών
αεροδρομίων, επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, αυτοκινητοδρόμων, καζίνο,
τρένων και εταιρειών εξόρυξης, καθώς και ένα μεγάλο μερίδιο στο
μονοπώλιο τυχερών παιγνιδιών στην Ελλάδα.
Πρόκειται για τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας που εκτελούσαν από το 2000, τις πτήσεις σε διηπειρωτικούς προορισμούς και σύμφωνα με την αποτίμησή τους, πριν από έναν περίπου χρόνο, η αξία τους ανερχόταν στα 180 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
ΠΗΓΗ
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου